علي فكرة يا بنات انا بجيب الفراخ من عند المحمل الي في جسر السويس..بصراحة نضيفة جدا و بتتباع في كل الأشكال صدور و وراك و اجنحة و كبد و كل حاجة و ممكن تدي الراجل 2 جنيه و يعمل الفرخة زي ما انت عايزة ..هي طبعا جاية من شركة بس الفراخ بتكون مبرده و جاية في نفس اليوم و الحقيقة نظيفة جدا جدا....و الكبدة بتبقي لونها احمر و بتلمع وزي الفل..و اسعارهم مناسبة جدا و ارخص كمان من فراخ القدس
28-02-1430 هـ, 01:20 مساءً

28-02-1430 هـ, 04:47 مساءً

على فكرة دي لينك هايلة في الطبخ
28-02-1430 هـ, 04:48 مساءً

اقتباس مشاركة  (amirasidky80)
علي فكرة انا برده سكنة في م.نصر ..في زهراء مدينة نصر المرحلة الاولي و ابني عنده سنتين و 3 شهور هو مواليد شهر 11 ..و كل الأسئلة الي بتسألي عليها دي انا بفكر فيها علي طوول و الحقيقة كل الأخوات الي ردوا عليكي افادوني برده بردهم و لهم جزيل الشكر و انا عايزة برده اودي ابني الحضانة بس مش عارفة اوديه حضانة جنب شغلي و لا جنب بيتي؟؟؟و بعدين انا هستني كده علي الصيف و ابتدي اوديه لما الجو يتحسن شوية يعني في بداية الصيف
و بعدين انا عايزة اعرف برده خبرتك في الموضوع ده يعني تفتكري السن ده مناسب فعلا و لا احنا مستعجلين؟؟ و بعدين ده انا مرعوبة من ارتباط عبد الرحمن بيا و خايفة قوي مت نتعاملاته مع غيري و هل هيلاقي الحنان والرعاية زي البيت كده ولا لأ؟؟
نفس الأسئلة دي اكيد بتدور في بالك
بصراحة كل الاسئلة اللى بتدور فى دماغك انا كمان هتجنن وخصوصا ان عبد الله مرتبط بيا جدا جدا وكمان انا مش بشتغل فشيفنى قدامة على طول

بس انا فية ناس بتقولى لازم يروح الحضانة ولما يكون 3 سنين و8 شهور يروح kg1 انا فكرت ان ادخلة kg1وهو عندة 4 و8 شهور بس فية كتير قالولى حرام تضيعى علية سنة وان الاستيعاب بيختلف من طفل لطفل
فانا ان شاء الله هودية مع بداية السنة الدراسية اللى جاية حضانة والسنة اللى بعدها باذن الله هدخلة kg1
بس لسة مش عارفة اية الحضانة واية المدرسة
بس غالبا الحضانة هتكون بيبى لاند اللى قالت عليها لولو لانها بتشكر فيها جدا
اما المدرسة لسة محدتش

لو عندك اى نصايح او آراء ياريت نفيد بعضنا لانى خلاص هتجنننننننننننننننننن
28-02-1430 هـ, 05:03 مساءً

ية يا جماعة انتو نايمين ولا اية يلا اصحو علشان عندى اسئلة كتير وعايزاكو تساعدونى
رقم1
اية رايكوا فى ورق الحائط لانى عايزة اعمل حيطة واحدة فى وش باب الشقة ومنين اجيبة وهل ورق الحائط احلى ولا الدهان
رقم2
انا عندى الليفنج لونة كحلى عايزة اغير المخدات اللى بنعد عليها هي بسوستة ففكرت انى اجيب لون قماش يمشى مع الكحلى واعملة كتغير وفى نفس الوقت تكلفة اقل بس المشكلة مين ممكن يفصلى القماش انا من سكان مدينة نصر واشترى قماش منين ياريت تساعدونى ارجوكم
رقم3
عايزة اشترى برواز كبير للريسبشن ترشحولى مين اجيب من عندة
رقم4
البلكونة عندى كبيرة وانا عاملة قاعدة فيها وعايزة اعمل قاعدة تانية صغيرة ياريت لو تعرفو حد واسعار حلوة

معلش اسئلتى كتيرة بس انا بجد حابة الملف دة جدا وحاسة ان انتو ان شاء الله هتساعدونى
لانى معنديش خبرة فى الحاجات دى
28-02-1430 هـ, 09:39 مساءً

الساعة الآن 01:45 .