اقتباس مشاركة  (ROSHANA)
هاتطلبى امتى يا دينا النهاردة ولا بكرة ؟
عامة اختى عايزة بس علبة الساندوتشات الرصاصى دى عارفاها وانا عمالة اقولها استنى لما تنزل فى العرض
انا شخصيا مش عايزة حاجة ميرو محرجة عليا اليومين دول اشترى حاجة

لو هاتطلبى النهاردة ممكن ابعتلك الكود بتاعى
بقى ميرو محرجه عليكى وانا عماله اكع واتدبس ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ طييييييب يا ميررررررررو
ابعتيلى الكود بتاعك ورقم العلبة برضه يا رشا .... ولا انتى تقصدى اللانش بوكس اللى كحلى فى ابيض ؟؟؟؟؟

وعلى فكرة حكتبلك دلوقتى كام كود قالوا عليهم النهاردة ان الناس معدتش تطلب منهم تانى علشان خلاص حيتشالوا من الكتالوج ومش حيجيبوهم تانى خلاص

ex 37
or 507
1016
in 115
bt 109
sbw7
fr 114
fr 214

اقتباس مشاركة  (don)
من عنيا يا منمن بس افهم شوية انتى عايزة المقاول نفسه اللى عندة العربيات ولا اى عربية نقل بسواق ؟؟؟؟؟؟؟
لأ المقاول نفسه الى عنده العربيات عشان ده شغل فيه حاجات كتير فطبعا المقاول نفسه عشان عنده عربيات كتير

و بعدين احب ابشركم انى بدات فى رحلة الكفاح مع اللوك اند لوك و بفيت اشترى علب منه
موقع قرءان رائع ادخلى من هنا
http://www.tvquran.com

اقتباس مشاركة  (ROSHANA)
اااااااااااه يا موبايلى
يا بنتى بدل ما انتى سيباه كده روحى بيعيه لفرغلى حبعتلك يا رشا نمرة واحد واحد كويس والله فى تصليح الموبايلات كلميه الاول واسئليه وان قالك هاتيه روحى وديهولو

اقتباس مشاركة  (دموع التائبة)
لأ المقاول نفسه الى عنده العربيات عشان ده شغل فيه حاجات كتير فطبعا المقاول نفسه عشان عنده عربيات كتير

جسألك شيخ الحارة بتاعنا قصدى البواب اكيد ان شاءالله حيعرف يا منمن
و بعدين احب ابشركم انى بدات فى رحلة الكفاح مع اللوك اند لوك و بفيت اشترى علب منه
تعديل انا مخدتش بالى يا منمن انك بتقولى لوك اند لوك قريتها تابروير والله معلش ..... حلوة يا منمن واسعارها حلوة واستخدامتها حلوة يا منى

الساعة الآن 05:45 .