على فكرة للبنات اللي في الرياض عاملين تخفيضات مش طبيعية على الأجهزة الكهربائية في كارفور وهيبر بندة والسدحان

نصيحة متشتروش حاجة دلوقتي لأنها حتنزل كمان وكمان انا سمعت كدا من ناس بتشتغل في الاجهزة هنا

لأني كنت عايزة اشتري تلفزيون بلازما أو ال سي دي أنزله مصر
07-03-1430 هـ, 06:20 مساءً

احبائى ملف فعلا رائع بصوا انا هاقول تجربتى على ماكينة تخمير الخبز وهى عندى من سنة وهى فعلا رائعة وزى ما قالت احدى الاخوات بضع فيها كل حاجة واظبطها على الوقت المحدد للعجن والخبز وهى اما تخلص بتفصل لواحدها وانزل اروح السوق او انام او اى شى حابة اعملة ولو عايزة اعمل عيش عربى اضع كل حاجة واظبطها على التخمير بس واطعلها اخبزها فى الفرن عادى وهى فعلا رائعة وسعرها هنا فى ايطاليا 70 يورو لكن حلة قلى البطاطس دة انا اول ما شفتها اتبسطت اوى لانها كدة تبقى تحفة ولكن بعد ما جبتها ندمت لانى قطعت البطاطس ووضعت الملعقة المخصصة للوضع الزيت وللاسف طلعت وحشة جدا البطاطس واعدت ركنها فترة لغاية ما كنت بشترى شاورما من عند واحد هنا وجت سيرة القلاية دى وقالى انتى عارفة لية طلعت البطاطس معاكى وحشة تقريبا معجنة علشان القلاية دى ليها بطاطس مخصوص ليها بتتباع هنا وتبقى بطاطس متلجة وقالى نوع البطاطس وفعلا اشتريت البطاطس وجربتها وفعلا طلعت بطاطس مقلية تحفة بس البطاطس المتلجة النوع المخصوص دة غالية فعلشان كدة اهى مركونة عندى ومن وقت للتانى اجيب البطاطس دى واعمل علشان بس خسارة الفوس اللى ادفعت فيها وهى هنا كنت جيباها فى الخصم ب 129 يورو يارب اكون فيدتكوا
07-03-1430 هـ, 07:44 مساءً

يا بنات بليز حد يطمنا على أبلة دون أخبارهاايه وصحتها عاملة ايه ؟.؟؟
08-03-1430 هـ, 02:12 صباحاً

عطر

انا كمان عجبتنى اوى لما شفت اعلانها وبعدين دخلت الموقع بتاعها وشفتها بس غالية اوى اوى

كنزى

الريال اقطري بجنيه ونص تقريبا

مدام يس

كدة القلاية دى مالهاش لازمة يعني معقول هنجيب بطاطس مخصوص ليها طيب ما جربتهاش في اكل تانى هي مكتوب ان ممكن تعملى حاجات تانية فيها يعني مش معقول تكون بالسعر دة وتطلع وحشة كدة
08-03-1430 هـ, 03:25 صباحاً

اقتباس مشاركة  (~~ دلع ~~)
مرحبا حبايبي حبيت اسئل عن محل في مصر لملابس الماركات للاطفال واعتقد اسمه موناليزا واكيد الي بمصر هم اخبر ابي موقع لهم طلبيات او احد يجيب بضاعه منهم ويكون بالصور اذا ممكن ابيه با اسرع وقت واكون شاكره للي بتساعدني
ليس لهم موقع على النت
08-03-1430 هـ, 10:04 صباحاً

الساعة الآن 10:50 .