اقتباس مشاركة  (*ام عمر*)
ازيك ياابله دينا يارب تكونى بخير
يارب يخليكى يا ام عمر الحمدلله يا حبيبتى

اقتباس مشاركة  (ام كريم ولجين)
ربنا يخليكي يا ابله دينا انا فعلا بروح هناك بس اخري المحل بتاع درب البرابره بالنسبه للرياض انا عارفه حديقه الفوطه بس لسه معرفش حاجه لاني نزلت مصر علي طول وهروح المحلات حتي لو كانو هدوها عشان خاطر عنيك يا جمييل.

سؤال تاني معلش ممكن تقولولي اسماء المحلات اللي في العتبه اللي بتبيع خامات الحلويات والقطاعات والحاجات اللي بنستخدمها في الحلويات لاني برده رحت ورجعت مش عارفه حاجه.
خلى بالك جنينة الفوطة دى دايما حتلاقى كل اللى قاعدين فيها ستات مصريات مع اطفالهم يعنى ممكن تتصاحبوا او تتعرفوا على بعض وتسألوا بعض عن الاسواق
وعلى فكرة عندك فى اول طريق الملك فهد وانتى رايحه على الشعله حتلاقى محلين جنب بعض بيبيعوا قمصان حراير تحفه وبلوزات دة فى التخفيضات بيبقوا ضرب ( متقوليش قفلوا يا حبيبة ابراهيم )

اقتباس مشاركة  (ROSHANA)
دينا

بتهزرى !!!!!!!!!!!
بدل ما تواسينى فى موبيلى اللى ماكملش سنة وكان بكاميرا
ما انا كل مابشوف بتاعى اللى شرب الشوربة قتيل فى الدولاب افتكر بتاعك واضحك والله

اقتباس مشاركة  (mooty)
بصى النادى الاهلى اعتقد من 70 الف وفية تقسيط
الزهور تقريبا ب40 بس انا اخو جوزى وعيالة فية مش عارفة لية حاسة انة مش ممتاز يعنى بس يمشى الحال

بس لو كنتى عاوزة وتدخلى ولادك بطولات وحاجات كدة يبقى تستبعدى الزهور طبعا وتخليكى فى الاهلى يا اما الصيد..
طب بدام الاسعار كدة بقى ما تشتركى فى نادى وادى دجله اللى بيعملولوا اعلانات دلوقتى ب 60000ج وزيودة بصراحه بتشكر فيه جداااااااااااااااااااااااااا

اقتباس مشاركة  (mooty)
يا جماعة كنت عاوزة اسال على حاجة مهمة اوى اوى بالنسبة لى
انا عارفة ان الموضوع دة اتكلمتوا فية قبل كدةبس معلش

هو اية افضل سن لابنى ادخلة فية الحضانة هو عندة الان سنة ونص

وهل فية حد دخل ابنة او بنتة فى السن دة ؟؟؟

يا ريت تجاوبو عليا بلييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييز..
بس يا شيمو بس يا شيمو اقعدى بالولد شوية كمان واسكتى لسه صغير عارفه انك عايزة تودية وتكملى لف على عمر افندى بس يا شيمو بدل ما اقول ل ....................

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

ما شاء الله عليكم انا اول مره اشوف الملف ده ربنا يكرمكم يارب فيه حاجات حلوه كتير

ممكن ابتدي معاكم بسؤال معلش انا عارفه ان المفروض أني ابدأ بمعلومه او حاجه مفيده بس ان شاء الله ملحوقه

بس انا دلوقتي عندي زبده بقالها كتير في الفريزر ومدة صلاحيتها قربت تنتهي مافيش اي حاجه ممكن اعملها واستفاد بيها عشان

تقعد شويه ؟؟؟؟؟؟؟ جوزي بيقولي اسيحها واغليها علي النار وبعدين ادخلها الفريزر تاني انتو ايه رأيكم ؟؟؟؟؟

سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
شكرا ليكم يا بنات كلكم

انا كل يوم لازم افتح الصفحه دى مخصوص واشوف الجديد
دينا
ام يوسف نورتينا والله
بصي انا من راي جوزك سيحيها وحطي عليها حبهان ورجعيها تاني
اللهم انصر اخواننا المجاهدين في كل مكان اللهم ثبت اقدامهم
اللهم اجعلني قره عين لزوجي واجعله قره عين لي
اللهم اهدي زبيده واجعلها من الصالحات
ام عمر بصي في الهرم مكان اسمه شارع ترسا في سراميك حلو واسعاره حلوه بس برضه لازم تخدي بالك من الغش بس عندي اتنين من اصحابي اشترو منه وبيشكرو فيه جداااااااااااا
اللهم انصر اخواننا المجاهدين في كل مكان اللهم ثبت اقدامهم
اللهم اجعلني قره عين لزوجي واجعله قره عين لي
اللهم اهدي زبيده واجعلها من الصالحات

الساعة الآن 07:32 .