اقتباس مشاركة  (don)
ازيك يا سمسمة اة مركاتو عنده بس مش حلوين لو عايزة ابقى اصورهملك

جيبتلنا الكلام يا موتى جيبتلنا الكلام يا موتى .... هو اية اللى ملقتيش القزايز ؟؟؟؟؟ ما القزايز اهية يا بنتى

اهية يا روشانا اهيه موتى بس مخدتش بالها

تعرفى ولا شفتهم اصلا

اصل معاذ كان عمال يزن لدرجة ان اللى فى المحل كانواعاوزين يطردونا وجوزى اتنرفز وقاللى يالا نمشى فمعرفتش اشوف حاجة خالص جبت العلبة المتقسمة بسبس خلاص كدة معتقدش انى ها اروحة تانى لانى مرواحة وحش اوى من غير عربيةها احاول اشوف الازايز بقى فى اى حتة تانية وامرى لله..

************MoOnty**********
انا اصلا مقدرش أزعل منك يا دون يا قمر و هي دي فعلا الصور اللي اقصدها و اشتريت منها اتنين من الكبار و بروزتهم و شكلهم بقي شيك اوي و كان سعر الواحد 10 و الصغير 5 معلش ممكن اكون مخدتش بالي من الرد و ربنا يباركلك و يكرمك لأني استفدت من الملف ده حاجات كتير قوي
لو سمحتوا انا بجهز شقتي في مصر وكنت عايزة تفيدوني

عن أحسن ثلاجة وبوتجاز وغسالة فول أتوماتيك

ربنا يخليكم ليا وما يحرمنيش من اخوتكم

يارب لك الحمد كما تحب وترضى

اللهم احفظ لي أبي وأمي واخوتي وزوجي وأولادي وبارك لي فيهم
اقتباس مشاركة  (حبيبة ابراهيم)
لو سمحتوا انا بجهز شقتي في مصر وكنت عايزة تفيدوني

عن أحسن ثلاجة وبوتجاز وغسالة فول أتوماتيك

ربنا يخليكم ليا وما يحرمنيش من اخوتكم
انا هاقولك علي اللي عندي
الغسالة زانوسي هايلة
الثلاجة بيكو هايلة بس لو عايزة حاجة ارخص كريازي كويسة برضه
الغسالة بيكو كمان ممتازةاوي بس صوتها عالي
البوتجاز باة دة مش عارفة لان عندي تكنوجاز الفرن بتاعه مش مظبوط اوي لكن البوتجاز نفسه كويس والاشعال الذاتي بقاله عندي سنتين وشغال كويس الحمد لله مع ان ناس كتير قالولي انه بيبوظ علي طول
البوتجاز اللي اسمع انه كويس اوي يونيفرسال
وفي واحدة كمان شكرت في كريازي
اتمني اكون افدتك

اقتباس مشاركة  (mora.927)
بصو يا بنات انا دخلت هنا و شاركت معاكم بس محدش عبرني هو ينفع حد يخبط علي بيتكم و محدش يقولو اتفضل .انا زعلت شوية بس خلاص سامحتكو عشان بحبكو و الله و خصوصا القمر دون
و عايزة اساعدكم بروابط ممكن تفيدكم ادخلو عليها و تابعو العروض باستمرار :

ألفا ماركت : http://www.alfa.com.eg/

و في فكرة حلوة ممكن اللي تعرف عرض ممكن تعمل بيه تقرير مش لازم صور و تقول علي العروض اللي شايفاها كويسة و بكده نعرف ايه العرض اللي يستاهل
و يا رب اكون افدتكم

متشكره قوي علي مساعدتك ,,و الله انت ساعدتيني قوي بموضوع العروض ده..اهو الواحد ياخد حاجة رخيصة من هنا و حاجة عليها عرض من هنا و الحياه تمشي.......معلش بحاول اوفر شوية

الساعة الآن 08:18 .