معلومة كده فى السريع هتفيد محبى المفارش السورى و اللى بيجهزوا ان شاء الله

بصوا فى الحسين مش عارفة العنوان بس هاقولكم الوصفة و يارب تعرفوها

اول ما تكونوا داخلين على الحسين بتبقى مستشفى الحسين على الشمال و انتو ماشين على اليمين
امشوا على طول لحد ما تعدوا جامع الحسين اللى بيبقى برده على اليمين و فيه بعدها كوبرى مشاه بردوا عدوه و بعدين هتلاقوا كوبرى بتاع عربيات كده فى نص الشارع خليكوا برده على اليمين المحل ده بقه اسمه بالميرا عند مطلع الكوبرى او بعده بشوية

صحاب المحل سورين و بينفذوا الحجات ديه هنا فى مصر و أسعارهم تحفة جدا و ارخص من أى معرض سورةىفى ارض المعارض و تقريبا نفس الخامات كنت جايبة من عنده طقم 3 مفارس اللى بتبقى زى القطيفة ديه فى ستان هو 3 قطع واحد مستطيل و اتنين مربع بحوالى 50 جنية

و كمان مفرش سفرة كبير جدا حلوى اوى نفس الفكرة بس لون مختلف كان بحوالى 150 جنية

و كمان كنت جايبة مفرش السرير بتاع الجواز و كان مفرش + 2 خدادية + كيس مخدة كبير + مخدة قلب و طبعا القماش كان اورجانزا مشغول و ستان كان بحوالى 225 جنية ( بس بصراحة مش فاكرة سعره أوى ) ده كله من حوالى سنتين و قريب بامر الرحمن هاحاول أروح و اشوفلكم الأسعار

و بالمناسبة المحل ده كان ليه فرع فى العقاد مول فى الدور التانى بس قفل بعد ماركاتو ما اشترى المول
موقع قرءان رائع ادخلى من هنا
http://www.tvquran.com

اقتباس مشاركة  (ام مريم@سارة)
الكتالوج هنا

كيكاتهم جميلة وتوابلهم
وكمان جربت الشاور جل بتاعهم تحفة
وبيقولوا مجموعة كليوباترا بتاعة الشعر حلوة وبنات هنا كتير شكروا فيها
يارب اكون افدتك بحاجة
اقتباس مشاركة  (amirasidky80)
ممكن تقوليلي لو سمحتي ازاي احصل علي المنتجات دي يعني لو رحت اي فرع ليهم ممكن اشتري عادي و لا الموضوع كده زي افون واوروفليم؟؟؟
و ازاي احصل علي الكتالوج بتاعهم؟؟؟
و المنتجات بتاعتهم ممكن تجيلي لحد الشغل؟؟
انا شغلي في مدينة نصر خلف طيبة مول
إيه ده إنتوا بتهرجوا بتسألوا عن ماى واى من غير ما تقولولى إنتوا مش عارفيين إن انا الراعى الرسمى لماى واى فى المنتدى و مصر و السعوديه كمان
طب إدخلوا من الفيس بوك على الجروب دا هتلاقوا كتالوج الشهر دا و أى إستفسار أنا فى الخدمه أو على الخاص
http://www.facebook.com/group.php?gid=61733136712
و بعدين خليكوا حلويين و سجلوا فى الجروب دا أنا عملااه أنا و صاحباتى العاطلات و بجد الموضوع دا تحفه و بيزنس مربح جدا.
شكرا ليكو يا بنات علي اهتمامكم
لوزه كنت عايزه اسألك هي بتاعتك موديل رقم كام اصله بيقولو في موديلات كتير شكرا مقدما
اللهم انصر اخواننا المجاهدين في كل مكان اللهم ثبت اقدامهم
اللهم اجعلني قره عين لزوجي واجعله قره عين لي
اللهم اهدي زبيده واجعلها من الصالحات
ام ياسين معرفتش اشوف الكتالوج
اللهم انصر اخواننا المجاهدين في كل مكان اللهم ثبت اقدامهم
اللهم اجعلني قره عين لزوجي واجعله قره عين لي
اللهم اهدي زبيده واجعلها من الصالحات
اقتباس مشاركة  (لوزة_لوزة)
انا اختي اشتريها لي من الكويت

صراحة روعه انا بستعملها علي طول لكن مش بستغني عن الحلاوة يعني اعمل حلاوة و اول ما يظهر الشعر اعمل بيها و معاها كيس في مادة زرقاء بتحطيه في الفريز و تضعيه علي مكان الام بيروح علي طول

بس انا عمري ما استعملته

و بعمل بيها وجهي ( الشنب ) ليها راس خاصة للوجه

و راس خاصة بالارجل

انا مريحاني جدا صراحة

و اشترتها حديثا من سنة تقريبا جايز الموديلات القديمة بها عيوب و اكيد فيه تطور في المنتج
دى اللى هى عبوة الصبايا بتكون كرتونتها فوشيا وعليها وردات ابيض وازرق وفعلا حلوة

الساعة الآن 08:07 .