اقتباس مشاركة  (ام كريم ولجين)
والله يا دينا لو علي مش عاوزه اوديه وخاصه الظروف اللي احنا فيها وانفلونزا الخنازير بس انت عارفه ظروف كريم ونفسي يتعلم كل حاجه ولانه كمان لما بنسافر مبيشفوش اي وسائل ترفيه نهائي فبعتبرها هي دي وسائل الترفيهه اللي بيشوفوها في مصر .

اما بالنسبه للرجيم فلسه السبت بتاع الاسبوع اللي جاي مجاش لما هيجي هقولك.
ربنا يحميه
و يحفظه
شغلي الرسايل الخاصة بقى يا جميل انتي مش مفعلاها

اقتباس مشاركة  (لوزة_لوزة)
يا بنات وحشتوني جدا جدا

مشغولة اليومين دول في الشغل

عندي بس سؤال و قلت مليش غيركم

عايزة اعمل اشتراك للنت محتارة اعملة في اتصالات و لا تي اي داتا

اني ارخص و افضل

يا ريت اللي تعرف تقولي
حمدالله على سلامتك وحشتينا
TE Data أحسن بكتير

اللهم اغفر لأمي و ارحمها و صبرني على فراقها
و اجمعني بها في الفردوس الأعلى
و أم فيصل و موتى المسلمين

بلو روز والله مشغلها وربنا يخليكي.

روشانا شكرا يا حبي علي النصحيه وكنت فعلا بجيب زمان من 3 سنين الصن بلوك بتاع لونا كان ب 30 جنيه سالت عليه امبارح ب 49 جنيه.

هقول معلومه علي السريع عرفتها من اختي امبارح وطبعا في مصر الجديده منطقه دينا شكلنا هنضرب بس معلش سماح المره دي في هناك محل او سنتر مش متذكره مكانه سمير وليم هي راحت جابت كريم فاشكول الاصلي من هناك ب 90 جنيه الاصلي الامريكي وبتقولي عنده كل الحاجات الخاصه بالبشره ومكيلج وبرده للمهتمين .

واحنا خلينا نتفرج ولانه مستورد سعره معقول يعني هي جابت كريم تاني كانت ساله عليه في العزابي ب 73 جنيه جبته من عنده 59 جنيه وعلي فكره والله انا بحاول افيد ساعات بتبقي في حاجات معروفه بس انا مش واخده بالي وده نتيجه السفر طبعا فعذرا وعسي اني افيد حد.

وبالنسبه للنت TE DATA هايله والله احنا بقالنا اكتر من اربع سنين مشتركين معاهم وذوق جدا
اقتباس مشاركة  (ام كريم ولجين)
بلو روز والله مشغلها وربنا يخليكي.

روشانا شكرا يا حبي علي النصحيه وكنت فعلا بجيب زمان من 3 سنين الصن بلوك بتاع لونا كان ب 30 جنيه سالت عليه امبارح ب 49 جنيه.

هقول معلومه علي السريع عرفتها من اختي امبارح وطبعا في مصر الجديده منطقه دينا شكلنا هنضرب بس معلش سماح المره دي في هناك محل او سنتر مش متذكره مكانه سمير وليم هي راحت جابت كريم فاشكول الاصلي من هناك ب 90 جنيه الاصلي الامريكي وبتقولي عنده كل الحاجات الخاصه بالبشره ومكيلج وبرده للمهتمين .

واحنا خلينا نتفرج ولانه مستورد سعره معقول يعني هي جابت كريم تاني كانت ساله عليه في العزابي ب 73 جنيه جبته من عنده 59 جنيه وعلي فكره والله انا بحاول افيد ساعات بتبقي في حاجات معروفه بس انا مش واخده بالي وده نتيجه السفر طبعا فعذرا وعسي اني افيد حد.

وبالنسبه للنت TE DATA هايله والله احنا بقالنا اكتر من اربع سنين مشتركين معاهم وذوق جدا
خلينى افكرك بمكانة
سمير ووليم الناحية التانية قصاد لابالما محل حلويات زى لابوار كده وحلو على فكرة (معلومة على الطاير كده )
فين لابالما بقى

عارفين اشارة روكسي عند العبودى ارجعى بضهرك شارع الاشارة اللى قبلة اللى هى اول جسر السويس هو هناك عند الاشارة دى

وجنبية سوبرماركت اسمة الحوت باين

بصوا انا بقالى 5 سنين يمكن ماروحتش الحته دى فأنا بوصفهالكم من الذاكرة
مع don دايما احلى
اخيرا فى حاجه اعرفها بتتكلمو عليها
ايوة انا اعرف سمير ووليم ده الواحد بيدخل فيه بيبقى عايز يجيب المحل كله ويخرج
هو فعلا من اشارة روكسي لو انتى جاية نمن العباسية خدى يمين فى نفس شارع لابالما بس الناحية التانية
وفى كمان فى جسر السويس عند كوبري التجنيد متطلعيش الكوبرى خليكى من تحته هتلاقى محل مستلزمات كوافير حلو برضه اسمه سعيد حاجه مش فاكرة قوى
السلام عليكم
بصراحه الملف اكتر من رائع
بس انا طالبه مساعدتكم وخبراتكم جدااااااااا
فى انكم تقولولى احسن الاجهزه الكهربائيه الى جربتوها لانى بجهز ومش عارفه اشترى ايه والانواع الاحسن
ولكم جزيل الشكر

الساعة الآن 08:17 .