ده الموقع الرئيسي بتاعهم

http://order.tupperware.com/coe/app/tup_guide.contact

فى اورلاند
23-01-1430 هـ, 12:49 مساءً

بالنسبة لبراون هى فعلا بتختلف من واحدة للتانية

بس ده مايمنعش انها بتوجع فى الاول برضه بس مع الاستخدام بيقل كتير وتلاقى الجلد اتبنج

لكن المنطقة من تحت اشك ان حد ممكن يستخدم راس الملاقط لكن فى ناس بتستخدم راس الشافينج

وفى ناس بتفضل السويت

يعنى عايزة اقولك يا مرمر فى الاخر انها بتختلف
23-01-1430 هـ, 12:53 مساءً

ازيكم يا بنات
انا هنا اهو يا هايا بس مبقتش ادخل على المسنجر زى الاول لان الكمبيوتر فى البيت بقى متاح بالليل بس ومش دايما طبعا بفضى انى اقعد بالليل ولما بدخل مش بلاقيكى طبعا بس بجد وحشتينى

شيمو اهلا بيكى وباسئلتك اللى تتحف
23-01-1430 هـ, 04:05 مساءً

مرمر انا بشجع الماكينة بصارحة عملية ونضيفة وهى اول مرة مرتين بس اللى بتوجع شويه بعد كده عادى جدا ولا بتحسى بيها خالص
خصوصا الانواع الجديدة يا دون مش مؤلمة زى انواع زمان اللى كانت فعلا صعبى قوى وقاسية على الجلد

شكرا علي ردك واهتمامك ان شاء الله اجيبها
[color="red"]لا معلش بقى يا دون دي سلك ابيل دي هي اللي مصبراني على الموضوع المقرف ده ومنغيرها كان زمان شيتا احسن مني ههههههههههه
للاسف انا مليش في السويت ولا الكريمات ولا اي اختراعات اخرى هي السلك ابيل وبس وبطر استعمل سويت لكن في مكان محدود وبجيب الجاهز كمان

انا مفيش افشل مني في الموضصوع ده

كمان سيلك ابيل زي السويت كده بتشيل الطبقة الميته من الجلد وبتنعم جدا

انتي بقى يا دون اللي جلدك حساس وشفاف ومرمر كمان واصلا انتي مش محتجاها انتي كده طبيعي]
ميرو شكرا بس مفهمتش قصدك من الجمله الاخيره

هايا معنديش حد بيستعملها بس كده تقريبا اجماع هجيبها
مرمر
بصي بالنسبة لبروان
أنا عندي بس بستخدمها يدوبك لأيدي و رجلي بس لكن اي مكان تاني كنت حاسه إني هموت
ممكن تجيبيها مش هتخسر لإنك إذا مش ارتحتي زيي كده ممكن تستخدميها علي ايديك ورجلك بس وبعد كده تكملي بالسويت علشان تشيل طبقة الجلد الميتة وتلمع والحركات بتاعة السويت ديه

الصبر يارب .ربنا يبارك فيكي شكراااااااااااااااا
يا جماعه شكرا ليكو كلكم حسيت بجد انكو اخواتي لأهتمامكم الكبير ده
23-01-1430 هـ, 08:49 مساءً

بالنسبة لبراون هى فعلا بتختلف من واحدة للتانية

بس ده مايمنعش انها بتوجع فى الاول برضه بس مع الاستخدام بيقل كتير وتلاقى الجلد اتبنج

لكن المنطقة من تحت اشك ان حد ممكن يستخدم راس الملاقط لكن فى ناس بتستخدم راس الشافينج

وفى ناس بتفضل السويت

يعنى عايزة اقولك يا مرمر فى الاخر انها بتختلف

روشانا شكرا ليكي
23-01-1430 هـ, 08:51 مساءً

الساعة الآن 09:09 .