اقتباس مشاركة  (hamdy916)
ليه بس يا بنات محدش عبرنى ورد عليه حتى انتى يا دينا دحنا حتى اسمنا زى بعض مفيش حد من زهراء مدينه نصر ولا ايه وحد يقولى ازاى اسجل بسمى مش عارفه
فى الملف كانوا البنات متكلمين على الحضانات معلش حتتعبى شوية بس حتوصلى لمعلومات حلوة البنات كانوا كاتبينها او ممكن واحدة تطلعهملك بسرعه لو كانت عاملة تلخيص للملف
وبالنسبة للاسم اعتقد ان نص بنات المنتدى مش داخلين بأساميهم لان سبحان الله التسجيل بيسجلك بالاسم اللى على مزاجه مش اللى على مزاجك

اقتباس مشاركة  (ROSHANA)
يا بنات اللى يشترى حاجة وخاصة عروض لازم يف***ا كويس

لسة النهاردة كنت فى سبينش عامل عروض على المكرونة سبينس ب 1ونص
جبت بتاع 6 اكياس و3 اكياس بقوليات ب 10 جنيه جبت برضة
وبعدين بمسك كيس مكرونة لقيت سوستين ماشيين قرفت ورجعت كل اللى فى العربية
هو اكيد عامل عليهم عرض عشان قربوا يبوظوا عنده بدليل السوس اللى فيهم
مش معقول كدة يا رشروش ماشاءالله حاجتك كلها مميزة عندك موبايل بالفراولة ومكرونة سوسو مين قدك يا سيتى

اقتباس مشاركة  (tadoh)
السلام عليكم جميعا

بحبكم جميعا في الله
الان الدكتور حازم شومان
علي قناة الرحمة بيتكلم
عن العمرة حلقة روعه اتمني

للجميع مشاهدة طيبة تحياتي.
اقتباس مشاركة  (tadoh)
السلام عليكم اخواتي الغاليات
الان الدكتور امير صالح خبير
الطب البديل علي قناة الرحمة
مشاهدة طيبة للجميع شكرا .
ربنا يكرمك يارب

اقتباس مشاركة  (*ام عمر*)
السلام عليكم

بنات ممكن نشترى السيراميك من فين فى القاهره؟؟؟ اخويا عاوز يشترى سيراميك لشقته
روشانا كفيت ووفيت يا ام عمر لحد ما حد ييجى يفيدك تانى

اقتباس مشاركة  (don)
روشانا كفيت ووفيت يا ام عمر لحد ما حد ييجى يفيدك تانى

ازيك ياابله دينا يارب تكونى بخير

يا من أسمه دواء و ذكره شفاء و طاعته غنى أرحم من رأس ماله

الرجاء و سلاحه البكاء يامن يشفي من كل كرب عظيم أشفى ابى وامى يا رب العالمين
اقتباس مشاركة  (hamdy916)
شكرا يا روشنه على معلوماتك المفيده

متعرفيش حضانه استار دى بكام يعنى

انا كان نفسى الاقى حضانه كويسه فى الزهراء علشان وانا رجعه من الشغل اعدى اجيب سيف وخلاص انا ساكنه فى العمارات الجديده الملونه جوه بنزل محطه الكهربه وانا رجعه وبخش جوه فى المرحله الخامسه
ستارز كانت ب 400 وبقت ب 450

والحقيقة انا معرفش المنطقة اللى عندك دى خالص مش هاقدر افتيلك فيها بس اسألى السوبرماركت او المحلات اللى عند او البوابين بيبقوا عارفين الحضانات اللى فى المنطقة بتاعتهم
مع don دايما احلى
ربنا يخليكي يا ابله دينا انا فعلا بروح هناك بس اخري المحل بتاع درب البرابره بالنسبه للرياض انا عارفه حديقه الفوطه بس لسه معرفش حاجه لاني نزلت مصر علي طول وهروح المحلات حتي لو كانو هدوها عشان خاطر عنيك يا جمييل.

سؤال تاني معلش ممكن تقولولي اسماء المحلات اللي في العتبه اللي بتبيع خامات الحلويات والقطاعات والحاجات اللي بنستخدمها في الحلويات لاني برده رحت ورجعت مش عارفه حاجه.

وعلي فكره في محل اسمه ميتلو في مكرم عبيد قبل مدرسه مبارك بس وانت نازله علي مكرم برده بيعمل حاجات مجهزه انا جربت كفته الارز حلوه وورق العنب المحشي عنده حلو ولحمته حلوه هي غاليه بس نضيفه قوي والممبار كمان والسجق الشرقي وفي فرع منه في الرحاب
دينا

بتهزرى !!!!!!!!!!!
بدل ما تواسينى فى موبيلى اللى ماكملش سنة وكان بكاميرا
مع don دايما احلى

الساعة الآن 08:14 .