والله ابدا ما بزهق بس انت مش متخيله المجال ده هنا في غش اد ايه لكن كل واحد ربنا يجزيه وانا بقول الحمد لله هو احسن من ناس كتيير في اطفال وكبار ربنا يلطف بيهم وباهليهم .

ومعلش سيبهم يظيطوا شويه علي حسك يا جمييل وربنا يا رب يجزيكي خير يا دينا والله انت من الناس المعدوده اللي الواحد ممكن يقبلهم في حياته .

ورشا كمان انا ديما كنت بدخل ملفاتك واقرلكو عندكو ماشاء الله افكار حلوه ربنا يديكو علي اد ما بتخدمو الناس
18-04-1430 هـ, 01:59 صباحاً

طيب ممكن اقلكو حاجه يمكن تفيد بعضكو اللي ساكنين في الحي العاشر وزهراء مدينه نصر ومش عارفه اللي ساكنين في الرحاب هيعجبهم ولا لا بس نقول في مركز شباب التجمع الاول والله يا بنات بجد روعه وكبير جدا وعمرك ما تقولي انه مركز شباب والناس هناك مستوي والملاعب تحفه وفي صاله اجتماعيه وفي ملاعب تنس وكوره وكل الالعاب بجد مهما وصفتهلكو مش هتتخيلو انا لما اختي قلتلي عليه قلت مركز شباببس لما رحت وشفته عجبني جدا وكل الحكايه الاشتراك ب250 جنيه للفرد والاطفال تحت ال6 سنوات ملهمش اشتراك ومن 6 الي 18 ب 80 جنيه وانا هناك كان في دروس تعليم رسم للاطفال بجد حلو جدا هو عمتا في التجمع الاول بجانب مخبز القوات المسلحه او السنترال
18-04-1430 هـ, 02:06 صباحاً

اقتباس مشاركة  (ام كريم ولجين)
والله ابدا ما بزهق بس انت مش متخيله المجال ده هنا في غش اد ايه لكن كل واحد ربنا يجزيه وانا بقول الحمد لله هو احسن من ناس كتيير في اطفال وكبار ربنا يلطف بيهم وباهليهم .

ومعلش سيبهم يظيطوا شويه علي حسك يا جمييل وربنا يا رب يجزيكي خير يا دينا والله انت من الناس المعدوده اللي الواحد ممكن يقبلهم في حياته .

ورشا كمان انا ديما كنت بدخل ملفاتك واقرلكو عندكو ماشاء الله افكار حلوه ربنا يديكو علي اد ما بتخدمو الناس
لو عايزة نسألك على اى حاجة قولى يا ام كريم وانا المكان بتاع مكرم عبيد جانبى لو تحبى اعدى اسألهملك على اى حاجة انا تحت امرك .....وعلى فكرة حقولك حاجة غريبة بس اقريها منى وخلاص يا تجربى تنفذيها يا اما كأنى مقلتش حاجة .... لعلمك انك ممكن تلاقى نتيجة مع ابنك من اولاد بسيطة اكتر من اولاد حضانات تانية غالية .... عارفه يعنى اية ؟؟؟ يعنى لو عندك من اولاد البواب حد فى سن كريم وتطلعيه مره كدة وجربى واعملى كأنه حيلعب شوية معاه والله يا ام كريم انا عارفه انك حتستغربى وتقولى اية اللى دينا بتقوله ده ؟؟؟؟ بس حتلاقى الولد دة مش حياخد باله قوى من القصور الواضحه فى كريم وحيتعامل معاه ويتكلم معاه اكتر من اولاد الحضانه ولو يومين كدة جربى وحتشوفى ( انا بقولك الكلام دة بناء عن تجارب والله سمعتها )
18-04-1430 هـ, 02:12 صباحاً

انا مش مستغربه يوضع سره في اضعف خلقه ما انا بقولك علي ولاد جارتي مع انها كانت يمنيه وانا مكنتش بفهم كلامها لكن اثروا فيه جدا وهم اللي نطقوه بعد ربنا سبحانه وتعالي بس مع الاسف انا قاعده مع ماما وهي ساكنه في القاهره الجديده ومفيش عندها بواب وربنا يخليكي انا كده كده بكره ان شاء الله نازله مكرم عبيد .
وهعدي علي الحضانه الدوليه وربنا كريم وهعدي علي درب البرابره اللي عاوز حاجه يقول وميتكسفش
18-04-1430 هـ, 02:30 صباحاً

دون هو انتى مطنشانى لييييييييييييييييييييييييييييييييييية؟؟؟؟؟
18-04-1430 هـ, 02:32 صباحاً

الساعة الآن 08:42 .