مبروك الملف الجديد يا حلوات
يا ريتني كنت في مصر معاكم

حوشولي الحاجات الحلوة دي لما أرجع ان شاء الله
ومبروك مرة تانية وموفقين ان شاء الله
22-11-1429 هـ, 04:51 مساءً

روحت النهاردة الابيارى يا بنات

عندة حاجات ظريفة جدا
جبت ممسحة فيلدا وعلب بلاستيك للتلاجة وكوبايات بلاستيك الوانها جميلة للبنات ووو بس

على فكرة يا بنات معلومة من موضوع هنا عن البلاستيك كانت مادو جزاها الله خيرا حطاه

لما تيجوا تشتروا اى حاجة بلاستيك لازم تشوفوا عليها مثلث وبداخلة رقم 5 انا من ساعة ما عرفت المعلومة دى وكل خاجة بلاستيك اشوفها اقلبها ادور على العلامة

وعلى فكرة يا ميرو كان عندهم حاجات توبروير بس خلصانة قالولى هاتنزل تانى قريب ومستنياكى تبعتيلى الاوفرز برضه يمكن اخلى حماتك تجيبلى معاها واعمل معاها بزينس

لقبت عندهم شواية زى اللى صورتها فوق لوزة حاطاها ب 180 جنية تقريبا وتصوروا صينى بس شكلها جامدة وحلوة
22-11-1429 هـ, 06:24 مساءً

ما شاء الله معلومات مفيدة علي الرغم انها مش هتفيدني لامن القاهرة و لا من إسكندرية
بس عندي سؤال بما انكم خبرة ما شاء الله في الأجهزة الكهربائية المطبخية
حد يعرف اذا كان جهاز الجوزية دة بيتباع في مصر و فين بالضبط و بكام بالله عليكم ضروري
22-11-1429 هـ, 08:37 مساءً

بنات انا جبت من عند محل ضرب البرابرة اللي في ميدان الجامع الدقيق بتاع الكيكة الاسفنجية الجاهز اللي جواة محسن و عملت بية كيكية أسفنجية و النتيجة كانت روعة
شوفو الوصفة 1/2 كيلو من الدقيق دا + 6 بيضات + 1/2 كوب ماء + ملعقة صغير جدا بيكن بودر وفانيليا
بتضربي البيض و الفانليا علي أعلي سرعة و بعدين بتحصي البيكن بودر مع الدقيق و تبدي تحطي الدقيق و الماء بالتنواوب و تفضلي تضربي تضربي لحد المقدار ما يخلص و دا بيعمل صنية 24 بس الكيكة نفشة و حلوة قوي
23-11-1429 هـ, 02:33 مساءً

اقتباس مشاركة  (ROSHANA)
روحت النهاردة الابيارى يا بنات

عندة حاجات ظريفة جدا
جبت ممسحة فيلدا وعلب بلاستيك للتلاجة وكوبايات بلاستيك الوانها جميلة للبنات ووو بس

على فكرة يا بنات معلومة من موضوع هنا عن البلاستيك كانت مادو جزاها الله خيرا حطاه

لما تيجوا تشتروا اى حاجة بلاستيك لازم تشوفوا عليها مثلث وبداخلة رقم 5 انا من ساعة ما عرفت المعلومة دى وكل خاجة بلاستيك اشوفها اقلبها ادور على العلامة

وعلى فكرة يا ميرو كان عندهم حاجات توبروير بس خلصانة قالولى هاتنزل تانى قريب ومستنياكى تبعتيلى الاوفرز برضه يمكن اخلى حماتك تجيبلى معاها واعمل معاها بزينس

لقبت عندهم شواية زى اللى صورتها فوق لوزة حاطاها ب 180 جنية تقريبا وتصوروا صينى بس شكلها جامدة وحلوة
معلش يا روشة هيا اية ممسحة فيلدا دي الجهل وحش
23-11-1429 هـ, 02:41 مساءً

الساعة الآن 10:32 .