شكرا يا روشانا ربنا يكرمك انا فعلا استفدت قوي وانا مش مقتنعة بحكاية العفش دي لان عارفة ان الخشب في مصر احسن

وبعدين هيا شقة العمر يعني لازم الحاجة اللي فيها متكونش اي كلام


بالنسبة للأجهزة الكهربائية انا سألت كتير ولقيت انها ما تفرقش عن هنا يعني في مصر كل حاجة فانا اكلف على نفسي


وادفع جمرك ليه ؟؟ اجيب من هناك وخلاص

ربنا يسهل يارب ويبعت اللي فيه الخير للجميع

وشكرا مرة تانية يا قمر
18-02-1430 هـ, 04:07 مساءً
 
يااااااااااااااااااااا ميرو سمعت اشاعه انك بتحبى الجرجير وبتفضلى تاكلى فيه ..... بس اعتقد انك فاهمة الجرجير غلط او عندك معلومات غلط عن الجرجير لأن بيقال ....بيقال ....بيقال ان اللى ياكل الجرجير هو الزوج .....لية ؟؟؟؟ الله اعلم
بس المثل الشهير بيقول

اذا عرفت المرأة فايدة الجرجير لزرعته تحت السرير
( ده طبعا علشان على ايامهم مكنش فيه التابروير
19-02-1430 هـ, 09:15 صباحاً
 
هااااااااة يا ميرو عايزة الدفاية ولا خلاص دفتيلنا انتى الجو خلاص







19-02-1430 هـ, 09:36 صباحاً
 
اقتباس مشاركة  (don)
يااااااااااااااااااااا ميرو سمعت اشاعه انك بتحبى الجرجير وبتفضلى تاكلى فيه ..... بس اعتقد انك فاهمة الجرجير غلط او عندك معلومات غلط عن الجرجير لأن بيقال ....بيقال ....بيقال ان اللى ياكل الجرجير هو الزوج .....لية ؟؟؟؟ الله اعلم
بس المثل الشهير بيقول

اذا عرفت المرأة فايدة الجرجير لزرعته تحت السرير
( ده طبعا علشان على ايامهم مكنش فيه التابروير
منتي مفهمتيش المشكلة فين هههههههه
بس انا مش هقول
19-02-1430 هـ, 11:58 صباحاً
 
السلام عليكم

ماشاء الله ملف رائع ربنا يبارك فيكي يادون

مع اني مش فاضيه ادخل واشوف كل حاجه بس اكيد هتفيدوني

بنات في كذا حاجه بحتاجهم علطول في اكلي لكن للاسف دايما مش بلاقيهم في مترو المعادي والفا ماركت

كريمة جهينه اللباني
حليب مكثف ومحلى
قشطة معلبه
شوربة الفطر الكنور

هل فعلا الحاجات دي فعلا بتلاحظوا انها مش بتنزل دايما ولا الاماكن اللي بروحها هي اللي اي كلام

وياريت تدلوني على سوبر ماركتات كبيرة الاقي فيها الحاجات دي ويبقى متوفر فيها دايما بس ياريت يبقى قريب من المعادي
غير كارفور يعني لاني عارفاه
19-02-1430 هـ, 12:33 مساءً
 


الساعة الآن 07:47 .