انا حبيت اقول برضو على حاجه كنت جايباها من جولدن هوم اللي هوا مركاتو حاليا بس وقت جهازى ولما اتكسرت جبت واحده تانيه وقلت اوريهالكم

دى باستخدمها في غسيل المواعين بحط في الكونتينر اللى في النص سائل الغسيل وخل والناحيتين بحط الليفه ووقت ما اجى اغسل باخد احتياجى من الصابون بحيث لما اسيب الليفه تكون ناشفه وفي نفس الوقت اقتصاديه

كمان جبت دى

علشان ابنى لما اروح عند حد وياكل بسكوت او اى حاجه محسش بحرج لما يبهدل الدنيا عندهم واطلعها من شنطتى وانضف بيها مكان ابنى

انا كان عندى واحده تانيه صينى بس مكنتش حلوة اوى بس اما جبت دى وهيا تركى عجبتنى ولقيتها بتنضف احسن

{ ربِ اجعلني مقيم الصلاة ومن ذرِيتي ربنا وتقبل دعاء * ربنا اغفر لي ولوالدي ولِلمؤمنين يوم يقوم الحساب}

{ ربنا هب لنا من ازواجنا وذرِياتنا قرة أَعين واجعلنا للمتقين إِماما }
اقتباس مشاركة  (hasby_raby_77)
السلام عليكم
ازيكم يا جماعه ربنا يكرمكم جميعاااا على مشاركتكم القيمه

وعايزه اسألك يا روشانا عن خلطة الزيت اللوز المر وجنين القمح انا جبتهم وحطتيهم على بشرتى بس بيحصل احمرار وحبوب وحرقان هل بيحصل معاكى كده برضه
انا بحس بحرقان شوية وبيروح لكن محصلش معايا حبوب ولا احمرار الحمد لله

وعلى فكرة الحرقان ده من زيت اللو المر

جربى زيت جنين القمح لوحدة كده
مع don دايما احلى
شهيدة

حلوة الحجات بتاعتك بس هيا فين فى مركاتو انا روحت ماشوفتش الحجات دى

يمكن دى اللى فى الدور اللى فوق ؟؟؟
انا تحت شوفت اللبس والاكل عروض على اطباق وكوبايات وحلل
مع don دايما احلى
ازيكم يا بنات انا شفت حلة ضغط فى كارفور ب600كانت ب700 نوعها كاليبسو اية رأيكم نوعها حلو وسعرها ولاممكن تكون فى حتة تانية ارخص وشكر لكن مقدما
روشانا

هما فوق فعلا بتاعت المواعين من عند مكان العلب البلاستيك "زى التبر وير "

التانيه تقريبا بييقولو عليها لمامه موجوده عند بلاستيكات النضافه والمقشات

{ ربِ اجعلني مقيم الصلاة ومن ذرِيتي ربنا وتقبل دعاء * ربنا اغفر لي ولوالدي ولِلمؤمنين يوم يقوم الحساب}

{ ربنا هب لنا من ازواجنا وذرِياتنا قرة أَعين واجعلنا للمتقين إِماما }

الساعة الآن 10:55 .