هههههههههههههههههههههههه ويا ترا ميين اللى قلد العبوة
اكيد حمبوزو لاوى بوزو هههههههههههههه

مش عارف بس معتقدش لان التقليد اكيد مش هايبقى من نفس نوع البلاستك..
18-04-1430 هـ, 12:47 صباحاً

لا اقولك اللي يستفذك اكتر دول مش في حضانه دول في الرحاب عند جدته مامت بباه لما بوديه كنت بنزله يلعب مهاهم وهاتك يا تريقه بس نفسي اقول لكل ام تغرس في ابنها او بنتها تتعامل مع طفل ازاي ليه ظروف خاصه بجد لان الاطفال دلوقتي معظمها كده من خلال لفي بكريم فوجئت بحالات مش قادره اوصفلكم عاملين ازاي دول المفروض ميتعلموش م او يرموهم في الشارع عشان المجتمع يبصلهم صح علي انهم ربنا اداهم حياه فمن حقهم يعيشو فيها.

وعارفه انا وديته حضانه هابي تويتي في الرحاب رجعتهولي في نفس اليوم عارفه مشكلتها ايه انه شقي وعاوز يفتح كل حاجه كانه اخر طفل في الدنيا شقي يالله ربنا يجازي كل واحد ويديله علي اد نيته وربنا يخليكي انا عارفه الحضانه الدوليه بس اول مره اعرف ان فيها قسم لكده هسال فيها وربنا يجزيكي خير
18-04-1430 هـ, 12:57 صباحاً

حرد على ام كريم الاول وبعدين افوقلكم انتوا الاتنين ......استنوا عليا
18-04-1430 هـ, 01:18 صباحاً

اقتباس مشاركة  (ام كريم ولجين)
لا اقولك اللي يستفذك اكتر دول مش في حضانه دول في الرحاب عند جدته مامت بباه لما بوديه كنت بنزله يلعب مهاهم وهاتك يا تريقه بس نفسي اقول لكل ام تغرس في ابنها او بنتها تتعامل مع طفل ازاي ليه ظروف خاصه بجد لان الاطفال دلوقتي معظمها كده من خلال لفي بكريم فوجئت بحالات مش قادره اوصفلكم عاملين ازاي دول المفروض ميتعلموش م او يرموهم في الشارع عشان المجتمع يبصلهم صح علي انهم ربنا اداهم حياه فمن حقهم يعيشو فيها.
لا حول ولا قوة الا بالله الاهل غلطانين طبعا ولازم يربوا اولادهم كويس ربنا يهدى الجميع
وبعدين ما شاء الله التقدم والعلم دلوقتى مفيش حاجة مستحيل كل حالة وليها علاج وطريقة فى التعليم مهما كانت درجتها اختلاف طرق فى توصيل المعلومة ووقت زيادة شوية مش اكتر

ربنا يهدينا جميعا وتفرحى بية وتشوفية زى ما بتتمنى ان شاء الله
18-04-1430 هـ, 01:20 صباحاً

بصى يا ام كريم..... اولا لية الدكتورة نصحتك بأنك تحطيه فى حضانة مع الاولاد ؟؟؟؟؟ المفروض انك بتعرضيه الاول على دكتور تخاطب متخصص مش نفسى وهو بيقرر تعملى معاه اية ؟؟؟؟؟ كانت فيه ام عندها بمشكله زى مشكلتك وراحت بيه عند قسم فى جامعه عين شمس مخصوص لكل حالات الاطفال النفسية او اللى عندها مشكله فى النطق او التعامل مع الاخرين واعتقد اللى ماسكة القسم ده الدكتورة سعدية بهادر وهما هناك حيوجهوكى والمفروض ان هما اللى بيبتدوا مع كريم قبل ما توديه الحضانة وبتكشفى عليه مجانا
وبرضه حتلاقى الدكتورة سعدية فاتحة مستشفى لنفس الموضوع فى شارع مكرم عبيد قبل ما توصلى لسيتى سنتر على اليمين عند جامع حتلاقيه مبنى حديث من 3 ادوار تقريبا فيه مجموعه دكاترة متخصصين وبرضه مجانى روحى كده اسألى وخدى كريم معاكى وان شاءالله ان شاءالله ربنا حيكرمك فيه ويبقى زى الفل واحسن من العيال كلها
18-04-1430 هـ, 01:25 صباحاً

الساعة الآن 11:18 .