المكنسة بتاعة فتافيت دى بصراحة مش حاساها عملية خالص بصراحة دى اخرها تنفع لعبة للعيال اشغلها ويجروا وراها فى الشقة

لكن تنضف !!!! اشك دى عايزة بيئة مثالية وفاضية يا دوب فيها شوية غبار او تراب على خفيف

لكن بيوتنا ماتنفعش اولا احنا اكبر مشكلة عندنا هى الترويق وانتوا عارفين وهو ده اكتر حاجة بتهد حيلنا شيل من على الارض وروق الدولايب وده اشي العيال وقعوه وده كسروه وده قطعوه وده كبوة على الارض

والبية الكبير الجزمة فى حتة والشراب فى حته والهدوم فى حتة

ده الروبوت ده لو دخل بيتى وخاصة اوضة حبايبي ربنا يخليهوملى هاتجيلة سكتة قلبية مش هاينطق بعدها تانى
مع don دايما احلى
اقتباس مشاركة  (miro)
مرمر يا قمر
بصي الاختراع ده رائع وماركة براون ممتازة انا عندي بقالها فوق ال12 سنة بجد رائعة
وباستخدمها علطوول حتى في الحمل
المشكلة انك بس ميكنش جلدك من النوع الحساس

يعني بيتاثر من كل حاجة لكن لو عادي بجد متتردديش وادعيلي
والله نفسي ارتاح من الموضوع ده وخصوصا اني مشعره
اللهم انصر اخواننا المجاهدين في كل مكان اللهم ثبت اقدامهم
اللهم اجعلني قره عين لزوجي واجعله قره عين لي
اللهم اهدي زبيده واجعلها من الصالحات
اقتباس مشاركة  (don)
خلاص سيبيه يقعد فى الحر يا روشانا انتى نصحتيه وعملتى اللى عليكى المشكلة ان احنا قلبنا طيب ومبيهنش علينا عشان كدة زى بعضه عشان خاطرك بس سسسسسس هاتيله مروحه يلالالالا نعمل بأصلنا
وعلى فكرة انتى ممكن تشترى ميراكو او ترين وهاتى موس وأكحتى الاسم بس واكتبى بالفلوماستر توشيبا العربى المصرى

لأ معلش بقى يا مرمر ده اختراع فااااااشل وانا عندى من ( هيا عند ميرو من 12 سنة ؟؟ طب استنى ) انا بقى عندى من 32 سنة وتسمع حسك وحس المنتدى كله فى الدولاب مشافتش النور من يومها انا جيت استخدمها اول واخر مرة ويااااااادوب بسمى لقيت حاجة بعيد عنك كلبشت فى ايدى ولو شاطرة تطلعى ايدى من الحديد بتاعها وعامله علامة لحد دلوقتى من الجرح فمتسمعيش كلام ميرو
وحتدعيلى برضه

طيب اسمع كلام مين مفيش حد تاني يرد يرجح كفه عن التانيه؟؟؟؟؟
وجزاكم الله خيرا كلكم
اللهم انصر اخواننا المجاهدين في كل مكان اللهم ثبت اقدامهم
اللهم اجعلني قره عين لزوجي واجعله قره عين لي
اللهم اهدي زبيده واجعلها من الصالحات
انا مكنسة فتاقيت دى دينها معاذ بقف عليها مرة ويرمى بيها التى فى وبعد كدة اوعدكوا انى اعملها حصالة..

************MoOnty**********
مرمر انا بشجع الماكينة بصارحة عملية ونضيفة وهى اول مرة مرتين بس اللى بتوجع شويه بعد كده عادى جدا ولا بتحسى بيها خالص
خصوصا الانواع الجديدة يا دون مش مؤلمة زى انواع زمان اللى كانت فعلا صعبى قوى وقاسية على الجلد

الساعة الآن 03:59 .