ROSHANA
ROSHANA
حد جرب حبوب سيبوترم للتخسيس ؟؟؟
semsem2005
semsem2005
صباح الفل عليكو
روشانا تخسيس ايه انسى بقى الكلام ده احنا كلنا لازم نتبنى حملة للرجوع لزمن ستات السمنة البلدى
زمان لما كانوا يلاقوا واحدة رفيعة كانوا يتريقوا عيها
ولا ايه

باقلكوا يا بنات لو واحدة بتعمل فتش الشاورما بالفراخ حل و مظبوطة يا ريت تدينى الطريقة احسن انا داخلة فى دماغى قوى
لوزة_لوزة
لوزة_لوزة
صباح الفل عليكو روشانا تخسيس ايه انسى بقى الكلام ده احنا كلنا لازم نتبنى حملة للرجوع لزمن ستات السمنة البلدى زمان لما كانوا يلاقوا واحدة رفيعة كانوا يتريقوا عيها ولا ايه باقلكوا يا بنات لو واحدة بتعمل فتش الشاورما بالفراخ حل و مظبوطة يا ريت تدينى الطريقة احسن انا داخلة فى دماغى قوى
صباح الفل عليكو روشانا تخسيس ايه انسى بقى الكلام ده احنا كلنا لازم نتبنى حملة للرجوع لزمن ستات...
انا يا ستي عمارتي 3068 العمارة الابيض في ازرق

شكلنا جيران

انا برضو علي طول عند ماما :D

شوفي يا ستي النهاردة السكة كانت سالكه معدتش علي الحضانة بكرة ان شاء الله هجاول اعديلك مخصوص بس يا رب تمون فاتحه

لاني بنزل الساعة 7.30 الصبح عشان اروح شغلي

بالنسة للسلك ابيل روعه طبعا

انا بعمل الحلاوة و اول ما يطلع الشعر اشيله بيها

بتخلي الجلد ناعم جدا و اهم شئ مش بيطلع خشن

و كل فترة كده اعمل بالحلاوة عشان يشيل طبقة الجلد الميته

و بعمل بيها شعر الوش علي طول

اسهل و انظف

انا اشرتها من الكويت مش عارفة اللي في مصر نظامها ايه

و للاسف جيالي من غير علبه لنا اروح النهاردة هحاول ابص يمكن يكون عليها رقم الموديل

انا جربت حبوب السيبوتريم

مش حلوة بتجيب صداع جامد

انا جربتها لفترة طويلة الدكتورة بتاعت الرجيم كانت كتبهالي

بصي انا بعمل رجيم دلوقتي عند دكتور و خسيت الحمد الله

بقالي شهر اهو

و باخد دواء بس صحبتي قالت ليا عليه

دكتور برضو هو اللي كتبهولها

عيبه انه ناقص من السوق

لكن رهيب انا باخذ دلوقتي

اسمه نوفو هيدروكسي كات

العلبة ب 45 ج فيها 3 شرايط

و المستورده بتاعه في صيدلية علي و علي العلبة فيها 100 حبة ب 350 ج
دموع التائبة
دموع التائبة
انا يا ستي عمارتي 3068 العمارة الابيض في ازرق شكلنا جيران انا برضو علي طول عند ماما :D شوفي يا ستي النهاردة السكة كانت سالكه معدتش علي الحضانة بكرة ان شاء الله هجاول اعديلك مخصوص بس يا رب تمون فاتحه لاني بنزل الساعة 7.30 الصبح عشان اروح شغلي بالنسة للسلك ابيل روعه طبعا انا بعمل الحلاوة و اول ما يطلع الشعر اشيله بيها بتخلي الجلد ناعم جدا و اهم شئ مش بيطلع خشن و كل فترة كده اعمل بالحلاوة عشان يشيل طبقة الجلد الميته و بعمل بيها شعر الوش علي طول اسهل و انظف انا اشرتها من الكويت مش عارفة اللي في مصر نظامها ايه و للاسف جيالي من غير علبه لنا اروح النهاردة هحاول ابص يمكن يكون عليها رقم الموديل **** انا جربت حبوب السيبوتريم مش حلوة بتجيب صداع جامد انا جربتها لفترة طويلة الدكتورة بتاعت الرجيم كانت كتبهالي بصي انا بعمل رجيم دلوقتي عند دكتور و خسيت الحمد الله بقالي شهر اهو و باخد دواء بس صحبتي قالت ليا عليه دكتور برضو هو اللي كتبهولها عيبه انه ناقص من السوق لكن رهيب انا باخذ دلوقتي اسمه نوفو هيدروكسي كات العلبة ب 45 ج فيها 3 شرايط و المستورده بتاعه في صيدلية علي و علي العلبة فيها 100 حبة ب 350 ج
انا يا ستي عمارتي 3068 العمارة الابيض في ازرق شكلنا جيران انا برضو علي طول عند ماما :D ...
على فكرة انا بنتى نفس سن ابنك تقريبا عندها سنة و خمس شهور و هدخلها حضانة بامر الله على اول المدارس يعنى شهر 10 كده عشان الأختلاط و تتعلم حاجات جديدة و اعتقد ده انسب سن للحضانة

على فكرة انا مشتركة فيه و هو حلو فى الصيف جميل و طراوة جدا و كمان حمام السباحة بتاعه حلو اوى و فيه سيدات يومين فى الأسيوع من 6 الى 9 صباحا

ملعومة صغيرة للبنوتات اللى ساكنين فى مدينة نصر
فى محل جديد فتح فى عباس العقاد بتاع ملابس اطفال اسمه " اجيال فور كيدز " هو بعد ماكدونالدز امام قويدر الخيمة الناحية التنية
رحته امبارح و فى حاجات لطيفة للصيف و اسعارة معقولة يعنى تشيرتات ب 25 - 30 و اطقم برمودا و عليها تى شيرت مثلا حوالى 35 جنية و فيه مقاسات خصوصا لغاية سن 3 سنين تشكيلات كبيرة حلوة و عموما عنده لغاية سن 15 سنة و عامل 10% تخفيض بمناسبة الأفتتاح

انا على فكرة عارفة ان المعلومة ديه هتعجب رشا اوى عشان عندها بنوتات صغيرين
:04:
hayosha
hayosha
صباح الخير عليكم انا كمان سمعت على النادى دة ونفسى اشترك انا ساكنة فى الزهراء وديما بروح نوادى الجيش لكن زهفت من طريق النصر والزحمة وفعلا راح اروح اشترك بس بخاف ارجع فى اليل من الدئرى