بنات انا مش عارفة الملف دة ممكن يكون دعاية ولا اية لاننا بقول اسماء تجارية
ازيكم يا بنات ان شاءالله بخير يارب
انا كنت داخله احطلكم حاجات بس لقيت تقريبا حد بيسأل على المطابخ الخشب ولا ؟؟؟ المهم انا حخرج دلوقتى اصورلك جزء صغير من دواليب مطبخى بسرعه وارجعلكم علشان لو شرحتلك كدة من غير الصور ممكن متخديش بالك من الشرح وحرجع اقرا اللى فات علشان لو عندى فايدة بأى حاجة اتسألت واقدر افيدها بيه حصور ورجعالكم سلام

ازيك يا دندونة
انا يا حبيبتي الي سألت على المطابخ, و طلعانة عيني في اللف و الأسئلة و المقاسات
مستنياكي يا قمر بالصور الجمييييييلة
اللهم ارزقني و كل محرومة الذرية الصالحة المعافاة عاجلا غير آجل يا كريم

أستغفر الله الذي لا اله الا هو الحي القيوم و أتوب اليه
ما شاء الله لا قوة إلا بالله..ايه الملف التحفة ده...رائع بجد ...فى ميزان حسنات كل اللى يشارك ان شاء الله

طيب هأحاول اقول اللى أعرفه
المدونة دى ده مليااااااااااانة كارتونات مدبلجة مصرى كل اللى تتخيلوه من أفلام قديمة وجديدة وتحميل مباشر بروابط صغيرة

http://l2ol2oh.blogspot.com/2008/08/blog-post_3963.html
قصة لعبة وشريك وعروسة البحر وأنستازيا والمرعبين وكل الحاجات اللى ولادنا واحنا بنحبها وكمان توم وجيرى ودونالد

سؤالى بقى لو سمحتم
مين تعرف حد بيعمل أكل فى البيت كمشروع يعنى بس ف مدينة نصر؟
وسؤال كمان
دكتورة أسنان و دكتورة نسا فى مدينة نصر
وسؤال تالت
ملابس داخلية لبنوتة 2.5-3 سنين ممكن تكون فين؟ نوع جميل وسعره معقول؟
أكيد أكيد راجعة تانى ان شاء الله
صباح الخير يا بنات

مسجد يوسف الصحابي اللي في ميدان الحجاز بيعملوا سوق فيه يوم السبت لبيع الاكل الجاهز واسعاره حلوة اوي
انا جبت كيلو محشي ورق عنب ب16 جنيه ومحشي الكرنب ب13 وكل حاجة بقى موجودة

الملابس الداخليه للاطفال انا بجبها يا اما من عند الصياد اللي في شيراتون قدام النساجون يا اما من محل بيبيهات في ميدان الجامع بعد محل كل شئ اسمه بيبي لاند تقريبا
اللهم اهديلي زوجي واحفظلي ابنتي وابني ويسرلي حالي وارزقني بحلالك واغفر لي ولوالدي وبارك لي في ذريتي امين يا رب العالمين

الساعة الآن 11:15 .