متشكرة قوي يا دون don علي محاولتك تنفيذ الفكرة بتاعة العروض..هي شكلها كده حلها في اسكانر..بس شكرا برده علي المحاولة..انا بس بفكر معاكو بصوت عالي..تفتكرو لو كتبنا العروض بادينا .و قولنا اسعارها ..هيبقي احسن...و يمكن نلاقي وحده ربنا يجزيها خير عندها اسكانر و تنزلنا العروض...ياااااااااا رب
السلام عليكم ورحمة الله
سؤال يا بنات حد يعرف محلات اشترى منها تابلوهات شيك واسعارها كويسة
كمان ياريت لو محلات بتبيع التابلوهات الصينى يا ترى عارفينها

سؤال كمان يا ترى مركاتو عنده تابلوهات ولا لا
اقتباس مشاركة  (semsem2005)
السلام عليكم ورحمة الله
سؤال يا بنات حد يعرف محلات اشترى منها تابلوهات شيك واسعارها كويسة
كمان ياريت لو محلات بتبيع التابلوهات الصينى يا ترى عارفينها

سؤال كمان يا ترى مركاتو عنده تابلوهات ولا لا
بصى يا جميل بالنسبة للتابلوهات السيرما اللى بتبقى كبيرة ديه و عليها ايات قرءانية اشتريها من درب البرابرة فيه واحد قدام سوق النجف و ناس كتير بيبعوها و زى ما انتى عايزة

اما بالنسبة للتابلوهات التانية مش عندى فكرة بس ملحوظة صغيرة يا جميل بلاش الحاجات اللى فيها صور حيوانات و ناس عشان على ما اعتقد بتبقى حرام و الله اعلم بس اسألى برده الأول
موقع قرءان رائع ادخلى من هنا
http://www.tvquran.com

اقتباس مشاركة  (don)
يا بنتى ما احنا مطبقين الفكرة قبل كدة بأمارة ميرو ملكة الصابووون بس هى البنات اللى مكسلة تقول افكار

صح يا دوندون معاكى حق..

على فكرة انا رحت امبارح محسن الفيومى بعد عناااااااء طويل طبعا
بس ما لقيتش الازايز

جبت العلبة المتقسمة حلوة اوى..
الططقم اللى على بعضة دة كنت ها اجيبة بس لقيت العلب بتاعتة شكلاها مش حلو اوى زى المستطيلة صح يا دوندون ولا اية؟؟؟

************MoOnty**********
اقتباس مشاركة  (دموع التائبة)
بصى يا جميل بالنسبة للتابلوهات السيرما اللى بتبقى كبيرة ديه و عليها ايات قرءانية اشتريها من درب البرابرة فيه واحد قدام سوق النجف و ناس كتير بيبعوها و زى ما انتى عايزة

اما بالنسبة للتابلوهات التانية مش عندى فكرة بس ملحوظة صغيرة يا جميل بلاش الحاجات اللى فيها صور حيوانات و ناس عشان على ما اعتقد بتبقى حرام و الله اعلم بس اسألى برده الأول
تسلميلى على اهتمامك يا قمر

الساعة الآن 12:19 .