اقتباس مشاركة  (don)
معلش يا بنات والله كنت عيانه جدا وواخده دور تقيل قوى
ألف سلامة عليكي يا أبله دينا
يلا ارجعي بقي
المضيفه مستنياكي
08-02-1430 هـ, 07:49 صباحاً

صباح الفل يا رشروش

معلش اصل بادخل مرة ومش باعرف ادخل تاني من العيال

بصي يا جميل لو قلتي لجوزك ان في خصم على البدل والجاكتات الرجالي والقمصان هيروح جر لأن التوفير النص والله انا جوزي تموتيه ولا يدخل محل او يستناكي وانتي بتعملي شوبنج او كده بس لما فكر وكمان كذا حد من اصحابه قاله عليه وافق وروحنا صحيح بعد ما اشترى البدل تعبني وما كانش عاوز يستنى بس شطارتك بقى اشتري حاجتك وحاجة العيال الأول علشان يستناكي هههههههه

بالنسبة للجيبات مش قوي يعني في بس حاجات قصيرة ما تنفعش محجبات الا اذا لبستي عليها بوت على طول بس كان في بدل وبنطلونات بالهبل وبلوزات وجينسات وحاجات كاجوال لذيذة قوي وكم جاكت وبالطو شتوي تحفة

اديداس بقى منزل كم حاجة عليهم خصم 50% بس استخسرت بصراحة اجيب لياسمين دلوقت منه وهي مش عارفة قيمته بس لو ولادك كبار وبيفهموا في الحاجات دي يعني الكوتشي بعد الخصم مثلا ب 120 وفي ب 200 حسب النوع والشكل
08-02-1430 هـ, 08:40 صباحاً

وبمناسبة الخصومات بقى كل المحلات الكبيرة دلوقت عاملة 50%

امبارح رحت الصياد في شيراتون بدأ الأوكازيون عامل خصم على البيجامات من 15-25% حسب الحاجة وسعرها والله بيجامات حلوة يعني القطيفة مقاس 5 سنين ب 54 جنيه بعد الخصم والقطن اللي تنفع الفترة الجاية ب 40 جنيه
08-02-1430 هـ, 08:43 صباحاً

فطومة
100 100 شكلك عاملة حملة على المحلات اليومين دول جدعة والله
08-02-1430 هـ, 09:10 صباحاً

والله يا رشا الشوبنج ده ادمان ما انتي عارفة

هاقول لكم باعمل ايه بآجي آخر الموسم زي اليومين دول اول السيل علشان الحاجة تبقى حلوة واشتري كم طقم بسعر حلو للعيال يجي بقى الشتا الجاي الاقي عندي حاجات بسعر حلو السنة دي كان العيد الكبير في الشتا كنت مشترية طقم ياسمين من السيل الشتا اللي فات وكان هايل عليها بس طبعا تعملي حساب المقاس وطبعا ده ليا برضه يعني اوقات بادوخ على المحلات ما تنزل حاجة حلوة في بداية الموسم بس لما يكون عندي خلاص باستنى بقى لحد لما ينزلوا وهكذا
08-02-1430 هـ, 09:21 صباحاً

الساعة الآن 12:02 .