اسماء

بعتلك مايل
مع don دايما احلى
يا بنات عايزه منكم طلب عايزه دكتوره امراض نسا بس تكون بتولد علشان هنزل اولد في مصر بس ياريت تكون في الهرم او فيصل او الجيزه علشان تكون قريبه من ماما
اللهم انصر اخواننا المجاهدين في كل مكان اللهم ثبت اقدامهم
اللهم اجعلني قره عين لزوجي واجعله قره عين لي
اللهم اهدي زبيده واجعلها من الصالحات
يا جماعه عايزه اقولكم على تجربتى زيت لكثافة الشعر وفعلا لاحظت الشعر الصغيراللى طالع جديد

زيت التوم من العطاره الهنديه وبحط عيه زيت زيتون

وفعلا سمعت دكتور بينصح بالوصفه دى
أشهد ان لا اله الا الله وأن محمدا رسول الله
على فكرة بالنسبة لموضوع زيت الثوم

انتي ممكن تعمليه وانتي في البيت و أضمن جيبي قزازة صغيرة حطي فيها زيت زتون نوع كويس

وجيبي خمس فصوص ثوم قشريهم وحطيهم في القزازة وخليهم 4 أيام أو لحد ما تشوفي فقاعات صغيره في القزازة

انتي كدا كأنك خمرتيه وهو بيبقى ريحته قوية شوية بس بجد يا بنات راااائع للشعر وخصوصا للبنوتات الصغيرين لو كل أسبوع حمام

منه بيبقى تحفة انا كنت بعمله لشعري لما كنت عاملة داايت ونزل خاالص والحمد لله دلوقتي تحسن على الوصفة دي

يارب لك الحمد كما تحب وترضى

اللهم احفظ لي أبي وأمي واخوتي وزوجي وأولادي وبارك لي فيهم
اقتباس مشاركة  (miro)
منتي مفهمتيش المشكلة فين هههههههه
بس انا مش هقول:
لأ معلش بقى مهما ان كانت المشكلة فين يا ميروووووووو احنا زى الفل ومنكلش الجرجيررررررر ابداااااااااااا

اقتباس مشاركة  (محتاجة للدعاء";27415287][COLOR="Magenta)
بنات في كذا حاجه بحتاجهم علطول في اكلي لكن للاسف دايما مش بلاقيهم في مترو المعادي والفا ماركت

كريمة جهينه اللباني
حليب مكثف ومحلى
قشطة معلبه
شوربة الفطر الكنور
[/color]
لأ يا اسماء دول مش محتاجين سوبر ماركت كبير دول فى كل محلات البقاله حتى لو صغيرة بصى انتى بصه بس حتلاقيهم متوفرين على طول ان شاءالله حتلاقيهم على طول ...... ياااااااااااااا موتى اكيد انتى عارفه فين فى المناطق دى

اقتباس مشاركة  (محتاجة للدعاء";27415653][COLOR="Magenta)
بنات معلش فهموني كاتلوج ايه ده...فهموني كل حاجه عنه
معلش انا اصلي ماليش في الشرا والحاجات دي
[/color]
والله يا بنتى اكتر واحدة تفيدك فى الموضوع ده هى ام ياسين الله يكرمها هيا اللى عاملة حمله غريبه على البنات وبتوجه نظرهم لحاجات احنا مربناهمش هليها ومعرفش لية بتشتت تفكيرهم للحاجات دى ؟؟؟؟ احنا الحمدلله بنتكلم فى المطبخ والدهون مش اكتر لكن مش عارفه لية ام ياسين بتوجه نظر البنات لحاجات الحمدلله بناتنا عاقلين ونسيوا الحاجات دى والأسم انها بتعرض من الكتالوج شامبهات وكيك وحاجات من دى

اقتباس مشاركة  (ROSHANA)
يا بنات اللى فى مدينة نصر بيتعاملوا مع العطارة الهندية
رشروش جربى حاجت عطارة المدينة المنورة اللى فى فى ميدان الاسماعيلية طيب بالمناسبة دى اقولكم معلومة

فيه محل عطارة اسمه المدينة المنورة ما بين ميدان الاسماعيليه وميدان صلاح الدين بس الموازى للرئيسى حاجته كويسه جدا وصاحبة المحل دكتورة وليها مكتب صغير داخل المحل بتكون موجودة بماعيد ممكن تدخلى تسأليها عن اى حاجة عن العطارة وممكن تعملى معاها ريجيم من غير فلوس وبتشترى الحاجات من عندها لانها بتديكى فى الاكل جنين القمح والعيش عيش شعير طعمه حلو جدا بيبقى ارغفه كبيرة وانتى ممكن تحطيها فى الفريزر والارز البنى عندها جميل جدا وهى عندها عيادة بتعمل فيها حجامه كمان يعنى عندها كل حاجة صحيه

اقتباس مشاركة  (semsem2005)
السلام عليكم ورحمة الله
اولا روشانا اشكرك جدا جدا وربنا يجازيكى خير على وصفى الخل والبيكربونات
دى اكتر من السحر
انا بجد كل ما باستخدمها بادعيلك
قرى واعترفى يا سمسمة ما احنا عايزين ندعيلها احنا كمان

اقتباس مشاركة  (حبيبة ابراهيم)
على فكرة يا بنات انا بقيت بشوف التبروير كتييرة هو حكايته ايه بالضبط ؟؟
ماهى المشكله انك فى الاول بتشوفيه بحسن نيه وبعد كدة بتدمنييييييييييه اسألونى انا وروشانا
يا ميرررررررررررو جهزى الورقه والقلم عشان امليكى طلبات الشهر ده
اقتباس مشاركة  (لوزة_لوزة)
ربنا ييسر و ينصرني علي اللي ظلموني
اللهم آمين ياااااااارب

اقتباس مشاركة  (دموع التائبة)
فين ايام الرواقة
::
كانت موجوده والله يا منمن بس تقولى اية للبنى ادم اللى مبيعجبوش حاله

اقتباس مشاركة  (أم أبيها74)
بنات عاوزة اعمل كريم شانتيه بكريمة لباني اعمل ايه؟
فطومة هاتى الكريمة البودرة اللى عند محلات درب البرابرة ( فى ميدان الجامع ) جبتها اخر مره كانت جميله جدا ومش طعم البودرة العادية خااااااااالص يا فطومة فرصه عندك الفراولة دلوقتى اعملى بيها فروت سلاط او تورتاية صغيرة بالكريمة والفراوله على قدكم
اقتباس مشاركة  (ROSHANA)

الحقى يا ميرو و دينا تعالوا فهموها مين هو توبروير
ده عميل دخل علينا الصفحه بعيد عنك أدعى انتى بس لحماه ميرو وهى تجيبلك
اقتباس مشاركة  (miro)
بالنسبة ليا عندي كام معلومة صغيرة جدا
بواقي الصابون
( وممكن ترميهم فى السيفون يا ميرو
علشان ازوق بيه فوق الحلويات
أنى حلويااات ؟؟؟؟
اقتباس مشاركة  (أم ياسين)
[b]آآآآآآآآمين يا رب
عشان مبحبش الإختلاط .
سيبك منها يا صفصف دة كل الحكاية انها بتغظنى بشياله المخلل اللى عندها

وياعم الشديد يا عم .....طب بتجيبى الماى واى لية بدام مبتحبيش الاختلاط ؟؟؟؟؟ ماااااااااااشى مااااااااااااااشى يا صفصف

الساعة الآن 10:16 .