من اولها كدة ؟؟؟؟؟ كل اللى كتبته اتمسح ؟؟؟؟

لا حول الله يارب

معلش يا أبلة دون بس الحمد لله على سلامتك نورتي الدنيا

يارب لك الحمد كما تحب وترضى

اللهم احفظ لي أبي وأمي واخوتي وزوجي وأولادي وبارك لي فيهم
بصوا يا بنات مختصر اللى كنت كتباه بالتفصيل لان حاجة تغيظ والله بعد ماكتبت بالتفصيل كله اتمسح احتما علشان كنت عماله اغيظ ميرو كل شوية ؟؟؟؟؟؟ماشى ياميرو

بصوا من الاخر عمر افندى هااااااايل يا بنات فى تخفيضاته لانها تخفيضات حقيقيه ومعظم حاجته مستوردة والفترة اللى جاية حيعمل تخفيضات اكتر عشان يوم الام
المفاجأة انه عامل تخفيض على قسم اللوك اند لوك فقط 50 % اسعارها حلوة جدا جدا لأنه بيخلص الكميه اللى عنده ومش حيجيب تانى لأنه تقريبا متعثر فى الفلوس واحتمال والله اعلم انه حيقفل فى خلال السنه دى لو مقدرش يوفق اوضاعه والملابس الشتوى عليها تخفيضات وازواقها حلوة والله حتى علب اللوك اندلوك اللى ببصمه الهواء نازلة 50 % انا اشتريت من الفرع اللى على ناصية السراج مول
وخلى بالكم ان هو مش عامل اعلانات عن التخفيضات انتى لما تروحى اسألى عن مكان العلب والراجل اللى واقف حيقولك ان عليهم تخفيضات جامدة

دى علبه بصمة الهواء للفاكهة والخضار

دى علبه للمخلل

دى مبشرة

دى للبسكويت

دى للتورتة او الجاتوة يعنى اى حاجة عليها كريمة

علب للحفظ زى المكرونات والبقول

دى للعيش

عارفين دى يا بنات اللى على هيئة ادراج بلاستيك ؟؟؟؟ دى لعلمكم بتشيل حاجات مبحطرة كتير بس دول بحس انهم غالين شوية فلقيت تخفيض على الدورجين دول وواسعين ورخاااص برضه 50 %

حمد لله على سلامتك يا ابله دون
ماشاء الله مشاركاتك حلوة ومفيدة وبتحيي الموضوع

انا قلت اقلكم ان الفا ماركت عامل عروض
http://www.alfa.com.eg/specialoffers.asp

ممكن تقوليلنا اسعار الحاجه يا ابله دينا؟

{ ربِ اجعلني مقيم الصلاة ومن ذرِيتي ربنا وتقبل دعاء * ربنا اغفر لي ولوالدي ولِلمؤمنين يوم يقوم الحساب}

{ ربنا هب لنا من ازواجنا وذرِياتنا قرة أَعين واجعلنا للمتقين إِماما }

الساعة الآن 12:28 .