الف الف شكر للى ردو عليا
بس انا كنت عاوزة اوضح حاجو
انا ابنى لسة لوحدة وبيزهق جدا جدا فى اليت لاننا مش بنخرج كتير وطول النهار يصرخ ويعيط على اتفه حاجة من الزهق ولما بيجيلنا اى اطفال بيقعد يعيط لما يمشو انا والله كنت عاوزة اةية علشان مصلحتة خصوصا انى مش قادرة اوفرلة جو اللعب اللى هو عاووزة

اية رايكم؟؟؟؟

سمسمة ممكن تبعتيلى تليفونك على الخاص لو سمحتى وتليفون الحضانة وااوعى تقوليلى انها فى المعادى الجديدة..

إعلان

************MoOnty**********
بجد يا لوزة طلعنا جيران

انا عمارتى 3071 انتى كام مع انى انا من ساعه منقلت وقاعده على طول عند ماما

يارتى يا لوزه تفيدينى فى موضوع الحضانه ده
دينا
اقتباس مشاركة  (omyosef)
رشا ان شاء الله اجيبه واقولك النتيجه ولو خير باذن الله هبعتهولك مع اي حد نازل قريب
يبقى جزاكى الله خيرا

صورته اهية

مع don دايما احلى
بالنسبة للحضانة وخاصة للسن الصغير
ليها مميزات وليها عيوب
مميزاتها بتعلم الطفل يبقى اجتماعى ويخرج طاقتة فى اللعب مع الاطفال فى مكان مفتوح وواسع ويقضى وقت سعيد واغانى ولعب
وبيبقى فيه جانب تعليمى بجانب الترفيهى وده بيأهله لدخول المدرسة وبيسهل عليه كتير فى البداية

طبعا انا بتكلم على الحضانات الكويسة اللى هيا اكاديمى ترفيهى لان فيه حضانات تانية مجرد شقة حابسين الاطفال فى اوضه وفاتحين لهم تلفزيون وميس قاعدة جنبهم بس يا بنت بس يا واد

نيجى للجانب السيء للاسف انا بعانى منه
موضوع العدوى للاسف كل ما كان الطفل صغير كل ما بيبقى امكانية انه ياخد العدوى من اى حد معاه اكتر ده غير بقى لو هو اصلا مناعتة ضعيفة
وده مش هاقول عيب فى الحضانة لان فى الاخر دول اطفال مينفعش تفهميهم ان نعطس او نكح فى منديل فى طبيعى اى طفل هايكح او يعطس لازم هايعدى اللى حوالية وهما ومناعتهم بقى يا تصد العدوى يا هايعيوا
مع don دايما احلى
اقتباس مشاركة  (mooty)

سمسمة ممكن تبعتيلى تليفونك على الخاص لو سمحتى ( سبتى الكللللل ومسكتى فى سمسمة علشان هى الوحيدة اللى ردها جه على هواكى )وتليفون الحضانة وااوعى تقوليلى انها فى المعادى الجديدة..
لا والله ؟؟؟؟؟ شوفى البراءة !!!!!بقى اوعى تقولى انها فى المعادى الجديدة ؟؟؟؟ دى لو قالتلك حتى دى فى المعادى اللى لسة متبنتش حتوديه برضه
واد يا معاااااذ متخفش انا حقول لبابا وانقذك
اقتباس مشاركة  (omyosef)
رشا ان شاء الله اجيبه واقولك النتيجه ولو خير باذن الله هبعتهولك مع اي حد نازل قريب
بتعملى صفقات من ورايا يا رشا ؟؟؟؟؟؟ ماهو انا يا فيها يا اخفيها بصى انا لسة راجعه من التبروير وانا متشوفينيش وانا راجعه من عندهم ...بعيد عنك بقعد ساعه على ما اظبط نفسى تانى

الساعة الآن 04:16 .