ابله دينا نورتى يا قمره عاملة ايه دلوقتى احسن و ودانك خفت الحمد لله و لا لسة ؟؟؟

و حلوة معاومات الشاى ديه ربنا يكرمك

عايزة بقى منك خدمة مش هايعرفها غيرك

لو تعرفى نمرة مقاول نقل اللى يبنقل الطوب و الزلط و بيبقى عنده عربيات قلاب من الكبيرة ديه لو سمحتى ابعتيهالى على الخاص و لو اى بنتوتة تعرف ياريت تفدنى جزاكم الله خيرا
17-04-1430 هـ, 02:58 مساءً

اقتباس مشاركة  (semsem2005)
دينا ازيك وحشانى والله
بجد اول ما باشوف ردودك الاقى نفسى بضحك زى المجانين بصوت عالى

روشانا انتى حبيبة قلبى شيك هاند على موضوع الحضانات والخبرة فيها
انا عندى بنتين فى الحضانة الاولى كان عمرها 9 شهور اما التانية ابتدت وهى 3 شهور
يارب يخليكى يا سمسمتى وانتى كمان والله وحشانى وبالنسبة للحضانات ربنا يقويكم ويديكم الصحه على تكمله المشوار

يا بنات انتوا قفلتوا المضيفه لية ؟؟؟؟؟ ورحتوا فين ؟؟؟؟ انا امبارح لقيت بنات تانيين فاتحين واحدة جديدة بس مش عارفه حد منهم ؟؟؟؟؟

حد يعرف محل كويس عنده بطاريات للموبايلات بس مضمونة وتشتغل كويس ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هاتطلبى امتى يا دينا النهاردة ولا بكرة ؟
عامة اختى عايزة بس علبة الساندوتشات الرصاصى دى عارفاها وانا عمالة اقولها استنى لما تنزل فى العرض
انا شخصيا مش عايزة حاجة ميرو محرجة عليا اليومين دول اشترى حاجة

لو هاتطلبى النهاردة ممكن ابعتلك الكود بتاعى

اقتباس مشاركة  (دموع التائبة)
ابله دينا نورتى يا قمره عاملة ايه دلوقتى احسن و ودانك خفت الحمد لله و لا لسة ؟؟؟

و حلوة معاومات الشاى ديه ربنا يكرمك

عايزة بقى منك خدمة مش هايعرفها غيرك

لو تعرفى نمرة مقاول نقل اللى يبنقل الطوب و الزلط و بيبقى عنده عربيات قلاب من الكبيرة ديه لو سمحتى ابعتيهالى على الخاص و لو اى بنتوتة تعرف ياريت تفدنى جزاكم الله خيرا
من عنيا يا منمن بس افهم شوية انتى عايزة المقاول نفسه اللى عندة العربيات ولا اى عربية نقل بسواق ؟؟؟؟؟؟؟
17-04-1430 هـ, 03:00 مساءً

اقتباس مشاركة  (don)
حد يعرف محل كويس عنده بطاريات للموبايلات بس مضمونة وتشتغل كويس ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اااااااااااه يا موبايلى
17-04-1430 هـ, 03:01 مساءً

الساعة الآن 12:34 .