واى سؤال فى الحضانات لانى الحمد لله خبرة فى 4 حضانات لمدة 5 سنين
مع don دايما احلى
اقتباس مشاركة  (don)

بتعملى صفقات من ورايا يا رشا ؟؟؟؟؟؟ ماهو انا يا فيها يا اخفيها بصى انا لسة راجعه من التبروير وانا متشوفينيش وانا راجعه من عندهم ...بعيد عنك بقعد ساعه على ما اظبط نفسى تانى

وانا اقدر يا دينا ده انا لسة كنت هاقولها عايزة قزازتين واحدة ليا وواحدة للعمده طبعا

اخبار توبر وير قوليلى
يا ريتك قولتيلى انك رايحة انا كنت عايزة اطلب حاجة لاختى بقالها شهرين طالباها منى ومش عارفة اجيبهالها
قوليلى العروض اية دلوقتى
مع don دايما احلى
اقتباس مشاركة  (ROSHANA)
واى سؤال فى الحضانات لانى الحمد لله خبرة فى 4 حضانات لمدة 5 سنين
ماشى يا بنات ؟؟؟؟؟ اى اسئلة فى الحضانات اسئلوا رشا هى خبرة واى سؤال فى البيبهات نفسها تسئلونى انا بقى ( شايفه يا ميرو برجع مهيسه ازاى من تبروير ؟؟؟؟؟

على فكرة يا بنات استنوا اقولكم كام معلومة واحدة مدام قالتهم عن فوايد الشاى فى المطبخ بس واضح انهم حلوين لانها كانت بتتكلم بثقه

اقتباس مشاركة  (ROSHANA)
وانا اقدر يا دينا ده انا لسة كنت هاقولها عايزة قزازتين واحدة ليا وواحدة للعمده طبعا

اخبار توبر وير قوليلى
يا ريتك قولتيلى انك رايحة انا كنت عايزة اطلب حاجة لاختى بقالها شهرين طالباها منى ومش عارفة اجيبهالها
قوليلى العروض اية دلوقتى
انا لسة مطلبتش لو تعرفى تملينى اللى انتى عيزاه وانا اجيبهملك ماشى ... اما بالنسبة للعروض بتاعه الشهر دة مش حلوة خالص

معلومات مفيدة عن الشاى

1) اعملى كوبايت شاى من غير سكر وبعد ماتبرد خاااااالص حطى فيها قطنة ولمعى الموبيليا

2) لما تعملى التتبيلة للمشويات سواء فراخ او لحمة حطى فى التتبيله شوية شاى ناشفين ( من العلبة) فى التتبيلة وبعدين تبلى اللحوم واشويها حتخلى اللحوم او الفراخ تطرى ويدى طعم جميل

3) لما تسلقى اللحمة او الفراخ حطى معاها فى الحلة كيس شاى ( تى باج) ناشف برضه حيطرى الفرخة او اللحمة ويديها طعم جميل

( والله اعلم )

دينا ازيك وحشانى والله
بجد اول ما باشوف ردودك الاقى نفسى بضحك زى المجانين بصوت عالى

روشانا انتى حبيبة قلبى شيك هاند على موضوع الحضانات والخبرة فيها
انا عندى بنتين فى الحضانة الاولى كان عمرها 9 شهور اما التانية ابتدت وهى 3 شهور

الساعة الآن 11:19 .