اقتباس مشاركة  (don)
مين اللى قالت انى قلت قزايز الهلال والنجمة ؟؟؟؟؟ طبعا روشانا اللى استخبت دلوقتى

ياااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
موتىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى
الحقى
الفيومى
عامل تخفيضات على لوك اندلوك وعنده موديلات جديدة مش عند عمر افندى
وحيخلص 31 مارس
انا قلت اهو

حااااااااااااااااااااااااااااااضر ها احول اروح فى اقرب وقت ان شاء الله بس بالله عليكو تدعولى ربنا يهديلى ابنى

دوزندون اللعلبة المقسمة دى سعرها اكم بليز؟؟؟
29-03-1430 هـ, 03:27 صباحاً

[

موتي انتي في المعادي....اخيرا لقيت حد في المعادي...افدتيني جداااااااااااااااااا بالمعلومات دي جزاكي الله خيرا[/quote]

والله انا اللى مش مصدقة نفسى انى لقيت حد هنا دة انا كنت حاسة انى ان الوحيدة اللى ساكنو هنا

انتى فيين فى المعادى.؟؟
29-03-1430 هـ, 03:34 صباحاً

على فكرة نسيت اقولكم انى رحت عمر افندى اللى هنا فى المعادى ولقيتة عامل عرووض على العلي اللى ببصمة الهواء كمان انا رحت علشان اجيب لاختى العلب العادية لقيت الراجل ندهلى وقاللى الخبر السعيد دة بس برضو احجام معينة مش كل الاحجام بيستهبلو جدا ...

لو حد بقى قريب من هنا ييجى يلحق..
29-03-1430 هـ, 03:37 صباحاً

صباح الخير

معلش يا بنات
كنت عايزه اعرف بليز
انتو بتحطو ايه فى العلب العاديه و ايه فى اللى بتشفط الهوا؟؟؟
29-03-1430 هـ, 12:09 مساءً

عايزين يا جماعة نبتدي نعمل حاجة تفيدنا ..و انا بأذن الله هبتدي اعملها ..ان كل واحدة تقع في اديها ورقة عرض زي عروض كارفور و اولاد رجب و المحمل الحجات دي...نبتدي نصورها و ننزلها في المنتدي ..عشان الكل يستفيد بالعروض و التخفيضات ....اهو نلحق اي حاجة قبل ما تغلا.....يعني مثلا المحمل بينزل العروض بتاعته كل خميس..و اولاد رجب منزل عروض حلوة قوي اليومين دوول عليالبقالة و الجبن و الزيتون و الزيت و الحجات دي..كنت عايزة اصور بجد بس الكاميرا بتاعتي وحشة....ايه رأيكم بقي في الفكرة ؟؟
29-03-1430 هـ, 12:22 مساءً

الساعة الآن 09:47 .