نورا
أنا بسلط البنات عليكي في المضيفه وصراحة صراحة اتريقت عليكي كمان
مع don دايما احلى
صباح الفل يا بنات محدش عبرنى فى موضوع الجزامة دى صور علب الجبنة دى المستطيلة فى منها المربعة
[/url][/IMG]

اعتقد تركى و ب 35 جنية

يا تلاميذ غزة
علمونا
بعض ما عندكم
فنحن نسينا

علمونا
بأن نكون رجالا
فلدينا الرجال
صاروا عجينا

علمونا
كيف الحجارة تغدو
بين أيدي الأطفال
ماسا ثميناً
مى

بالنسبة للجزامة انا معرفش المناصرة ومن الكلام اللى سمعتوه عليهم ان فيه غش وخداع كتير مافكترش اشترى منها حاجة قبل كده

لكن مفكو حلوان ثقة وخشبة مضمون بصى عندة بصه عنده جزامات ظريفة بس اسعاره اعلى شوية من السوق بس مضمون

انا بقى ان شاء الله لما افكر فى جزامة فى الغالب هاشوف نجار يعملهالى ولو عايزة صور ليها لو هاتفصلى ادورلك بس قوليلى
مع don دايما احلى
اقتباس مشاركة  (مرمر 1)
يا بنات عايزه اسالكم عن براون سيلك بيل لأزاله الشعر حد جربها او يعرف حلوه ولا لأ اصلي حامل والموضوع ده متعب بالنسبه لي فلو حد يعرف اي حاجه او في ماركه تانيه احسن ياريت يقولي وشكرا مقدما
انا اختي اشتريها لي من الكويت

صراحة روعه انا بستعملها علي طول لكن مش بستغني عن الحلاوة يعني اعمل حلاوة و اول ما يظهر الشعر اعمل بيها و معاها كيس في مادة زرقاء بتحطيه في الفريز و تضعيه علي مكان الام بيروح علي طول

بس انا عمري ما استعملته

و بعمل بيها وجهي ( الشنب ) ليها راس خاصة للوجه

و راس خاصة بالارجل

انا مريحاني جدا صراحة

و اشترتها حديثا من سنة تقريبا جايز الموديلات القديمة بها عيوب و اكيد فيه تطور في المنتج
قال تعالى: ( قُلْ يَا عِبَادِيَ الَّذِينَ أَسْرَفُوا عَلَى أَنفُسِهِمْ لَا تَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ يَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِيعًا إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِيمُ )
[سورة: الزمر - الأية: 53
اقتباس مشاركة  (miro)
الحقيقة انا عندي فكرة تانية عن الجزامة

انا اشتريت الجزامة بتاعتي من المناصرة
خشب اسطر وفيها تهوية كانية تحفة وجواها ارفف
ده بيديني حرية اني ممكن املاها على اخرها فوق بعض مش بس 3 اجواز في الرف

يعني بتاخد اكتر بكتير من اللي دون حطاها وشكلها قطعة موبيليا بس طبعا اغلى
ومش كل المناصرة فيها نصب انا شخصيا بحبها وكل اكسسوارات العفش بتاعتي منها زي البايوهات والارفف المدهب والكرسي الهزاز والجزامة
حاجتهم حلوة وسعرها رخيص اللي بيبقى فيه نصب الانتريهات لان الخشب متغطي فمتعرفيش خشب نوعه ايه
اللهم اهديلي زوجي واحفظلي ابنتي وابني ويسرلي حالي وارزقني بحلالك واغفر لي ولوالدي وبارك لي في ذريتي امين يا رب العالمين

الساعة الآن 07:12 .