اقتباس مشاركة  (ام كريم ولجين)
روشانا تعرفي المقدم كام وعاوزه اساللك انا كنت سمعت انه كان في مشكله فيه وانهم طلبو من الناس عند التسليم 20 الف جنيه زياده ده صحيح
الله اعلم انا معرفش حاجة خالص عن الموضوع ده انا شوفته بالصدفة على النت فقولت انقله هنا لان عارفة ان فى ناس بتدور على شقق بسعر معقول

بس ممكن بالتليفون تجيبى نمرة اوراسكوم وتستفسري وتاخدى العنوان بالظبط تروحى تشوفى على الطبيعة وتسألى الناس اللى هناك
مع don دايما احلى
بصي انا كنت سالت السنه اللي فاتت لو هو ده المشروع اللي ورا مدينه الانتاج الاعلامي قالولي المقدم 5 ودفع الاستلام بعد اربع شهور 35 الف و3 وشويه قسط مش فاكره بس بتهيالي علي 10 سنين وبعدين اخواتي قالولي انهم عند التسليم بيضيفو علي الناس 20 الف جنيه مقسمه علي الاقساط ده اللي انا سمعته والله اعلم عشان مظلمش حد الكلام ده صح ولا لا بس هي شكلها تحفه
هي ابله دينا فين بقالها كتيييييييييييييير مش ظاهره حد يعرف اخبارها يا بنات اللي يعرف يا ريت يطمنا
صخيخ يا بنات

دينا الحمد لله كويسة بس الكمبيوتر بتاعها بايظ يا رب تصلحه بسرعة وترجعلنا بالسلامة
مع don دايما احلى
اقتباس مشاركة  (ام كريم ولجين)
بصي انا كنت سالت السنه اللي فاتت لو هو ده المشروع اللي ورا مدينه الانتاج الاعلامي قالولي المقدم 5 ودفع الاستلام بعد اربع شهور 35 الف و3 وشويه قسط مش فاكره بس بتهيالي علي 10 سنين وبعدين اخواتي قالولي انهم عند التسليم بيضيفو علي الناس 20 الف جنيه مقسمه علي الاقساط ده اللي انا سمعته والله اعلم عشان مظلمش حد الكلام ده صح ولا لا بس هي شكلها تحفه
لازم زيارة للموقع نفسه تشوفى الدنيا ماشية ازاى
مع don دايما احلى

الساعة الآن 03:29 .