انا عايزة حلة ضغط النوع والسعر وافضل مكان اشتريها منها

السلام عليكم ياقمرات

انا استفدت منكم كتير جدا والله .. ربنا يخليكم ليا

عايزة اشترى غسالة اطباق وديب فريزر 5 ادراج .. استقريت على الغسالة فريش عن تجربة صديقة ليا حقولكم على تفاصيل التجربة بعدين ... بس محتارة اجيب الديب فريزر ايه وكام درج ؟

التوت الاحمر البرى ... جبتى الشغالة بكام وعندها قد ايه ؟ عايزة احمل تانى باذن الله ومحتاجة واحدة لان عندى ولدين كمان ... ياريت الاسعار وسنها ؟؟ وشاطرة ولا فاشلة لانى جبت شغالة انا اللى كنت بخدمها والله وبعدين سفرتها بلدها ههههههههههههههه

ليا عودة تانية قريبا
اخصائية تخاطب و توحد
Speech pathologist and autism

انا واخيرا اشتريت حلة ضغط من اسبوع كللللللووووووللليش

اشتريتها بــ 469 ريال بعد ما لفيت هيبر بنده واكسترا وبست واستقريت عليها ومريحاني خااالص

بس سمعت بعد ما اشتريتها ان في حلل ضغط جديدة من تيفال بتشتغل سايلنت

يعني بدون دوشة البخار والصفارة معرفش بقى سعرها ايه

المهم يا حلوين ربنا يكرمكم عايزة تتبيلة حلوة ومجربة للفراخ بانيه ياريت بسرعة

يارب لك الحمد كما تحب وترضى

اللهم احفظ لي أبي وأمي واخوتي وزوجي وأولادي وبارك لي فيهم
السلام عليكم
حبيت افيدكم بحاجة جربتها ونفعت الحمد لله كانت مشكلتى لما اشترى كمية جبن رومى انها تنشف فى التلاجة ولو سبتها بره التلاجة تبقى عليها زيت ومش حلوة جربت انى اول ما اشتريها الفها فى ورق فويل كلها بعلبتها زى ما هى (هى بتيجى متقطعة فى طبق فلين وعليها بلاستيك ) وكل ما احتاج اطلع منها والفها كويس ما شاء الله فضلت تقريبا زى اول ما جبتها
اللهم انك عفو تحب العفو فاعفو عنا

اقتباس مشاركة  (كتكوتة كتكوتة)
السلام عليكم
حبيت افيدكم بحاجة جربتها ونفعت الحمد لله كانت مشكلتى لما اشترى كمية جبن رومى انها تنشف فى التلاجة ولو سبتها بره التلاجة تبقى عليها زيت ومش حلوة جربت انى اول ما اشتريها الفها فى ورق فويل كلها بعلبتها زى ما هى (هى بتيجى متقطعة فى طبق فلين وعليها بلاستيك ) وكل ما احتاج اطلع منها والفها كويس ما شاء الله فضلت تقريبا زى اول ما جبتها
كتكوتة يا قمرانا بقى بجيب الجبنة الرومي على جزئين
نص بحطة زي ما هو في الفريزر والنص التاني في علبه تبر وير طبعا
ولما بيخلص النص اللي بره بطلع الباقي من الفريزر وبيبقى طازة
كمان بعمل كده في كل انواع الجبن والبسطرمة وكده
لاني بجيب حاجاتي بالشهر
اللهم اهديلي زوجي واحفظلي ابنتي وابني ويسرلي حالي وارزقني بحلالك واغفر لي ولوالدي وبارك لي في ذريتي امين يا رب العالمين

الساعة الآن 09:56 .