اقتباس مشاركة  (ام كريم ولجين)
http://www.carrefour.misrlinks.com/ كارفور منزل عرض الصحه والجمال دا للي مهتمين

متصدقيش كل العروض يعنى عرض مناديل زينة لو حسبتيها تلاقيى مش موفرة حاجة

والكريمات والحاجات دى ضحك على العقول ارجعى للحاجات الطبيعية وكريم جليسوليد وحطيلة اضافة اى عطر او زيت عطرى عندك بقى برفيومد كريم

انا لغيت بند كريمات التجميل ده من حياتى الحمد لله وبدأت ارجع للحاجات الطبيعية والنت مليان وصفات سهلة وصعبة
24-06-1430 هـ, 05:06 مساءً

اقتباس مشاركة  (ROSHANA)
فى العقاد مول
فى طريق النصر امام شارع عباس العقاد الناحية التانية من طريق النصر
وللسهوله اسألى على محل سالمين بتاع الجزم ومحل توم اند بصل

[quote=ROSHANA;31489639]دى مشاركة قديمة لدينا عن فروح

محلات العتبة اللى فيهم كل منتجات الحلويات والقوالب والاقماع اهم ملكوش حجة بقى
وطبعا اول واحدة حنموت على نفسها من الضحك هى ام ياسمين وهبة بس يا ايمان
والله وانا ماشاءالله عليكى استاذة ورئيسة قسم طب بالمرة فيه عشرة جنية وقعت منى فى الصفحه ممكن تدوريلى عليها
24-06-1430 هـ, 10:20 مساءً

ديننننننننننننننننننننناااااااااااااااااااااااااااا حمد الله علي السلامه يا قمر الملف مضلم من غيرك يا جمييل ايه خلاص كده ولا هنغطس تاني.

روشانا كعاتدتك دائما خدومه ربنا يجزيكي خير ودوري لدينا علي العشر جنيهات.

طيب معلش في الحضانه طالبين مني صن بلوك للاستاذ كريم عشان حمام السباحه وسالت عليهم اسعارهم هايللللللللللللللله هل من بديل يا ولاد الحلال .( عالم شحاته بقي)
24-06-1430 هـ, 10:27 مساءً

بس اخس عليكو اخس مش كنتو تكبروا الصور عشان الاسعار تبان ( بهزر طبعا) ومحل خامات الحلويات ملناش دعوه بيه عشان الرجيم
24-06-1430 هـ, 10:29 مساءً

اقتباس مشاركة  (ROSHANA)
انا لغيت بند كريمات التجميل ده من حياتى الحمد لله وبدأت ارجع للحاجات الطبيعية والنت مليان وصفات سهلة وصعبة
جدعه جدعه يارشروش مفيش احسن من الحاجات الطبيعية ولا نت ولا غيره كله موجود فى المطبخ الحمدلله خيرات ربنا كتيييير فيه ريحه البصل وريحه الثوم وارخص من كده مش حتلاقى ممكن جاز وممكن نفتالين واهم من ده كله الكحكة المتينة
اقتباس مشاركة  (la rosa)
تسلم ايديكم تسلم ايديكى على المعلومات الحلوة

على سيرة الشوايات انا بقى نفسى اجيب شوايه بتتحط على عين البوتاجاز على طول مش بالكهربا
حد جرب شوايه زى كده؟ وعملية ولا لأ؟؟؟؟؟
جميلة وشويها جميل يا لاروزتى ولعلمك فيه منها رخيص والله وجميلة وشويها جميل اول ماربنا يفرجها حصورلك الاتنين اللى عندى هى المشكلة الوحيده بس الدخان

اقتباس مشاركة  (amirasidky80)
عايزة يا جماعة اجيب شواية كهرباء حلوة...و كان نفسي قوي في الشواية كينوود لكن مش لاقياها خاااااااالص و سألت عليها في التوكيل كمااان و قالولي هي خلصانة و مش عارفين هتنزل تاني امتي..هي الشواية الكينوود الي ليها غطاء بيركس..كانت نازلة في مركاتو بـ365 جم..و بعد كده اختفت خلالالالالالالالاص
محدش يعرف ممكن الاقيها فين يعني اسأل عليها فين يمكن تكون في قطعة هنا و لا هنا ..اسأل فين في المحلات الي في مدنية نصر او مصر الجديدة
او حتي لو تعرفوا نوع شواية كويس تاني تقوللولي عليه ..يبقي كتر خيركو
دي شكل الشواية الي كااان نفسي فيها و مش لاقياها...محدش شافها يا ولالالالالالالالالاد الحلالالالالالالالالال
اسألى توكيل كنوود بالتليقون اسهلك هاتى النمرة من 140 دليل
اقتباس مشاركة  (mira2)
تسلم ايديكم :
ألف شكر ليكى يا حبيبة قلبى والله فيدتينى كتير ويا ريت نحاول نستمر فى الملف ده على الاقل كامانه لحد دون ما ترجع بالسلامه ان شاء الله هيا شكلها لسه مجابتش الكمبيوتر
والله لسسسسسسسسسه

اقتباس مشاركة  (mira2)
السلام عليكم يا بنات انا مش عارفه فى حد لسه بيدخل الملف ده ولا لأ بس الملف جميل اوى ويا رب ميتقفلش
محدش يعرف اخبار عن دون ؟؟ جابت كمبيوتر ولا لسه وفتحت ملف جديد ولا ايه ؟؟
انا عن نفسى حبدأ واسألكم مين يعرف ماركه شيكولاته خام كويسه للحلويات ؟؟ويا رب حد يرد عليا ويفيدنى وشكرا مقدما
فعلا اللى بالكيلو من عند محلات بيع خامات الحلويات حلوة قوى وفيه نوع فى اى سوبر ماركت الورقة بتاعتها لونها اخضر
اقتباس مشاركة  (la rosa)
بما انى مبفدش كتي رفى الملف ده عشان مش قاعدة فى مصر حاليا بس بحب ادخل اعرف بتتكلمو فى ايه
وهحاول اكون متواجده معاكو فى الملف ده حتى لو ملقتش حاجه اقولها عشان خاطر بنوته هنا عزيزة على اول حرف من اسمها ROSHANA
بنوتة واول حرف من اسمها روشانا ؟؟؟ صح عرفتها تبقى دينا
اقتباس مشاركة  (mira2005m)
جزاكم الله خير يا قمرات

طلب صغير حاجات تابر وير

لو مشتركة اخد خصم اد اية
المشكلة مش فى الخصم ان كان على الخصم مقدور عليه اسألينى انا
اقتباس مشاركة  (ROSHANA)
29% خصم
بس عشان تشتركى دلوقتى لازم تشترى حاجات ب 1000 جنية تقريبا وعليه الخصم
لو عايزة حاجات بالخصم من غير ما تشتركى ممكن اجيبلك

هما
خليكى محضر خير يا رشروش
اقتباس مشاركة  (اميرةعربية)
طيب انا لو عايزة اعرف عروضهم الشهر دة منين؟؟؟؟؟؟؟
من عند روشانا
اقتباس مشاركة  (اميرةعربية)
شكرا يا روشانا بس انا الموقع ده مابيفتحش عندي
ان شا الله ما فتح دة انتى ربنا بيحبك والله
24-06-1430 هـ, 10:43 مساءً

الساعة الآن 02:43 .