ام كريم بلاش حمدى دى اسمى ديييييييييييييييييييييييييييييييييييينا

الحضانه الدوليه حلوه بس بعيده عليه
دينا
يا بنات حد يعرف حاجه للناموس هراني بس حاجه طبيعيه اصلي جبت الجهاز اللي بيتحط في الكهربا اللي جواه سائل كده نجح اول يوم وبعد كده ولا كأني مشغلاه خلاصصصصصص تعبت بجد وجزاكم الله خيرا
اللهم انصر اخواننا المجاهدين في كل مكان اللهم ثبت اقدامهم
اللهم اجعلني قره عين لزوجي واجعله قره عين لي
اللهم اهدي زبيده واجعلها من الصالحات
اقتباس مشاركة  (ام كريم ولجين)
مش هتصدقي يا مي انا مرحتش ولا حاجه اخري جنينه مول

ام كريم مصدقاكى

طيب اقوللك حاجة ومش تضحكى على انا عمرى ما رحت الاهرامات مثلا

ههههههههه

ماتقوليش بقى
رب اجعلنى مقيم الصلاة ومن ذريتى ربنا وتقبل دعاء

اللهم لك الحمد كما ينبغى لجلال وجهك وعظيم سلطانك
مرمر انا اعرف ان النعناع بيطرد الناوس
جربى حطى حزمة نعناع اخضر فى فازة صعيرة فيها مية على الشباك وشوفى هيعمل حاجه ولا لأ
بمناسبة الحضانات يا جماعة انا رحت اتفرجت علي حضانة بارني هي خلف كنتاكي عباس العقاد..مدينة نصر..قريبة قوي من شغلي انا شفتها و دخلتها و شفت الولاد و شفت المشرفين و دخلت المطبخ و التواليت و شيفاها نظيفة بصراحة و هي ب500 في الشهر بالوجبات 3 وجبات ...و 300 نصف شهر و 30 جنيه في اليوم لو استضافة...و الي عجبني ان عدد الأولاد الي في سن ابني عبد الرحمن (سنتين و نصف) كان عددهم في الكلاس مبيزدش عن 9 ..و الكلاس نفسه كبيير و فيه شباك كبير دخله هواء و شمس
انا متفرجتش علي حضانات تانية...انزل بقي اتفرج علي حضانات تانية و اقارن و لا اتكل علي الله و اجرب مع الولد كده كام يوم و اشوف؟؟ و بعدين انا كنت افضل اني ابقي مع الولد كده في اللأول في الحضانة و شوية شوية اسيبة عشان ميتخضش و يحس اني سبته مرة واحدة..و المشرفة بتقولي يفضل انك تتطمني عليه من بعيد و هو ميشوفكيش عشان مايشبطش فيكي و يعيط...مش عارفة ايه الصح؟؟؟
و كمان انا عايزاكو تساعدوني و تقولولي ايه التجهيزات الي اعملها لعبد الرحمن قبل ما يروح الحضانة ..يعني الشنطة بتاعتكو احط فيها مثلا اكل زيادة ...و غيارات داخلية و بمبرز احتياطي...و طقم تاني و لا الحكات دي كتيير؟؟ و مثلا ممكن اديلة بسكويت و حجات اضافية و لا لأ؟... الولد مثر بيحب لعب معينة اديهالة في الحضانة ولا مينفعش...؟؟؟معلش ازعجتكو بالأسئلة الكتير؟؟؟و مستنية مساعدتكو

الساعة الآن 10:16 .