amirasidky80
amirasidky80
عايزة يا جماعة طريقة بسكويت حلو ...بالفانيليا مثلا..و يكون سهل و طعمة حلو عشان يعجب الأستاذ عبد الرحمن ابني,,ايوة هو عمرة سنتين و 4 شهور بس هو ليه شخصية قوية جدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ورأي سديد في البسكويت و يعجبهوش العجب:D
الصبر يارب
الصبر يارب
اميره روحي ملف المطبخ بتاع ابله دينا البنات هناك هيفيدوكي جدا
http://forum.hawaaworld.com/showthread.php?t=1351383&page=47

والرابط بتاعه اهو
وربنا يخليك بودي
amirasidky80
amirasidky80
اميره روحي ملف المطبخ بتاع ابله دينا البنات هناك هيفيدوكي جدا http://forum.hawaaworld.com/showthread.php?t=1351383&page=47 والرابط بتاعه اهو وربنا يخليك بودي
اميره روحي ملف المطبخ بتاع ابله دينا البنات هناك هيفيدوكي جدا...
متشكرة قوي ربنا يخليكي انت و يخليلك اولادك...
شهيدة...79
شهيدة...79
don don :
بصراحه انا ممكن اوصفهولك وصفه هايلة مفيش بعد كدة اوصفلك وصفه لشارع من اول ماتدخليه لحد ماتخرجى منه وانتى عماله تشترى وتاكلى بالهنا والشفا وبعدين تدورى على دكتور ريجيم :hahaha: بصى يا ستى انا حوصفلك وصفه سهلة ووصفه هايلة صلى على النبى ....ادخلى عباس العقاد من اوله وتدخلى اول شارع يمين تركنى العربيه وتروحى داخله محل تيبستى على يمينك تضربيلك كام فطيرة على كام بيتساسة وتركبى العربيه تدخلى اول يمين وتمشى طواااااالى وعينك على اليمين لحد ماحيقابلك ساليه سوكريه تروحى راكنه العربية وتدخلى تجبيلك بتيفور وهو ب 3 أسعار وتجبيلك كام حتة جاتوة من ابو 7 جنية على كام كوباية بروفيترول من ابو 10 ج وتاخدى بعضك وتطلعى بالزوق وتروحى راكبة العربيه ويادوب خطوتين وتروحى راكنة العربية حتلاقى على ايدك اليمين بيت الكيك تروحى راكنة العربية وداخله جيبالك احلى تشيز كيك على واحد تارت بلح محترم وعييييييييب بقى تركبى العربيه وبرضه عينك على اليمين يادووووب خطوتين حتلاقى باب مستشفى رابعه العدوية وانتى وظروفك بقى تقررى لاسمح الله ان كنتى تدخلى ولا الحمد لله تكملى على البيت وتجرى تعملى كوبايه شاى مع الحاجااااات الحلوة :D اظن مفيش اسهل من كده هو شارع بصراحه من اوله لاخره خيييييييير خييييييييير خيييييييييير بصى يا ست الكل انتى تمشى فى الشارع الموازى لشارع العتبه اللى فيه مستشفى احمد ماهر لحد ماتلاقى المديرية على ايدك الشمال تروحى لفه يوترن وتدخلى الشارع اليمين اللى قبلها مباشرة يعنى اللى فيه الباب الجانبى بتاعها لقدام حاجة بسيطة حتلاقى المحلات دى على الصفين بس مبيداتهم جميييييله جدا لالالالالالا دى كده حاجة تزعل طيب لو عندك موقع بيظهر الصور عندك نزليه وانا انزلك الصور عليه اكييييد بس متجيبيش اللى كوبايتها صغيرة يعنى مقاس كوباية ماكينة لوزة حلوة مين اللى يجيبولى اية ؟؟؟؟ طب تصدقى بالله ده ممكن يكونوا بيستنوا ان احنا نجيبلهم كمان فى عيد الام :hahaha:وبعدين اتعودى انك متستنيش حاجة من حد ابدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا احنا اكبر من كدة :hahaha: 0 تصدقى بالله لو ما قلبتى عليهم لو مجبوش لحعزل منك انا قلت اهو :D اهلا بيكى يا نيرمين نورتى المنتدى كله مش الملف بس حاضر حسألك الدكتور بتاعى لحد ما البنات يردوا عليكى ياااااااااااااااااااا مووتىمش حقولك الموضوع اللى قلتيلى عليه ممخمخ فى راسى قوى خليكى جدعه بقى وهاتيه هو ومحلات البلوزات وهاتيهم جانبى خليكى جدعه :06: الف حمدالله على السلامه يا سموحه ويارب تكونى بصحه تمام وعايزين المواضيع الجميله اللى بتجيبيهالنا
بصراحه انا ممكن اوصفهولك وصفه هايلة مفيش بعد كدة اوصفلك وصفه لشارع من اول ماتدخليه لحد ماتخرجى...
بقا كده يا ابله دينا
ده لو خدنا الطريق ده على ما نوصل لاخرة هنسده
ههههههههههههههه

بجد جزاك الله خيرا عالوصفه الحلوة

كنت عايزة اسالك عالبسبوسة لانى دورت في المنتدى لقيت المكونات بالعلب
فياريت لو تقوليلي طريقتك بالمعايير والمكاييل
اميرةعربية
اميرةعربية
thanks