انت يا دون زي العسل
انا بحب اسلوبك جدا
و ادوية التخسيس دي انا باخاف منها جدا مع ان وزني زايد من ساعة الولادة
11-03-1430 هـ, 03:07 مساءً

حمدلله علس السلامة يا أبله دينا
و ألف سلامة عليكي

يا أبله دينا بلاش الدوا ده مادمتي مش عارفه هو أيه بالظبط أنا بخاف اوي من الحاجات ديه
12-03-1430 هـ, 08:28 صباحاً

اقتباس مشاركة  (امل فتحى صالح)
حمدا لله على سلامتك يادينا وان شاء الله منورة المنتدى دايما
ياحبيبتى الله يسلمك والمنتدى منور بيكم كلكم ربنا يخليكى

اقتباس مشاركة  (memsi)
مدام يس قالت لنا على قلاية تيفال انها وحشة وعايزة نوع معين من البطاطس فخلاص مش هنشتريها
بلاها بطاطس خااااالص طلعت او نزلت دى حتت مقلاية

وفي رزبلبن بالقشطة عند ابو حمامة في ميدان الجامع تحفة برضه احلى من دول كلهم

لعلمك كمان ساعات بتبقى البسبوسة بتاعته احلى بسبوسة بس لما تصطاديها وهى لسه طالعه
بس انسوا اى رجيم

وحبوب التخسيس ما سمعتش عنها بصراحة بس اعتقد الافضل ان حضرتك تسالى دكتور
اقتباس مشاركة  (semsem2005)
يا دينا هو لازم قلاية وكهربا
مش كفاية الكهربا اللى عمالة تزيد من غير مناسبة
انا دلوقتى كل حاجة اقدر اعمله على الغاز بعملها يعنى تقريبا انا استغنيت عن الفرن الكهربا وكمان عن الكيتل
جيتى على الجرح يا سمسمتى دة انا لسه امبارح والله وده تااااالت شهر بتخانق فيه فى شركة الكهرباء حد يجيله كهرباء فى الشتاء 640 ج ولتالت شهر ؟؟؟ ومغيرة اللمبات كلها خليتها الموفرة ؟؟؟ شكاوى واشتكيت عداد وغيرت خناق واتخانقت لمبات وغيرت مفيش غير ربنا يرحمنا برحمته واشوف فاتورة كهرباء برقمين قبل ما اموت

اقتباس مشاركة  (زهرة النرجس 99)
[center][center][center]
ماشاء الله تبارك الله

[color=red]مواضيع تهمك

جزاكى الله كل خير والله مواضيع روعه

اقتباس مشاركة  (اميرةعربية)
انت يا دون زي العسل
انا بحب اسلوبك جدا
و ادوية التخسيس دي انا باخاف منها جدا مع ان وزني زايد من ساعة الولادة
ااااااااااااااااااااااااااةةةةةةةةةةةةةةةة هى الولادة ... هى الولادة مفيش غيرها اللى بنبتدى نمسك فيها بس نصيحه علشان متتكشفيش اربطى ولادة فى ولادة علشان كده تبقى فى السليييييم

اقتباس مشاركة  (الصبر يارب)
حمدلله علس السلامة يا أبله دينا
و ألف سلامة عليكي
يا أبله دينا بلاش الدوا ده مادمتي مش عارفه هو أيه بالظبط أنا بخاف اوي من الحاجات ديه
ربنا يخليكى يا شيمو .... بقى حد يخاف من الدواء يا شيمو وميخفش من نانسى عجرم ومن الدش حسبى الله
12-03-1430 هـ, 11:57 صباحاً

يا ميروووو
دى علبة فى مركاتو لحفظ الكيك والتورتة وليها أيد منها فيها وب 76 ج او 67 مش فاكرة بس هما الرقمين 6 و 7 او 7 و 6

بصوا يا بنات فيه محلات بتبيع منجات القضاء على الحشرات والمحافظة على الزرع دى محلات منتجاتها من وزارة الزراعه عارفين مديريه الامن ؟؟ ادخلى الشارع اللى قبلها على طوووول حتلاقيه شارع ضيق وحتلاقى المحلات على اليمين والشمال ... انا جيبت من عندهم كيس للقضاء على الفئران هااااااااااااااااااااايل

عجينة صراصير هايلةةةةة وسائل تحطيى غطاء منه فى جردل المسح علشان النمل

وعلبة مبيد للصراصير

كل دة استعدادا للصيف وعندهم حاجات للناموس
يعنى انتى ادخلى المحل واسألى الراجل على كل اللى نفسك فيه هو حيطلعلك الحاجة المناسبة

ولو كملتى فى منتصف الشارع حتلاقى المحلات اللى بتبيع كل ما يخص الشواء من شوايات ومراوح وفحم والاورمة بجميع احجامها واهم من ده كله
الساطوووووووووووووووووووووووووووووووووووور
12-03-1430 هـ, 12:43 مساءً

عايزة اسألكم انا بقى سؤال .
.
.
.

الاقى فين من غير ما اقعد ادور شميزات طويلة ..بلوزات طويلة ...قمصان طويلة ...اى نوع بس مش بوليستر علشان يتلبس اكتر على بنطلون
وفين تونيكات حلوة بس مش تقيله
12-03-1430 هـ, 12:50 مساءً

الساعة الآن 11:39 .