اولا اهلا ومرحبا بيكي في مصر يا جودي بالنسبه للكوافير في الكوافيره بتاعتي وهي ممتازه ودلوقتي بقت ما شاء الله مشهوره هي في عباس العقاد جمب بيجو علي طول اسمها غاده وساعات بتعمل اعلانات في مجله حجاب هي اردنيه وشغلها تمام
24-05-1430 هـ, 12:51 صباحاً

بصي يا روشانا انا ماما كانت جايبه ماكينه الايس كريم من السعوديه من 20 سنه ولسه شغاله ماشاء الله هي حلوه هي بس ميزتها انها بتخلي الايس كريم يمط زي اللي بنشتريه من الشارع وغير كده عادي جدا وبعدين عشان تعملي فيها الايس كريم لازم تحطيله محسن ايس كريم كنت سمعت من الشيف حس انما لو عملتيه من غيرها برده مقتقدش هيطلع وحش اما عن سعرها هقولك .
بصي بقي بما انك خبيره في سوق التامن انا رحت من يومين كان في ولد قاعد بصواني حلوه قوي للفرن بس اللي هي فخار بس ملون وقالي الصغيره ب25 والكبيره ب 40 فمش عارفه افصال معاه ولا ايه حد جبها ويعرف سعرها وكان معاه اطباق وحاجات تانيه حلوه
24-05-1430 هـ, 01:02 صباحاً

السلام عليكم الموضوع شيق جدا ومفيد جدا

ياريت اللي تعرف بيوتي سنتر يكونوا عندهم خبراء للشعر يعني بيعالجوا الشعر من التقفصف والسقوط وكل حاجة وياريت كمان الاسعار والاماكن وطبعا في القاهره
24-05-1430 هـ, 03:59 صباحاً

اقتباس مشاركة  (ام كريم ولجين)
بصي يا روشانا انا ماما كانت جايبه ماكينه الايس كريم من السعوديه من 20 سنه ولسه شغاله ماشاء الله هي حلوه هي بس ميزتها انها بتخلي الايس كريم يمط زي اللي بنشتريه من الشارع وغير كده عادي جدا وبعدين عشان تعملي فيها الايس كريم لازم تحطيله محسن ايس كريم كنت سمعت من الشيف حس انما لو عملتيه من غيرها برده مقتقدش هيطلع وحش اما عن سعرها هقولك .
بصي بقي بما انك خبيره في سوق التامن انا رحت من يومين كان في ولد قاعد بصواني حلوه قوي للفرن بس اللي هي فخار بس ملون وقالي الصغيره ب25 والكبيره ب 40 فمش عارفه افصال معاه ولا ايه حد جبها ويعرف سعرها وكان معاه اطباق وحاجات تانيه حلوه
فين سوق الثامن ده لو سمحتي؟؟؟؟؟
24-05-1430 هـ, 04:00 صباحاً

سوق التامن ورا مدرسة المنهل فى مصطفى النحاس مدينة نصر
24-05-1430 هـ, 09:48 صباحاً

الساعة الآن 04:51 .