صباح الخير يا احلى واجمل روشا ام ابيها ازيك لوعايزة محل حلو فية اسبلاش الى فى كارفور المعادى انا جبيت منة لانجرى يجنن ولاقيت نفس البضاعة الى فى الامارات موحودة وكمان حاجات حلوة جدا
كانم عاملين عروض على مجموعات من االبراة والاندر وير جميلة وماركات حلوة والجينز كمام يجنن انا اشتريت شوية حاجات هداية لو اولاد اختى لاانى مش جيبت ليهم حاجة وانا مسافرة ملا قيتش المقاسات الكبيرة غير فى اسبلاش وعاملين عروض على ملابس الاطفال حلوة جدا
اقتباس مشاركة  (أم أبيها74)
والله يا رشا الشوبنج ده ادمان ما انتي عارفة

هاقول لكم باعمل ايه بآجي آخر الموسم زي اليومين دول اول السيل علشان الحاجة تبقى حلوة واشتري كم طقم بسعر حلو للعيال يجي بقى الشتا الجاي الاقي عندي حاجات بسعر حلو السنة دي كان العيد الكبير في الشتا كنت مشترية طقم ياسمين من السيل الشتا اللي فات وكان هايل عليها بس طبعا تعملي حساب المقاس وطبعا ده ليا برضه يعني اوقات بادوخ على المحلات ما تنزل حاجة حلوة في بداية الموسم بس لما يكون عندي خلاص باستنى بقى لحد لما ينزلوا وهكذا
هاتقوليلى
ما انا عارفة واى ادمان انا بس ادونى فلوس ونزلونى اى حتة فيها محلات

بس انا فيا ميزة بقى الحمد لله شوفى لو معايا مليون جنيه(يا رب ) مش ممكن اشترى حاجة غالية احب اوى ابحث عن اللقط فى تصفيات اخر الموسم دى متعتى الحقيقية فى الشرا مش مجرد انى اشترى وخلاص

نادرا لو اشتريت حاجة اول الموسم او من المولات

وبرافو عليكى انا بعمل كده برضه فى التصفيات زى مابقولك اشوف اللقط حتى لو كبيرة عليهم شوية اجيبها اقول تنفع للبيت او للخروج
مع don دايما احلى
يل بنات انا عايزة اجهز العروسة لو فية لينك او لاايط ممكن من فضلكم
السلام عليكم اخواتي في المنتدي بجد التجمع رائع
بارك الله في ابلة دون وربنا يشفيها يارب روشانا بحبك
جدا واسلوبك وردودك رائعة واستفدت جدا من معلوماتك
بالنسبة لتجهيز العروسة بالنسبة للمفروشات من الحسين
الاسعار جملة وقطن تحفة اما الملابس والصيني من حمام
التلات انتقل الان الي الزواية الحمراء والسجاد النساجون
الشرقيون والاثاث ممكن عمولة او من دمياط مبروك مقدما.

الساعة الآن 05:31 .