اقتباس مشاركة  (mooty)
صح يا دوندون معاكى حق..

على فكرة انا رحت امبارح محسن الفيومى بعد عناااااااء طويل طبعا
بس ما لقيتش الازايز

يا ترى يا هل ترى تفتكرى مين اللى خلصهم؟؟؟؟ مين يا دينا
جبت العلبة المتقسمة حلوة اوى..
الططقم اللى على بعضة دة كنت ها اجيبة بس لقيت العلب بتاعتة شكلاها مش حلو اوى زى المستطيلة صح يا دوندون ولا اية؟؟؟
02-04-1430 هـ, 05:04 مساءً

بصو يا بنات انا دخلت هنا و شاركت معاكم بس محدش عبرني هو ينفع حد يخبط علي بيتكم و محدش يقولو اتفضل .انا زعلت شوية بس خلاص سامحتكو عشان بحبكو و الله و خصوصا القمر دون
و عايزة اساعدكم بروابط ممكن تفيدكم ادخلو عليها و تابعو العروض باستمرار :

ألفا ماركت : http://www.alfa.com.eg/

و في فكرة حلوة ممكن اللي تعرف عرض ممكن تعمل بيه تقرير مش لازم صور و تقول علي العروض اللي شايفاها كويسة و بكده نعرف ايه العرض اللي يستاهل
و يا رب اكون افدتكم
02-04-1430 هـ, 06:02 مساءً

اقتباس مشاركة  (mora.927)
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
ألف حمد الله علي السلامة يا أجمل دون في الدنيا انا عضوة جديدة في عالم حوا و دي أول مشاركة ليا في المنتدي .
الموضوع جميل جداً و استفدت منه كتير .
و احب اشارك معاكم : لهواة سبينيس الرابط ده علي العروض اللي موجودة دلوفتي : http://www.waffar.com/Hypermarkets/C...sd=EKQ3xNtEpZs

أشتريت من سوبر ماركت أولاد رجب اللي في جسر السويس بعد أشارة روكسي بشوية التابلوهات دي
هي بس الالوان مش واضحة كويس و ميزتها انها ممكن تتعلق زي ما هي و الاجمل انك توديها لحد بتاع براويز و يعملها برواز شيك و هيكون شكلها تحفة و موجود هناك أشكال تانية كتير جداً و سعرها 10 جنيه بس
و يا رب اكون افدتكم
لالالالالالالالالالالا والله بيتهيئلى انى رديت عليكى بأمارة ماحطيط الصور اللى شفتها وبيتهيئلى ان هى دى اللى بتتكلمى عليها ......صح ؟؟؟؟ ولا انا نسيت ومنزلتهمش ؟؟؟؟ والله يا بنتى ما فاكرة عموما حنزل الصور تانى احتياطى

اقتباس مشاركة  (mora.927)
بصو يا بنات انا دخلت هنا و شاركت معاكم بس محدش عبرني هو ينفع حد يخبط علي بيتكم و محدش يقولو اتفضل .انا زعلت شوية بس خلاص سامحتكو عشان بحبكو و الله و خصوصا القمر دون
و عايزة اساعدكم بروابط ممكن تفيدكم ادخلو عليها و تابعو العروض باستمرار :

و في فكرة حلوة ممكن اللي تعرف عرض ممكن تعمل بيه تقرير مش لازم صور و تقول علي العروض اللي شايفاها كويسة و بكده نعرف ايه العرض اللي يستاهل

و يا رب اكون افدتكم
خلالالالالاص اتصالحنا هنا الزعل مرفوووع تماااااااااااااااماااااااااااااااااا
02-04-1430 هـ, 11:20 مساءً

اقتباس مشاركة  (semsem2005)
سؤال كمان يا ترى مركاتو عنده تابلوهات ولا لا
ازيك يا سمسمة اة مركاتو عنده بس مش حلوين لو عايزة ابقى اصورهملك

اقتباس مشاركة  (mooty)
بس ما لقيتش الازايز
جيبتلنا الكلام يا موتى جيبتلنا الكلام يا موتى .... هو اية اللى ملقتيش القزايز ؟؟؟؟؟ ما القزايز اهية يا بنتى

اهية يا روشانا اهيه موتى بس مخدتش بالها
02-04-1430 هـ, 11:32 مساءً

على فكرة الفيومى حط كريستالات بوهيمى جديدة حلوة يا بنات وعليها خصم 10 % برضه

02-04-1430 هـ, 11:38 مساءً

الساعة الآن 09:02 .