سلامتك يا دون انا ام بسمة اية رأيك احلى نوع حلة ضغط وسعرها معقول مش الف زى ما روشا بتقول وكمان من 3سنين
06-02-1430 هـ, 05:03 مساءً

اقتباس مشاركة  (basomty)
سلامتك يا دون انا ام بسمة اية رأيك احلى نوع حلة ضغط وسعرها معقول مش الف زى ما روشا بتقول وكمان من 3سنين
طب معلش متعيطيش
يمكن الذاكرة خانتنى وان شاء الله تطلع ااقل من كده

06-02-1430 هـ, 05:35 مساءً

دينا
حمدلله على السلامة اهو كده ارجعى نورى الملف وانعشية احسن ده كان هايلفظ انفاسة الاخيرة خلاص

واية حكايتك انتى لسة ماتوبتيش من توبر وير

فاتك عروض الاسبوع اللى فات كانت حلوة اوى

معلقة مكرونة ولنش بوكس بس كان سعرهم حلو جدا على غير عادتهم
06-02-1430 هـ, 05:37 مساءً

هاقولك تصبيرة كده على ما ميرو تبعتلك المعلوم بكرة

عروض الشهر ده على علبة الجبنة المستطيلة والعلبة 3 ادوار وقالب الجيلى وعلبة تخزين كبيرة 2.9L من المجموعة البستاج وقالب السليكون المستطيل وسكينة كبيرة وطبق اليجانسيا 1.5L وبولة ميكروويف بغطا 1.5L وبولة خفق كبيرة5L
06-02-1430 هـ, 05:42 مساءً

اقتباس مشاركة  (أم أبيها74)
صباح الفل

دخت على الملف ده لحد صفاء ما حطيت اللينك ربنا يجازيها خير

أم ياسين

فكرة هايلة كمان يا ريت لو تبقى في كل حاجة يعني انا مثلا الخضري والجزار جنب بيتي اسعارهم غالية ومش باقدر ابعت البوابة ابعد من كده لكن لو في حد هيروح لي الأماكن البعيدة اللي اسعارها رخيصة وهيوفر لي بالاضافة لأجره هيكون ممتاز كمان فواتير التليفون يبقى ممكن يروح يدفعها وهكذا بس علشان الموضوع يجيب نتيجة وما يحصلش نصب لازم يكون في جمعية او حد مسئول عن الولاد دول يعني معاه ارقامهم وعتناوينهم مثلا

ربنا يخليكى يا فطومه و يكرمك على ردك عليا ..... حلوة قوى فكرة فى كل حاجة دى بس دا هيحتاج إشراف يعنى بنات متخصصه هى اللى تنزل تعمل أوردرات الخضار و تزبطها و عشان ضمان الجدية الحاجه هتروح الأول و بعدين يدفع فلوسها بفاتورة موضحه و مفصله و موضوع فواتير التليفون دا حلو جداً و الله انا عن نفسى بنسى أدفعها يبقى هما أولى بدل ما السنترال ياخد الغرامه... الولاد دول أكيد هيبقوا مضمونين لأنهم هيبقوا معروفين عن طريق الجمعيه
و بجد ربنا يبارك لك إنتى فتحتى لنا أفكار و خليتى الموضوع يتوسع .

صحيح يا بنات كتالوج شهر 2 نزلناه و دا اللينك بتاعه

http://www.facebook.com/group.php?gi...36712&view=all
06-02-1430 هـ, 10:23 مساءً

الساعة الآن 08:16 .