حمد لله على السلامة يا ابلة دينا والله الملف كان وحش جدا من غيرك ..

اما فين الحاجات اللى كنتى ها (( تنسليها علينا)) قصدى ها تنزليهالنا؟؟؟؟؟؟

مستنيينك......................

************MoOnty**********
اقتباس مشاركة  (حبيبة ابراهيم)
أولا الحمد لله على سلامتك يا ابلة دينا

بعدين انتي قصدك المستورد يعني اجيبهم من السعودية واخدهم لمصر

ولا اجيب من مصر مستورد

معلش اختك فهمهل ععلى قدها
الله يسلمك يا ست الكل بصى سواء تجبيهم من برة او من مصر المهم عندى يكونوا انواع مستوردة معروفه وممتازة حاجة حتعيش معاكى وتنسى مشاكلها المستمرة المهم انك الاول تسألى على الانواع اللى عايزة تجبيها حتدفعى عليها طبعا وزن وجمرك واحسبى لو اشترتيها من هنا حتكون بكام ؟؟؟؟ لو لقيتى ثمنها عندك حيكون اقل من هنا حاجة بسيطة خلاص هاتيهم من هنا بدل ما حاجة تتخبط او يجرالها حاجة وطبعا ياريت لو تشحنيهم مع شركة مضمونة وكويسه ومبروك مقدما

اقتباس مشاركة  (ROSHANA)

يعنى مفيش امل يا دينا؟؟؟؟
والله يا بنتى انا كذا محل كانوا ادونى امل وبعد ماتعشمت انه حيقوم بالسلامة محدش عرف يصلحه خالص ما انا قلتلك جطيه فى التلاجة

اقتباس مشاركة  (mooty)
ايوة ايوة فكرتيتى يا شيمو استنى لما انزل الصور ........... بس دول مينفعوش معاذ يا شيمو

اقتباس مشاركة  (mooty)
اهم يا شيمووووووووو
بصوا يا بنات انا قبل ما اعيا كنت فى مشوار فى شارع محمد فريد وانا خيبه جدا جدا فى نزول البلد ببقى عاملة فيها زى الاجانب بالضبط المهم لقيت الشارع كله محلات جزم وشنط وفيهم حاجات حلوة والله المهم
المهم
المهم
المهم
اية بقى اللى عجبنى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وقلت لازم اصورهالكم للى عندها بنوتات حتلاقى موديلات حلوة جدا للصيف حاجات جميلة ومشخلعه ومنوعين فى الموديلات بصورة غريب

بس عايزين نتفق اتفاق انا حاسة انى قربت اتمسك فى محل من المحلات نتيجة التصوير فمين اللى عندها استعداد تيجى تخرجنى من القسم

الساعة الآن 05:29 .