اقتباس مشاركة  (ام كريم ولجين)
طيب معلش في الحضانه طالبين مني صن بلوك للاستاذ كريم عشان حمام السباحه وسالت عليهم اسعارهم هايللللللللللللللله هل من بديل يا ولاد الحلال .( عالم شحاته بقي)
فية طبعا ما توديهوش حمام السباحه يا اما متوديهوش فى الشمس ( شكلى حتضرب )

اقتباس مشاركة  (ام كريم ولجين)
عشان الرجيم
بمناسبة الريجيم مين اللى كانت رايحة يوم السبت تاخد ورقة الريجيم وتقولنا عملت اية ؟؟؟ واختفيت من يوميها ؟؟؟؟؟مش انا بذمتكم كنت قلتلكم المشكلة مش فينا المشكلة ان يوم السبت وبكرة هو اللى مبيجيش ؟؟؟

على فكرة يا بنات طلع فعلا البلاك اوت المصرى احلى من المستورد وبيتغسل

على فكرة مين جربت واشترت من محل الشيف حسن ؟؟؟؟ انا بصراحه جربت منه التورت معجبتنيش وكمان الكنابيه كله تقريبا بالسى فود وبرضه معجبنيش وحاجته غاليه قوى

والله يا دينا لو علي مش عاوزه اوديه وخاصه الظروف اللي احنا فيها وانفلونزا الخنازير بس انت عارفه ظروف كريم ونفسي يتعلم كل حاجه ولانه كمان لما بنسافر مبيشفوش اي وسائل ترفيه نهائي فبعتبرها هي دي وسائل الترفيهه اللي بيشوفوها في مصر .

اما بالنسبه للرجيم فلسه السبت بتاع الاسبوع اللي جاي مجاش لما هيجي هقولك.
يا بنات وحشتوني جدا جدا

مشغولة اليومين دول في الشغل

عندي بس سؤال و قلت مليش غيركم

عايزة اعمل اشتراك للنت محتارة اعملة في اتصالات و لا تي اي داتا

اني ارخص و افضل

يا ريت اللي تعرف تقولي
قال تعالى: ( قُلْ يَا عِبَادِيَ الَّذِينَ أَسْرَفُوا عَلَى أَنفُسِهِمْ لَا تَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ يَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِيعًا إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِيمُ )
[سورة: الزمر - الأية: 53
الف الف الف حمد الله على السلامه يا دينا نورتي الملف فعلا من غيرك ظلام دامس
الاخت العزيزه لوزه انا مشتركه في TE DATA التعامل معاهم كويس وناس ذوق والنت شغال ممتاز لا قطع ولا اي مشاكل اما المصريه للاتصالات لا اعرف عنها اي شئ

الساعة الآن 12:43 .