ده انا اتشرف و الله لو نبقي جيرا ن يا لوزة انا شغلي في العمارة الي فوق ساليه سوكريه علي طوول و بجيب منه علي طوول ..و بصراحة كل حاجته جميلة و علي فكره هو ليه فرع تاني في روكسي بس مش عارفة اسم الشارع
اقتباس مشاركة  (don)
عايزة اسألكم انا بقى سؤال .
.
.
.

الاقى فين من غير ما اقعد ادور شميزات طويلة ..بلوزات طويلة ...قمصان طويلة ...اى نوع بس مش بوليستر علشان يتلبس اكتر على بنطلون
وفين تونيكات حلوة بس مش تقيله
شوفى الفريدة اللى فى جنينة مول و ساعات كارينا برده بتبقى عندة حاجات حلوة و مقاسات متوفرة
و ساعات السلام شوبنج سنتر مش بطال برده بس بصراحة ساعات بتبقى عندى حاجات غريب بس عايزة اللى يعرف يدور كويس عشان يلاقى حاجة شيك

اقتباس مشاركة  (amirasidky80)
ده انا اتشرف و الله لو نبقي جيرا ن يا لوزة انا شغلي في العمارة الي فوق ساليه سوكريه علي طوول و بجيب منه علي طوول ..و بصراحة كل حاجته جميلة و علي فكره هو ليه فرع تاني في روكسي بس مش عارفة اسم الشارع
هو فى الشارع الموازى اشارع نادى هليوبوليس بجانب كوك دور اللى هناك
و على فكرة هو بيعمل تخفيضات تقريبا 40% كل يوم من الساعة 11 بليل على كل اللى موجود ماعدا الشيكولاتات و ياريت كده تدونا فكرة عن اسعاره يعنى التورت و الجاتوهات و الشرقيات
موقع قرءان رائع ادخلى من هنا
http://www.tvquran.com

للرفع لتعم الفائدة باذن الله

رغم مايتدفق فيني من احساس

ورغم ان قلبي ملأته بحب كل الناس

لكن حب الله ورسوله سيبقيان هما الاساس
السلام عليكم حبيبتي لوزة بسم الله ماشاء الله
جميع مشترواتك روعة بجد ومتشكرين علي كل
معلوماتك بجد ملف اكثر من رائع بارك الله فيكم
معلش ممكن من فضلك اعادة تنزيل الصور عملت
كذا محاولة ومش بتظهر اسفة لازعاجك وشكرا.
السلام عليكم ورحمة الله وبرماتة

ازيكم جميعاااااااااااااااااا
ازيك يا دوندونتى والف حمد لله هلى سلامتك يا حبيبتى

بصى يا دوندون الشيميزات الطويلة والتونيكات والحاجات دى ها تلاقيها فية كام محل هنل فى جراند مول المعادى حلوييين اوى للحاجات دى،،، وفية فى كايرو مول اللى فى الهرم هو صحيح شكلة مش عاطفى بس فية حاجات حلوة جدا للمحجبات،، وفية هنا فى النيل مول اللى على الكورنيش بعد اكاديمية السادات على طول حاجات محترمة برضو .. بصى تعالى وانا اجى معاكى هما اصلهم جنبى (( شفتى بقى دبستك ازاى))

************MoOnty**********

الساعة الآن 03:08 .