شكرا يا روشانا علي المعلومه والله الواحد مبقاش عارف يستغني عن ايه ولا ايه كله بقي مليان امراض.

مرمر انا كمان راحه يوم السبت استلم التحاليل واخد النظام اللي همشي عليه ولما ارجع هقلكو ايه الاخبار
الحمد لله يا روشانا انا عمرى ما استعملت الماجى بس كده بـأه الواحد لازم يبطل اكل بره البيت خالص
شكرا يا روشه على المعلومه
الف شكر يا بنات علي الاهتمام
انا الاسبوع ده جربت فكرة قريتها هنا في المنتدي وهي اضافة الخل علي البريل لغسيل المواعين هايلة الفكرة دي فرقت معايا جدا ونفسي اشكر صاحبتها اللي مش فاكرة اسمها

اللى بتسأل عن منتجات ون بتاعة كارفور احنا بنجيب من هنا كارفور الامارات معرفش بقى كارفور مصر نفس الجودة ولا لأ بس عموما احنا بنجيب من ماركة ون:
مناديل الوجه والسكر وملمع الزجاج والايس كريم الفانيليا
الحاجات اللى جربتها ومعجبتنيش نهائي: القصدير ومناديل المطبخ
[quote=حبيبة ابراهيم;30845906]
ابلة دينا الجهاز بتاعها عطلان بس ان شاء الله حتجيب واحد جديد اليومين دول ربنا ييسر لها جهاز محترم

اقتباس مشاركة  (ام كريم ولجين)
وبعدين ولا ايس كريم ولا غيره بكره النكد بكره بكره الرجيم خلاصصصصصصصصصصصصصصصصصصصص
ما هى المشكله كلها بتنحصر فى بكرة وفى يوم السبت مش فينا عمرى ماسمعت حد حيبتدى الريجيم النهاردة ابداااااااااااااااا
[quote=mira2;30912002]بس نصيحه منى عن تجربه لو حاجه فى سنانك وجعاكى اوعى تهمليها وتسكينيها بالأدويه الأحسن انك تروحى للدكتور وتلحقيها quote]
لا طبعا انا مش معاكى فى الرأى دة المفروض انك تعالجى الالم بالمسكنات لاخر نفس عندك وتروحى للدكتور وانتى ميته خالص ومغمى عليكى من الوجع علشان تترمى على الكرسى بنفس راضيه وتوافقى انه يشتغل فى بقك

اقتباس مشاركة  (ام كريم ولجين)
ديناااااااااااااااااااااااااااااااااااا الملف من غيرك صعب فين صورك يا جمييل والحاجات اللي كنت بتدلعنا بيها اشتري الجهاز بقي ويالله
المشكلة انهم عايزين يشتروا لاب توب بدل الجهاز الكبير وانا مش موافقة لانى مبحبش ابدا اللاب توب ولا برتاح فى القعاد عليه ولا تنزيل الصور عليه فزى ماتقولوا كده كل واحد مستنى لما التانى يغير رأية
اقتباس مشاركة  (ROSHANA)
اغلب منتجاتة سيئة جدا وخاصة الديتول والفيرى خفيف جدا زى المية
ومنتجات مركاتو اللى حاطط اسمه عليها مش حلوة خاااالص يابنات محدش يشتريها
اقتباس مشاركة  (mira2)
بس كده بـأه الواحد لازم يبطل اكل بره البيت خالص
لالالا دة انا قررت انزل بحمله لتشجيع الاكل بره البيت ومهما كانت النتايج والملوثات علشان نريح شوية

الساعة الآن 09:55 .