don
ميرسي يا احلى دون على الترحيب الجامد بس معلش موضوع ال30 ده عامللي هرشه في دماغي تقوليش الاخت ممثله و خايفه الادوار تضيع من بين ايديها هههههههههه
بجد والله فرحانه اني معاكم اوي

مرمر
والله الدنيا منوره بوجودك و ان شاء الله اتواجد معاكوا هنا دايما

كنزي
حبيبتي انا هنا عشان زهقت من هناك و من الدوشه الغريبه و الكلام الاغرب و بجد زي ما قالت ميرو انا ممتنعه لحد ما اشوف الامور هتروح لفين

روشانا
مفيش اهلا وسهلا مفيش نورتي ...يعني اي حاجه كدا يا فندم

على فكره انا قريت لحد صفحه 25 بس بجد كل كلامكم و معلوماتكم رائعهههههههه

بس متغاااااااظه لاني عايشه في اسكندريه و اللي غايظني اكتر اني اساسا قاهريه و عارفه حاجات كتير من اللي بتقولوه بالشبه كدا

يعني زي اللي رقصوا على السلم على راي طنط ميرو

يلا بقى حد من اسكندريه يدخل معايا في الحوار بدل منا قاعده متغاظه كدا
اهلا بيكى ياعطر الشموع انا كمان جديدة زيك ومنتظرة حد يسلم عليا ويرحب بيا ويفتحلى الباب ويقولى اتفضلى وياسلام لو واحدة كوكا مشبرة ههههههههههههههههههه

انا على فكرة من الاسكندرية بس مش للأسف عندى 25 سنة ههههههههههههههههه ... متجوزة وعندى عمر و زياد

بالنسبة للملف اللى انتم عاملينه ماقدرش اساعدكم فيه لانى من الاسكندرية ولانكم كلكم من القاهرة ههههههههههههه نورتى المحكمة .. تانى حاجة انا حاجتى كلها لسة فى الضمان يعنى لو لاقدر الله حاجة حصلت التوكيل بيصلحهالى اممممم وانتوا لأ
اللى اقدر افيدكم بيه ان ابنى فى حضانة زعلانة وندمانة انها حضانة بس كان نفسى تبقى ابتدائى واعدادى وثانوى ... الادارة والنظام والنظافة والتعليم والانضباط كله فوق فوق الممتاز تقدروا تقولوا فوق لغاية ماتوصلوا للسطح هههههههههههههههههه ... الحضانة لغات عند جامع يحيى بزيزينيا اسمها (( فيوتشر )) وفيها استضافة يعنى لو رايحة مشوار او اولادك فى مدارس تانية وبيرجعوا قبل انتى ماترجعى من الشغل تقدرى توديهم هناك وانتى متطمنة عليهم بيدوهم الاكل والدوا وكل شئ فى مواعيده والحضانة امان جدا جدا جدا لان ابنى عمر اول ماراح الحضانة كانت بتجيلى كوابسيس وحاجات مرعبة لغاية ما الحمد لله شفت بنفسى الادارة ومستوى الامان والاهتمام

طبعا بعد الكلام والاعلانات الكتير دى عليها حتحسبونى صاحبة الحضانة ههههههههههههههه

سي يو سون ..... باااااى ....... يادى القنعرة الكذابةهههههههههههه
اخصائية تخاطب و توحد
Speech pathologist and autism
ماشاء الله كلام مفيد جدا
جزاكم الله خيرا

طيب انا حبيت اقول حاجهبالنسبه للتسلخات البيبي
انا جبت لابنى سودو كريم من العزبي بجد حاجه وهم بيقضي عالتسلخات لو كانت موجوده والحمد لله من ساعت ما استخدمته مجتلوش تانى

هوا ب 95 جنيه بس العلبه 250 جرام بتقعد يمكن 4 او 5 شهور
يعنى لو حسبنا سعر كريم التسلخات هنلاقيها هيا هيا تقريبا

{ ربِ اجعلني مقيم الصلاة ومن ذرِيتي ربنا وتقبل دعاء * ربنا اغفر لي ولوالدي ولِلمؤمنين يوم يقوم الحساب}

{ ربنا هب لنا من ازواجنا وذرِياتنا قرة أَعين واجعلنا للمتقين إِماما }
ام ياسين يا قمر

ممكن تقولى ايه الحاجات اللى جربتيها من ماى واى وطلعت حلوة؟

ميرو

كنت عايزة اسالك صحيح هيا علبة الجبنة اللى نازل عليها عرض غير اللي في الكتالوج ولا ايه؟ اصل الكود مختلف

كمان كنت عايزة اسال لو حد شاف زى دى يقول ممكن الاقيها فين؟

{ ربِ اجعلني مقيم الصلاة ومن ذرِيتي ربنا وتقبل دعاء * ربنا اغفر لي ولوالدي ولِلمؤمنين يوم يقوم الحساب}

{ ربنا هب لنا من ازواجنا وذرِياتنا قرة أَعين واجعلنا للمتقين إِماما }
شهيدة

سودو كريم فعلا ممتاز وانا كنت بستخدمة للولاد بس الافضل منة كمان زيت الزيتون النقي

روشي وعطر

انتو زعلانين انكم في اسكندرية امال انا اقول اية بحاول احتفظ بالحاجات دي لما انزل مصر لئن بجد ملف هايل

الساعة الآن 11:23 .