اقتباس مشاركة  (دموع التائبة)
معلش يا جميل ربنا ينصرك على كل الظالمين و يجعل كيدهم فى نحورهم و لا يهمك و اتوكلى على الله
و ربنا يقر عينك بالذرية الصالحة عاجل غير اجل يارب و لا يهمك الأطفال ديه رزق زى الفلوس و مش تقلقى ربنا بيكتب الخير بس المهم الواحد يرضى بقضاء الله و كل شىء بأجل

و ان شاء الله نسمعك قريب بتقولى
"مش عارفة انزل و لا اروح و لا اجى من العفاريت اللى عندى فين ايام الرواقة و لما كنت كل يوم انزل و اشترى الحاجات اللى بتقول عليها ابله دينا"

ربنا يخليكي يا عسل

انا مش بفكر في موضوع الاطفال ده خالص لاني مقتنعه انها ارزاق من عند ربنا سبحانه و تعالي

لكن للاسف جوزي و اهله اتهموني ان عاقر عشان تخينة مع اني مش تخينة اوي

و الله انا كنت نفس الوزن قبل الجواز فجاة كده بعد سنة من الجواز قالو اصل التخان مش بيخلفو

و بالصدفة كده اليومين دول كشف زوجي طلعت المشاكل عنده ضمور و بلاوي و دوالي و تقريبا هيعمل عملية

فانا بدعي ان ربنا ينصرني علي اللي ظلمني و حطم نفسيتي مع اني كشفت الحمد الله و تأكدت ان سليمة من بعد كام شهر من الجواز

بس مردتش اقول عشان احافظ علي نفسية جوزي و لم اطلب منه عمل تحاليل الا بعد سنة من الجواز

لكن نقول ايه علي الظلم

اتهمني علي طول اني عاقر قبل ما يكشف علي نفسه

لا حول و لا قوة الا بالله

ربنا ينصرني ياااارب
19-02-1430 هـ, 05:41 مساءً

بنات عاوزة اعمل كريم شانتيه بكريمة لباني اعمل ايه؟
19-02-1430 هـ, 06:35 مساءً

اقتباس مشاركة  (أم أبيها74)
بنات عاوزة اعمل كريم شانتيه بكريمة لباني اعمل ايه؟
لو انت تقصدي الكريمة جهينة تحطي معاها سكر واتضربيها بالمضرب لحد ماتبقى كريمة بس مش كتير احسن تقلب زبدة...
لو من عند اللبان انا مش جربتها..
19-02-1430 هـ, 06:51 مساءً

اقتباس مشاركة  (حبيبة ابراهيم)
على فكرة يا بنات انا بقيت بشوف التبروير اللي كانت بتقول عليه ابله دون تقريبا ماركة لوك

بقت منتشرة في كل مكااان كنت شايفة واحد كبير وحجمه حلو ب 18 ريال

هو كدل سعره مناسب وفي صغير ودائري واشكاااال كتييرة هو حكايته ايه بالضبط ؟؟

الحقى يا ميرو و دينا تعالوا فهموها مين هو توبروير
بصى على ماتيجى ميرو تقولك هو ماركة بلاستيك مختلفة عن ال لوك ومش بيتباع فى المحلات زى اوريفليم وافون كده بتتفرجى على كتالوج وتتطلبى منه غير لوك مجود فى كل المحلات تقريبا

بس الاتنين المفروض ان البلاستيك بتاعهم امن للاكل
19-02-1430 هـ, 09:06 مساءً

اقتباس مشاركة  (lolookasha)
لو انت تقصدي الكريمة جهينة تحطي معاها سكر واتضربيها بالمضرب لحد ماتبقى كريمة بس مش كتير احسن تقلب زبدة...
لو من عند اللبان انا مش جربتها..
ميرسي يا لولو بس هي من عند اللبان انا ضربت كم كيس دريم ويب ورحت ضايفة عليهم الكريمة وطلعت معقولة مش بطالة
20-02-1430 هـ, 09:38 صباحاً

الساعة الآن 12:13 .