افتتاح أول هايبر ماركت تابع للحكومة المصرية

معلومة قرتها النهاردة ان الحكومة المصرية هتفتح النهاردة هايبر ماركت فى مدينة نصر و بيقولوا فى شارع الطيران انا اعتقد انه قدام نادى ضباط النصر اللى هناك و هيكون فيه الأسعار فيها رقابة و تقل بحوالى 5% إلى 10% عن العادى
و الزيت الكيلو هيبقى 4 جنية
الرز 2.10 جنية
العدس 3.50 جنية
المكرونة 400 جرام 1.30

و كمان بيقولوا هتكون فيه مفأجاة فى اسعار اللحوم و الألبان و الجبنة و سعر 500 جرام من الألبان هيكون حوالى 2.30 جنية
و المول ده 3 ادوار هيفتحوا دور واحد النهاردة و بعدين الدورين التانين و هيكون فيه توصيل طلبات للمنازل و كمان تعامل بالفيزا كارت
و يارب اكون افدكم
25-01-1430 هـ, 12:13 مساءً

اقتباس مشاركة  (مرمر 1)
شكرا ليكو يا بنات علي اهتمامكم
لوزه كنت عايزه اسألك هي بتاعتك موديل رقم كام اصله بيقولو في موديلات كتير شكرا مقدما
لما اروح من الشغل هقولك موديل كام

اقتباس مشاركة  (la rosa)
دى اللى هى عبوة الصبايا بتكون كرتونتها فوشيا وعليها وردات ابيض وازرق وفعلا حلوة

تصدقي مش عارفة

يمكن بتاعت الصبايا

ما انا لسه صغيروه

اقتباس مشاركة  (دموع التائبة)

معلومة قرتها النهاردة ان الحكومة المصرية هتفتح النهاردة هايبر ماركت فى مدينة نصر و بيقولوا فى شارع الطيران انا اعتقد انه قدام نادى ضباط النصر اللى هناك و هيكون فيه الأسعار فيها رقابة و تقل بحوالى 5% إلى 10% عن العادى
الرز 2.10 جنية
العدس 3.50 جنية
المكرونة 400 جرام 1.30

و كمان بيقولوا هتكون فيه مفأجاة فى اسعار اللحوم و الألبان و الجبنة و سعر 500 جرام من الألبان هيكون حوالى 2.30 جنية
و المول ده 3 ادوار هيفتحوا دور واحد النهاردة و بعدين الدورين التانين و هيكون فيه توصيل طلبات للمنازل و كمان تعامل بالفيزا كارت
و يارب اكون افدكم

معلومة رائعة جدا انا شفت المبني من فترة

و كنت محتارة فيه

بس اروح اتفرج هو فعلا في شارع متفرع من الطيران علي ناصية نادي النصر بتاع الجيش

مرسيه علي المعلومة الجامدة مووت
25-01-1430 هـ, 01:55 مساءً

معلومات مفيدة عن اسواق وفنادق مصر
(انا شخصيا مكنتش عارفة اسعار الفنادق )

http://forum.hawaaworld.com/showthre...1275913&page=4
26-01-1430 هـ, 11:10 مساءً

منى اخر معلومتين تحفة وجارى الاستطلاع
26-01-1430 هـ, 11:11 مساءً

اقتباس مشاركة  (دموع التائبة)

الرز 2.10 جنية
العدس 3.50 جنية
المكرونة 400 جرام 1.30

و يارب اكون افدكم

رحت عنده امبارح لسه مفتحش

شكل قدامه شوية
28-01-1430 هـ, 02:04 مساءً

الساعة الآن 12:52 .