اقتباس مشاركة  (كتكوتة كتكوتة)
ابلة دون
تسلمى يا حبيبتى ومنتحرمش منك ابدا اللى فهمته كده ان محل المبيدات فى العتبة صح؟ طيب انا هقولها العنوان وان شاء الله تعرف توصل
سؤال بقى عشان الواحد بقاله كتيير مش لف بزمة فى القاهرة من ساعة السفر هو مركاتو فاتح فى العقاد مول ولا فين؟
ازيك يا كتكوتة ايوة مركاتو فى العقاد مول الدور اللى تحت تموينات واللى فوق كل الادوات المنزليه والكهربائية وملابس
17-03-1430 هـ, 05:08 صباحاً

اقتباس مشاركة  (don)
ازيك يا كتكوتة ايوة مركاتو فى العقاد مول الدور اللى تحت تموينات واللى فوق كل الادوات المنزليه والكهربائية وملابس
الله يسلمك يا جميل تمام كده احنا كنا بنجيب حاجاات البيت قبل كده من شوب رايت كانت حاجاته حلوة اوى ان شاء الله لما ننزل اجازة انا وجوزى نبقى نروح زيارة مركاتو
17-03-1430 هـ, 05:22 صباحاً

طيب انا عاوزة اسالكم عن حاجة خصوصى شوية بالنسبة للبراهات نفسى الاقى مقاسى ويكون حاجة دلع ونفس الوقت بتظبط هنا عقدونى وحسسونى انى مقاس فيل مش بالاقى مقاسى غير الحمالة العريضة خصوصا فترة الرضاعة كمان وحاجات شكلها مش حلو
طيب ممكن الاقى فين فى مدينة نصر عندهم حاجات حلوة ومقاسات وتظبط معايا ان شاء الله لما اوصل اروح اجيب
17-03-1430 هـ, 05:26 صباحاً

بجد الملف رااائع

يا ليت حد يلخصه

ومتشكرين جدا
17-03-1430 هـ, 05:59 صباحاً

لا يا أبلة دون مش عايزة أغلبط انا حلاقيلها حل حكاية الصور يا انا يا هم اصل الغلط مش منك المشكلة في تحميل الصور على سيرفر المنتدى نفسه ما علينا

كنت عايزة طريقة حلوة للكباب أو كفتة الكباب بليز أفيدوني عندي عزومة
17-03-1430 هـ, 01:03 مساءً

الساعة الآن 01:45 .