و كنت عايزة اعرف كمان يا جماعة ان كان حد قبل كده يعرف حضانة بارني دي و لا لأ..يعني هي كويسة ولا لأ في تعاملاتها...اصل ميزتها انها جنب الشغل قوي قوي
15-05-1430 هـ, 11:11 صباحاً

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته بحبكم فى الله فعلا وربنا اعلم بدعيلكم اد ايه ربنا يبارك فيكم ويحفظكم انا متاعبكم على طول بصى مشاركتى قليله لانى معلوماتى بالنسبه لمعلومتكم صفر على الشمال بس كنت بعيد قراءه الملف بحضر فيه دكتوراه بقى فلقيت اخت من اسكندريه كانت بتسال على على محل بيبع مستلزمات الحلويات فى اسكندريه ففى واحد فى المنشيه وفى واحد اقرب فى منطقه باكوس قريبه جدا من محطه ترام باكوس بيبع جميع مستلزمات الحلويات ولالادوات اللى بنتستخدمها
15-05-1430 هـ, 05:53 مساءً

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته بحبكم فى الله فعلا وربنا اعلم بدعيلكم اد ايه ربنا يبارك فيكم ويحفظكم انا متاعبكم على طول بصى مشاركتى قليله لانى معلوماتى بالنسبه لمعلومتكم صفر على الشمال بس كنت بعيد قراءه الملف بحضر فيه دكتوراه بقى فلقيت اخت من اسكندريه كانت بتسال على على محل بيبع مستلزمات الحلويات فى اسكندريه ففى واحد فى المنشيه وفى واحد اقرب فى منطقه باكوس قريبه جدا من محطه ترام باكوس بيبع جميع مستلزمات الحلويات ولالادوات اللى بنتستخدمها فقلت يمكن يكون اقرب من المنشيه واقولت افيدكم
15-05-1430 هـ, 05:54 مساءً

ازيكم يا بنات عاملين ايه

كنت عايزه اسالكم على حاجه فى المطبخ انا قاعده على طول عند ماما علشان كده مش شاطره اوى فى اصول الطبخ بصوا انا لما بكون فى بيتى بطبخ بزيت + سمنه بس ماما بتقولى السمنه دى مقرفه ومطببخيش غير السمن البلدى

روحت جبت علبه السمنه البلدى الخضره دى اللى اسمها البقره الحلوب مش عارفه الاكل مش عاجبنى خالص بيها مش عارفه ليه يمكن اتعوت على الزيت ولا ايه بس وانا عند ماما بطبخ بالسمن البلدى انا مش عارفه استعمل ايه

وكمان انا اسمع عن الزبده الزبده دى عباره عن ايه وايه احسن نوع فيها وانا بلاحظ انا الشيفات فى التليفزيون بطبخوا بالذبده انتم ايه رايكم انا مش عارفه الفرق بين الزبده والسمنه
15-05-1430 هـ, 10:50 مساءً

دى اول مشاركه ليا معاكم يا ريت تقبلونى

انا عندى مكنسه سيمنز البرميل للاسف كيس الاتربه ورق وهو دلوقتى اتقطع وانا مش عارفه اشتريه منين حتى مش عارفه توكيل سيمنز فين يا ريت اللى تعرف اى معلومه تفدنى لانى محتاسه ومش معقوله هشترى مكنسه غيرها
15-05-1430 هـ, 11:02 مساءً

الساعة الآن 12:04 .