شقة -الاسكندرية - بأبو قير مساكن الظباط -طوسون ..عمارات (د) 2 اوضة نوم و صالة و التراس يطل علي حديقة جميلة (منظر رائع ) و غير مجروحة -موقعها بحري شرقي - الدور الثاني - عقد نهائي خالصة - عداد مياه منفصل للشقة - تشطيب الجيش
مطلوب 130 الف جنيه
للأتصال: 0115187550
29-06-1430 هـ, 01:24 مساءً

اقتباس مشاركة  (la rosa)
تسلم ايديكم تسلم ايديكى على المعلومات الحلوة

على سيرة الشوايات انا بقى نفسى اجيب شوايه بتتحط على عين البوتاجاز على طول مش بالكهربا
حد جرب شوايه زى كده؟ وعملية ولا لأ؟؟؟؟؟

انا برضه جبت الشوايه اللى بتتحط على البوتاجاز وبجد رائعه انا عندى الشوايه بالكهربا بس كنت باستتقلها اوى علشان بتتفك وتتركب وتتملى ميه بس دى خفيفه وسهله الاستعمال وسهله التنضيف ولا دخان ولا حاجه بس فى نوعين نوع زى الطاسه رقيقه وليها قاعده من تحت انا محبتهاش لانى حسيت انها حتشيط الاكل لان النار حتكون قويه وممكن تدخن جامد وتحسى انها للقلى مش للشوى زى ما هم قايلين فى المحل لان حتى الورقه اللى عليها مرسوم حاجات مقليه مش مشويه وفى النوع اللى انا جبته هي سميكه وفيها الخطوط اللى بتدى علامات الشوى وليها ايد بتتفك برضه بس مش بتدخن خاااالص وريحه الاكل مشوى وجميييييل

ارجو انى اكون افادتك
01-07-1430 هـ, 04:54 صباحاً

اقتباس مشاركة  (حبيبة ابراهيم)
يا بنات هو محل مركاتو اللي كانت ابلة دينا بتتكلم عليه

في سيتي سنتر ولا فين بليز قولولي علشان انا نازلة مصر وعايزة اروحه ؟؟

حبيبه مركاتو مكانه فى شارع عباس العقاد فى العقاد مول هو كبير ويافطته واضحه
بس بصراحه انا رحته على سمعته من الكلام اللى قريته هنا بس محبتوش خااالص مهرجل وفى اخت قالت قبل كده انها شافت صراصير عند الاجبان وكمان ملابس الاطفال كان ذوقها وحش اوى
01-07-1430 هـ, 05:02 صباحاً

اقتباس مشاركة  (mira2)
انا برضه جبت الشوايه اللى بتتحط على البوتاجاز وبجد رائعه انا عندى الشوايه بالكهربا بس كنت باستتقلها اوى علشان بتتفك وتتركب وتتملى ميه بس دى خفيفه وسهله الاستعمال وسهله التنضيف ولا دخان ولا حاجه بس فى نوعين نوع زى الطاسه رقيقه وليها قاعده من تحت انا محبتهاش لانى حسيت انها حتشيط الاكل لان النار حتكون قويه وممكن تدخن جامد وتحسى انها للقلى مش للشوى زى ما هم قايلين فى المحل لان حتى الورقه اللى عليها مرسوم حاجات مقليه مش مشويه وفى النوع اللى انا جبته هي سميكه وفيها الخطوط اللى بتدى علامات الشوى وليها ايد بتتفك برضه بس مش بتدخن خاااالص وريحه الاكل مشوى وجميييييل

ارجو انى اكون افادتك
سعرها كام الشواية وياريت تقدري تنزلي صورتها لان انا كمان عندي الشوايه بالكهرباء و باكره استعملها
01-07-1430 هـ, 08:27 صباحاً

يا جماعة انا عايزة شواية كهرباء ضروري قولولي اشتريها من اي مكان و اي نوع كويس ...انا مش لاقية كينوود و مش عارفة اجيب نوع ايه كويس..و الانواع الي بشوفها تركي و انواع كده غريبة و مش عارفة اجيبها و لا لأ..و بعدين مش عارفة اجيبها منين ............؟؟؟؟ساعدوني من فضلكم
01-07-1430 هـ, 10:38 صباحاً

الساعة الآن 07:40 .