يا جماعة الملف ده للاكل بس ولاممكن اللي يعرف حاجة تانيه تفيد البنات يقولها؟؟؟
اللهم اهديلي زوجي واحفظلي ابنتي وابني ويسرلي حالي وارزقني بحلالك واغفر لي ولوالدي وبارك لي في ذريتي امين يا رب العالمين
اعتقد اى حاجة مفيدة ممكن تقوليها او اى افكار للتوفير فى الفلوس او الوقت
المهم تكون معلومة مفيدة لوجه الله

معلومة تانية افتكرتها البنات اللى عندها بيبيهات من سن سنة مثلا و بيشربوا لبن نيدو ما بعد السنة الأولى هو فى كارفور رخيص بحوالى 14.65 و موجود فى كل الصيدليات و المحلات التانية بحوالى 17 جنية يعنى الفرق 2.35 تفرق لو جبتى 10 علب مثلا هتكون ارخص كتير
موقع قرءان رائع ادخلى من هنا
http://www.tvquran.com

طيب انا هقول اللي اعرفة
بالنسبة للفضة السويسري بيبقى حلو اوي ومتفريهوش عن الدهب الابيض

محلاته معظمها في المولات وبيكون اسعارها غالية اوي

في محل في نادي الشمس للفضة السويسري دي حجته حلوة اوي اوي واسعاره غير المولات خالص ممكن اقل ب30% او اكتر كمان بس بتفاصلي معاه بس مش فاكره اسمه هو مفيش غيره ناحيه السوق بعد سوبر ماركت ابا

انا جبت منه توينز حلو اوي بيلمع اكتر من الالماظ الحقيقي وتلبسيه علطول متخافيش عليه زي الشبكة
كمان عنده تشكيلة لازوردي بس فضة حلوة اوي
اللهم اهديلي زوجي واحفظلي ابنتي وابني ويسرلي حالي وارزقني بحلالك واغفر لي ولوالدي وبارك لي في ذريتي امين يا رب العالمين
اقتباس مشاركة  (miro)
طيب انا هقول اللي اعرفة
بالنسبة للفضة السويسري بيبقى حلو اوي ومتفريهوش عن الدهب الابيض

محلاته معظمها في المولات وبيكون اسعارها غالية اوي

في محل في نادي الشمس للفضة السويسري دي حجته حلوة اوي اوي واسعاره غير المولات خالص ممكن اقل ب30% او اكتر كمان بس بتفاصلي معاه بس مش فاكره اسمه هو مفيش غيره ناحيه السوق بعد سوبر ماركت ابا

انا جبت منه توينز حلو اوي بيلمع اكتر من الالماظ الحقيقي وتلبسيه علطول متخافيش عليه زي الشبكة
كمان عنده تشكيلة لازوردي بس فضة حلوة اوي
ابلة دون جزاكي الله خيرا على تعبك وتفكيرك فينا ربنا يجعله في ميزان حسناتك يارب

اولا ميرسي جدا على اللنك بتاع الفراخ عشان بدوخ عبال ما الاقي بط ولا حمام من عند حد كويس وكدة في فرع قريب مني جزاكي الله خير يا جميل وثانيا مش اولتلك هعيط انا بموت في الفضة السويسري اعمل ايه دلوقتي
لا اله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين
مبروك يابنات الملف الجديد
ويجعله عامررررررررررررررر

الساعة الآن 12:29 .