اقتباس مشاركة  (miro)
ايوة كده يا ست صفصف اظهري وباني
كنتي مخبية مواهب التوفير دي فين

يلا اديني كام فكرة كمان علشان ناوية ابني عمارة مستعينة بخططك التوفيرية هههههههههههههه
يا ميرو متكسفنيش بقى..... تصدقى حماتى مبتقولش عليا غير إنى أروبه (قصدها سوسه) بس مكسوفه تقول .
والله فى افكار كتير يا بنات يا ريت نعملها بنية عدم الاسراف عشان ناخد الأجر شفتوا أروبه حتى فى الحسنات .
اقتباس مشاركة  (عطر الشموع)
معقوله يا جماعه الملف التحفه ده موجود و انا نايمه على وداني محدش يناديني؟؟؟

ياريت تقبلوني هنا معاكو
انا انجي من اسكندريه و عندي للاسف 30 سنه الا شهر
و عندي ولد اسمه يوسف عنده 3 سنين و شهرين
و مش بشتغل برضه للاسف

و على فكره اللي قاللي على الموضوع ميرو

يلا بقى عبروني و رحبوا بيا
يا أهلاً و سهلاً و يا سلام كمان لو نورتينا فى بيت العز هتنبسطى جدا
اقتباس مشاركة  (don)
تصدقى بالله مش حرد عليكى ..........

طب ينفع لدهون الجسم يا سمسمتى ؟؟؟؟؟

يا سلالالالام مكنش حد غلب .
ياااااااااااا فكرتينى يا صفصف بالشاور فين ايامه ؟؟؟ بقالى ساعه عماله اقول شاور شاور انا فاكرة الاسم ده
يا دون معقولة مش فكراه دا المزيل بتاع رائحة المطبخ و الغسيل و التنفيض و المذاكرة من الجسم .
عماااااااااارة عماااااااااااااااااارة اديها افكار بسرعه يا صفصف بسرررررررررررعه بسرررررررررعه شقه يا ميرو لأ و اية ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وحتبقى اول شقه بتتباع بريحة الورد والياسمين وعبير الصباح واكيد حتسميها عمارة كامى تشطيب لوكس
طب تصدقى بالله كان فى نيتنا انا و ميرو نديكى شقتين فى العمارة بس خلالالاص قطعتى برزقك
اهلا بيكى نورتى الملف والله لكن مقلتليش هى ال 30 سنة بقت للاسف ؟؟؟؟ دة انتى كدة خوفتينى من سن ال30 الحمد لله ان انا لسه بعقلى وعندى 16 سنة

هههـ .... سامحها يا رب

وبعد ماترشوا النشا تجيبى النشابة وتروحى فرده الولد على السرير
و نعم التوفير و بكدا وفرنا بامبرز و سيريلاك
اقتباس مشاركة  (شهيدة...79)
ام ياسين يا قمر

ممكن تقولى ايه الحاجات اللى جربتيها من ماى واى وطلعت حلوة؟
حبيبتى و الله يا أم عمر بصى بقى الشاور بأنواعه حلو جدا و المنظفات كلها ما عدا بتاع فرش السيارات مجبش نتيجه (مهو له حق دا العيال عاملين العربيه مطعم ) و المعجنات تحفه بجد و البرفيوم الحريمى حلو جدا و فى الجروب كل حد جرب حاجه عجبته بيقول عليها .
ميرو

كنت عايزة اسالك صحيح هيا علبة الجبنة اللى نازل عليها عرض غير اللي في الكتالوج ولا ايه؟ اصل الكود مختلف

كمان كنت عايزة اسال لو حد شاف زى دى يقول ممكن الاقيها فين؟

أنا شفتها فى هايبر وان
اقتباس مشاركة  (don)
انا كنت شاريه دى انا وجارتى من مركاتو بس انا لسه معملتش فيها بس جارتى جربتها وقالتلى انها ممتازة وقفلها من الجنب محكم

يا دون دى تحفه بتنفع لما اعمل فيها تورتة موس الشيكولاته بتاع ماى واى وفى التشيز كيك
22-02-1430 هـ, 11:24 صباحاً

هقولكوا على فكرة واجري على الله

كان عندي جاكيت حلو بس مكنتش بلبسه وكنت سايباه عند ماما وافتكرته فقلت اعمل فيه حاجة تحببني فيه

رحت جبتله حتة فرو من كرنفال اللي في مصطفي النحاس زي كل شئ كده
هحطها على الياقة وهو اصلا زي الشوا كده وتقيل لونه بيج غامق وجبت الفرو على رسمة جلد النمر بس الفاتح

فرق جدا واداله ليفل تاني يعني لو هشتري زيه بحته الفرو دي مش هيقل عن 500 جنيه او كتر
دنا كمان جبت فرو طبيعي مش صناعي وكانت ب25 جنيه

يلا طلعوا الجاكيتات القديمة وجددوها
مهو التاجر لما يفلس يدور في دفاتره القديمة ههههههههههههههه
22-02-1430 هـ, 11:31 صباحاً

وكله فدا العمارة يا صفصف

ومش هديكي شقة يا دون ههههههههه

اتنين يا حبيبتي وانا ليا غيرك
22-02-1430 هـ, 11:34 صباحاً

اقتباس مشاركة  (مرمر 1)
جزاكي الله خيرا علي ردك بس عندي ليكي سؤال اسعارهم ايه في الكشف وفي الولاده اصلي سمعت ان الدكاتره في برج الاطباء غاليييييييين
اما بالنسبه للصابون انتي ممكن تغليه بدون ماء ورد وهيبقا سايل وحطيه في قزازه الصابون السايل علي الحوض
بصي يا ستي
د.سهير كان أخر مرة كنت عندها من سنتين كان الكشف ب 50 والسونار كذلك و عرفت من صاحبتي إنها ولدت قيصري تقريبا ب 5000
بالنسبة لدكتورة عفاف الكشف 40 والسونار أعتقد يمكن 35 مش فاكرة والهي لإننا بعد كده اتعاملنا بتخفيض علشان تبع النقابة ولما عملت متابعة الحمل كانت ب 550 بس التسع شهور والولادة الطبيعي 2500 والقيصري 4500
و أنا رأيي انك تتصلي وتفهي منهم بالتليفون لإن أكيد هما زودوا الكشوف بتعتهم
وربنا يقومك بالسلامة
بس أنا حسيت ان برج الاطباء فرع فيصل ارخص من فرع المهندسين لأن أختي الدكتور بتاعها في برج الاطباء فرع المهندسين وده غااااااااااااااااااااااااالي جدا
اقتباس مشاركة  (don)
وبعد ماترشوا النشا تجيبى النشابة وتروحى فرده الولد على السرير
ههههههههههههههه
تخيلت إن أنا بعمل كده في عموري شكله هيبقي حو قووي
22-02-1430 هـ, 05:51 مساءً

اقتباس مشاركة  (شهيدة...79)
ام ياسين يا قمر

ممكن تقولى ايه الحاجات اللى جربتيها من ماى واى وطلعت حلوة؟

ميرو

كنت عايزة اسالك صحيح هيا علبة الجبنة اللى نازل عليها عرض غير اللي في الكتالوج ولا ايه؟ اصل الكود مختلف

كمان كنت عايزة اسال لو حد شاف زى دى يقول ممكن الاقيها فين؟

هي ديه بنحط فيها الآكياس البلاستيك
22-02-1430 هـ, 05:54 مساءً

الساعة الآن 02:44 .