Analysis Services
اقتباس مشاركة  (hayosha)
روشانة صباح الخير سلامتك الف سلامة انا عارفة اتنين كويسين جدا بجوار سوبر ماركت الراية احسنهم دكتور صلاح ياسين عندة زمة وكمان دكتور عبد السلام بجوار سوبر ماركت الراية لكن فية واحد برضة كويس لكن غالى موت بيحشى السنة بمائة وخمسين جنية لكن دكتور عبد السلام خبرة ونضيف جدا جدا وسلامتك
جزاكى الله خيرا
27-03-1430 هـ, 09:40 مساءً

يا جماعة محسن الفيومى دة فيييييييييييييييييييييييين لانى جاهلة مدينة نصر

يا محتاجة الدعاء
هنا فى المعادى لابوار طبعا اللى جنب محطة المترو عندة حاجات لا يعلى عليها من الكلاب ساندويتش وباكرى طبعا اللى عند اكاديمية السادات
بس فيو واحد فى حلوان ممتاز جدا كنا بنجيب من عندة لما كنا بنعمل المؤتمرات والحاجات دى اسمة (( الخبز الذهبى فى حلوان)) انزلى محطة مترو حلوان واسالى علية تحفة خصوصا الساليزون بتاعة والمينى جاتوة رهيييييييييييييييب)) ورخيييص كمان

عندك كمان العبد اللى فى وسط البلد حاجتة حلوة اوى برضة..
28-03-1430 هـ, 02:37 صباحاً

على فكرة يا جماعة انا عاوزة اثقولكم على حاجة
انا رحت النهاردة عمر افندى اللى فى الجيزة فى شارع مراد واللى فى ميدان الجيزة علشان العلب
ما لقتش ولا علبة الراجل قالى دول اتنسفو ,. :0
يا ريت اللى يعرف فرع لسة فية يقولى بليز لاحسن انا دااااايخة عليهم وقربت انتحر...
28-03-1430 هـ, 02:39 صباحاً

اقتباس مشاركة  (ROSHANA)
مادام عايزة حاجات خفيفة ده يبقى مش شرط مطعم هايبقى غالى
احسن مخبز نضيف وشيك هايبقى احلى وارخص
اللى فى دماغى دلوقتى الخباز لية فرع فى مدينة نصر فى اول مكرم من ناحية مصطفى النحاس
ولية فرع تانى فى المهندسين

فكرى كده اكيد فيه مخبز حلو فى المعادى تروحى تتفقى معاه على جاتوة سوارية صغير باتيهات صغيرة مينى كرواسون
مينى بيتزا ممكن ساندوتشات صغيرة محشية جبنة رومى او اى حاجة

يعنى روحى وهاتلاقى الافكار كتير
ومعاه كانز او علب عصير

الكانز شويبس او مكة كولا عشان المقاطعة بلاش كولا وبيبسى

بالنسبة للديكورات بقى معنديش فكرة الحقيقة شوفى القاعة اللى هاتحجزوا فيها المناقشة اسالوا الناس اللى هناك ممكن يبقوا عارفين ناس بتعمل الحاجات دى

ممكن على فكرة تسألى فى محل الورد يكن عارف حد بيعمل ديكور
كالعاده يارشا لاتتوقفي عن افادتي وافادة الاخرين...ربنا يبارك فيكي يارب ويجعلك نافعه دايما للاخرين

بس معقول في في مصر مكة كولا؟؟انا صراحه كنت بحب المشروبات الغازية جدا بس طبعا بطلتها علشان المقاطعه لكن لما كنت في قطر كان فعلا في بدائل زي مكة كولا بس متخيلتش ابدا الاقيها هنا....هي موجوده فين؟؟

اقتباس مشاركة  (mooty)
يا جماعة محسن الفيومى دة فيييييييييييييييييييييييين لانى جاهلة مدينة نصر

يا محتاجة الدعاء
هنا فى المعادى لابوار طبعا اللى جنب محطة المترو عندة حاجات لا يعلى عليها من الكلاب ساندويتش وباكرى طبعا اللى عند اكاديمية السادات
بس فيو واحد فى حلوان ممتاز جدا كنا بنجيب من عندة لما كنا بنعمل المؤتمرات والحاجات دى اسمة (( الخبز الذهبى فى حلوان)) انزلى محطة مترو حلوان واسالى علية تحفة خصوصا الساليزون بتاعة والمينى جاتوة رهيييييييييييييييب)) ورخيييص كمان

عندك كمان العبد اللى فى وسط البلد حاجتة حلوة اوى برضة..
موتي انتي في المعادي....اخيرا لقيت حد في المعادي...افدتيني جداااااااااااااااااا بالمعلومات دي جزاكي الله خيرا
28-03-1430 هـ, 04:23 صباحاً

اسماء

جزاكى الله خيرا على الكلام الحلو ده انا عملتش حاجة

بالنسبة للديكور ممكن بوكيهات ورد رقيقة فى اركان القاعة ولوحة كبيرة شيك فى مكان ظاهر فى القاعة مكتوب عليها الاسم وموضوع الرسالة والمشرفين وحواليها باسكتين ورد شياكة

اللوجة تعمليها ممكن عند خطاط او اسألى اى محل تابلوهات حتى ممكن يعملهالك بالسيرما البارز على خلفية سودا تبقى شيك جدا بس معرفش تتكلف كام
28-03-1430 هـ, 08:45 صباحاً

الساعة الآن 07:52 .

تنبيه: كل ما يطرح من مشاركات في موقع عالم حواء يمثل رأي كاتبه فقط ولا يمثل رأي إدارة الموقع.
© 1998-2017 Hawaa Forum, Co.‏