سؤال يا جماعة عايزة اعمل الزبادي اللي بالفواكة بيتعمل ازاي
انا عندي مكنة الزبادي بتاعة زهران
عملت مرة كام واحدة بالموز قطعت الموز حتت صغيرة وحطيته ولما صبيت اللبن طفت على الوش قلت عادي مش مشكلة بس لما استوى لقيت طعم المز حمضان فرميته
طيب اعمله ازاي بقى ؟
بالعصير بتاعه ولا ايه؟
29-03-1430 هـ, 03:52 مساءً

ميرو

احلى طريقة مجربة لزبادى الفواكة انك تعملى الزبادى عادى جدا الاول ولما يخلص تجيبى كوب فاضى وتحطى فية معلقتين مربى النوع اللى ناتى عاوزاة وبعد كدى تقلبى فوقة الزبادىاو تحطي المربى على لوش وتريحى دماغة بيبقى طعمة تحفة
ويا سلام بقى لو كنتى عاملة المربى فى البيت وساايباها سايلو شوية...
29-03-1430 هـ, 03:58 مساءً

اقتباس مشاركة  (mooty)
[

موتي انتي في المعادي....اخيرا لقيت حد في المعادي...افدتيني جداااااااااااااااااا بالمعلومات دي جزاكي الله خيرا

والله انا اللى مش مصدقة نفسى انى لقيت حد هنا دة انا كنت حاسة انى ان الوحيدة اللى ساكنو هنا

انتى فيين فى المعادى.؟؟[/quote]

انا في حدائق المعادي مش في المعادي الجديدة وبقالي 4 سنين جواز هنا بس معرفش اي حاجه فيها...كويس اني لقطتك علشان ابدا اعرف

انتي بقه ساكنه فين وعرفيني عليكي اكتر....اللي مايعرفك يجهلك (على راي المصريين) لان البنات كلهم ماشاء الله عارفينك بس انا اللي مشاركاتي قليلة

اقتباس مشاركة  (mooty)
على فكرة نسيت اقولكم انى رحت عمر افندى اللى هنا فى المعادى ولقيتة عامل عرووض على العلي اللى ببصمة الهواء كمان انا رحت علشان اجيب لاختى العلب العادية لقيت الراجل ندهلى وقاللى الخبر السعيد دة بس برضو احجام معينة مش كل الاحجام بيستهبلو جدا ...

لو حد بقى قريب من هنا ييجى يلحق..
معلش هي ايه العلب اللي ببصمة الهوا دي وبتستخدم لايه ايه بالظبط؟

بناااااااااات استفسار معلش

هو بوكيهات الورود الكبيرة او اللي بتبقى على ستاند دي موجوده في محلات الورود العادية اللي موجوده في كل حته ولا ليها اماكن معينة
29-03-1430 هـ, 04:21 مساءً

بنات خدوا الرابط ده لاوض نوم اطفال

خطيييييييييييييييييييييييييير انا لما شفته بفكر جديا في تغيير اوضة البنات كليا بس لما يكبروا شويه ان شاء الله

http://forum.hawaaworld.com/showthread.php?t=1649815
29-03-1430 هـ, 04:39 مساءً

اقتباس مشاركة  ("محتاجة للدعاء")
بنات خدوا الرابط ده لاوض نوم اطفال

خطيييييييييييييييييييييييييير انا لما شفته بفكر جديا في تغيير اوضة البنات كليا بس لما يكبروا شويه ان شاء الله

http://forum.hawaaworld.com/showthread.php?t=1649815

رائع يا اسماء

نفسي اعمل اوضة البنات كده

ممكن يا بنات مصر اللى يعرف نجار شاطر ومتجرب يقولي فين وكده

واللى فصلوا اوض قريب ممكن يدونا فكرة عن الاسعار

الدولاب بكام وسرير متر بكام
29-03-1430 هـ, 05:40 مساءً

الساعة الآن 02:51 .