اقتباس مشاركة  (don)
معلش يا بنات والله كنت عيانه جدا وواخده دور تقيل قوى
ألف سلامة عليكي يا أبله دينا
يلا ارجعي بقي
المضيفه مستنياكي
مع don دايما احلى
صباح الفل يا رشروش

معلش اصل بادخل مرة ومش باعرف ادخل تاني من العيال

بصي يا جميل لو قلتي لجوزك ان في خصم على البدل والجاكتات الرجالي والقمصان هيروح جر لأن التوفير النص والله انا جوزي تموتيه ولا يدخل محل او يستناكي وانتي بتعملي شوبنج او كده بس لما فكر وكمان كذا حد من اصحابه قاله عليه وافق وروحنا صحيح بعد ما اشترى البدل تعبني وما كانش عاوز يستنى بس شطارتك بقى اشتري حاجتك وحاجة العيال الأول علشان يستناكي هههههههه

بالنسبة للجيبات مش قوي يعني في بس حاجات قصيرة ما تنفعش محجبات الا اذا لبستي عليها بوت على طول بس كان في بدل وبنطلونات بالهبل وبلوزات وجينسات وحاجات كاجوال لذيذة قوي وكم جاكت وبالطو شتوي تحفة

اديداس بقى منزل كم حاجة عليهم خصم 50% بس استخسرت بصراحة اجيب لياسمين دلوقت منه وهي مش عارفة قيمته بس لو ولادك كبار وبيفهموا في الحاجات دي يعني الكوتشي بعد الخصم مثلا ب 120 وفي ب 200 حسب النوع والشكل

أنا مصري بناني من بنى

هرمَ الدهر الذي أعيا الفنا

وقفة الأهرام فيما بيننا
...

لصلوف الدهر وقفتي أنا

في دفاعي وجهادي للبلاد

لا أميل لا أمل لا ألين

لكِ يا مصر السلامة

وسلاما يا بلادي
وبمناسبة الخصومات بقى كل المحلات الكبيرة دلوقت عاملة 50%

امبارح رحت الصياد في شيراتون بدأ الأوكازيون عامل خصم على البيجامات من 15-25% حسب الحاجة وسعرها والله بيجامات حلوة يعني القطيفة مقاس 5 سنين ب 54 جنيه بعد الخصم والقطن اللي تنفع الفترة الجاية ب 40 جنيه

أنا مصري بناني من بنى

وقفة الأهرام فيما بيننا
...

لصلوف الدهر وقفتي أنا

في دفاعي وجهادي للبلاد

لا أميل لا أمل لا ألين

لكِ يا مصر السلامة

وسلاما يا بلادي
فطومة
100 100 شكلك عاملة حملة على المحلات اليومين دول جدعة والله
مع don دايما احلى
والله يا رشا الشوبنج ده ادمان ما انتي عارفة

هاقول لكم باعمل ايه بآجي آخر الموسم زي اليومين دول اول السيل علشان الحاجة تبقى حلوة واشتري كم طقم بسعر حلو للعيال يجي بقى الشتا الجاي الاقي عندي حاجات بسعر حلو السنة دي كان العيد الكبير في الشتا كنت مشترية طقم ياسمين من السيل الشتا اللي فات وكان هايل عليها بس طبعا تعملي حساب المقاس وطبعا ده ليا برضه يعني اوقات بادوخ على المحلات ما تنزل حاجة حلوة في بداية الموسم بس لما يكون عندي خلاص باستنى بقى لحد لما ينزلوا وهكذا

أنا مصري بناني من بنى

وقفة الأهرام فيما بيننا
...

لصلوف الدهر وقفتي أنا

في دفاعي وجهادي للبلاد

لا أميل لا أمل لا ألين

لكِ يا مصر السلامة

وسلاما يا بلادي

الساعة الآن 08:06 .