Analysis Services
اهلا بيكي يا انجي في اي حته ونورتي الموضوع
21-02-1430 هـ, 09:22 مساءً

اقتباس مشاركة  (الصبر يارب)
أيوة فعلا يا لميا
زيت الزيتون رائع جدا للتسلخات
نصيحة أم ياسين و أماني الحمد لله عموري مافيهوش تسلخات

مرمر
في دكتورة سهير صقر ( في الدور التاني ) في برج الأطباء اللي في أول فيصل ممتازة جدا واحدة صاحبتي ولدت معها و ارتاحت جدا وما شاء الله حامل تاني و برضه معها
أنا كنت معها بس سبتها لإني روحت لدكتورة عفاف حلمي ( في الدور الرابع ) برضه في برج الأطباء لإنها تبع نقابة المهندسين و أنا كنت معها من أول يوم حملت
والاتنين ممتازين جدا
وربنا يتمم لك حملك و يرزقك بولادة سهله إن شاء الله ويرزقك بطفل سليم معافي ويرزق كل البنات يارب

ميرو و لميا
لو سمحتوا ممكن تشرحوا بالراحة بتعملوا ايه ببواقي الصابون لإن أنا عندي كمبة بواقي صابون و صعبان عليا أرميهم
هي مرمر قالت انها بتغليهم وتحط معها مياة ورد تقريبا و تخليهم صابون سايل بس صراخة أنا مش اشتريت مياة ورد لغاية دلوقتي
فقولوا ازاي ممكن نستخدمة وثانكس يا بنات
جزاكي الله خيرا علي ردك بس عندي ليكي سؤال اسعارهم ايه في الكشف وفي الولاده اصلي سمعت ان الدكاتره في برج الاطباء غاليييييييين
اما بالنسبه للصابون انتي ممكن تغليه بدون ماء ورد وهيبقا سايل وحطيه في قزازه الصابون السايل علي الحوض
21-02-1430 هـ, 09:26 مساءً

اقتباس مشاركة  (miro)
حد عايز نمرة التبر وير؟؟؟ فكري كده يا دندون ههههههههه
تصدقى بالله مش حرد عليكى ..........

اقتباس مشاركة  (semsem2005)
بصى يا جميل روشانا قايلة وصفة لازالة الدهون فظيعة جدا عبارة عن خل+بيكربونات+مية سخنة+صابون سايل بتحطيهم على البوتجاز او اى حاجة عندكفيها دهون 5 دقايق وبتلاقى الدهون طلعت من غير اى تعب
طب ينفع لدهون الجسم يا سمسمتى ؟؟؟؟؟

اقتباس مشاركة  (الصبر يارب)
مرمر
في دكتورة سهير صقر ( في الدور التاني ) في برج الأطباء اللي في أول فيصل ممتازة جدا واحدة صاحبتي ولدت معها و ارتاحت جدا وما شاء الله حامل تاني و برضه معها
انا مش فاهمة يا شيمو ؟؟؟ يعنى صاحبتك حملت تانى لما لقت الدكتورة شاطرة ؟؟؟؟
ميرو و لميا
لو سمحتوا ممكن تشرحوا بالراحة بتعملوا ايه ببواقي الصابون لإن أنا عندي كمبة بواقي صابون و صعبان عليا أرميهم
يا بنتى يا حبيبتى سيبك من ميرو وارميهم فى السيفون واسمعى الكلام وهما حينضفوا لما يبوشوا فى المياه
الا هو تابروير صحيح يا ميرو لسه مخترعش حاجة لبواقى الصابون ؟؟؟[ [/u][/size]

اقتباس مشاركة  (أم ياسين)
بصى أنا بخليهم يطروا شويه و أعملهم أشكال عشان الولاد يفرحوا بيهم و تشجعهم على النظافه و بلفها ب سيلفر و أحطها فى علبه صغيرة للمدرسه عشان مش بحب يستخدموا حاجه المدرسه .

طبعا يا سيتى ماهو الفاضى يعمل قاضى
و بعمل حاجه تانيه موفرة بجيب علبه من بتاعة الشاور الصغيرة فاضيه و أحط فيها ربعها شاور و بعدين أكمل بقيتها ميه و أرجها و بحطها ع الحوض موفرة جدا ارخص من الصابون بكتير
ياااااااااااا فكرتينى يا صفصف بالشاور فين ايامه ؟؟؟ بقالى ساعه عماله اقول شاور شاور انا فاكرة الاسم ده
اقتباس مشاركة  (miro)
يلا اديني كام فكرة كمان علشان ناوية ابني عمارة مستعينة بخططك التوفيرية هههههههههههههه
عماااااااااارة عماااااااااااااااااارة اديها افكار بسرعه يا صفصف بسرررررررررررعه بسرررررررررعه شقه يا ميرو لأ و اية ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وحتبقى اول شقه بتتباع بريحة الورد والياسمين وعبير الصباح واكيد حتسميها عمارة كامى تشطيب لوكس

اقتباس مشاركة  (hayosha)
بنات انتم عاملين اية فى الجو دة يوم حر يوم برد ساعة نطلع هدوم الصيف ساعة نطلع هدوم الشنتاء ومش قادرين نركز بجد تعبت
اعملى زينا يا هيوشا كله مرمى على السرير والصبح ينقوا حسب الجو

اقتباس مشاركة  (عطر الشموع)
عندي للاسف 30 سنه الا شهر
اهلا بيكى نورتى الملف والله لكن مقلتليش هى ال 30 سنة بقت للاسف ؟؟؟؟ دة انتى كدة خوفتينى من سن ال30 الحمد لله ان انا لسه بعقلى وعندى 16 سنة

اقتباس مشاركة  (ROSHANA)
بالنسبة لتسلخات البامبرز

جربوا ترشوا نشا بدل بودرة التلك هاااااااايل
وبعد ماترشوا النشا تجيبى النشابة وتروحى فرده الولد على السرير
21-02-1430 هـ, 09:55 مساءً

لا يا روشانا الزيت ده مبرشم ومقفل مش بيتفتح من شركة كاب فارم وعليه صلاحية زى ازازة الدوا كده
21-02-1430 هـ, 10:09 مساءً

عطر

نورتي الملف بس انت مختفية من هناك لية
21-02-1430 هـ, 10:37 مساءً

الساعة الآن 06:52 .